Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Tja datsoort ingevingen krijg je dan, maar niet normaal hoe ze met je omspringen nee. Maarja Chello is van UPC, en je weet hoe het met UPC gesteld is. Ik zou zeggen, neem ADSL! Heb je keus uit kweeniehoeveel providers en netwerken. Zelf zit ik bij Cistron op BBned, en dat bevalt uitstekend. Ik heb wel een duur abo: €99. Dat is 8Mbps/512kbit met 100GB FUP per maand. Verder vind ik XS4ALL een erg goede provider, kijk maar eens op: www.xs4all.nl/adsl/ www.cistron.nl
||
Citaat:
Toen was alles nog zeg maar hetzelfde. Ach nu weet ik dat het niet het beste is maar ik kan alles wat ik wil, nog nooit gezeik gekregenover teveel downloaden ofzo dus dan heb ik misschien dat ook niet nodig. En ik betaal geen 52,95 maar 40 of 45 euro.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Sommige regio's is Chello goed, bij andere is het om te huilen. Hun administratie is om te huilen. Nu heb je ook personen die nooit problemen hebben gehad met deze shit, maar er zijn er genoeg die dat wel hebben en die daardoor in vervelende problemen zijn gekomen zoals bij jou het geval is. Tegenwoordig kun je ook inbellen bij Chello.
Chello/UPC stelt tov. ADSL providers niet zoveel voor behalve dat het relatief wat goedkoper is. Tja, wat wil je? Wat meer betalen voor een fatsoenlijke verbinding waarbij men technische know-how heeft en vaak wel een goede administratie of door banjeren met cHELLo? Als je geen problemen hebt ed... tja, waarom zou je dan weggaan want goedkoop is 't (nog) wel. Wel goed je rekeningen blijven nakijken, ze willen nog wel 'ns spookrekeningen versturen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
alle adsl abo's via bijv. kpn gaat toch allemaal via FUP en ook chello doet hier aan.
Dus hoe wil je nu zonder fup aankomen als je geen keuze hebt , ik geloof ook dat er meer mensen alleen maar de keuze hebben tussen adsl met kpn en chello. Dus ik wou dat ik geen FUP had maar ik heb het toch. We zien maar ik neem het maar op de koop toe. En als er idd de kans komt dat ik het zonder kan dan zal ik dat zeker pakken. |
![]() |
||
Citaat:
Zodoende kan er op basis van ADSL van KPN telecom geen concurrerend abonnement met een hogere datalimiet aangeboden worden. Dat zou veels te kostbaar worden. Gelukkig is er ook nog BBned, die normale prijzen hanteert, waardoor Cistron een 100GB datalimiet kan aanbieden, en XS4ALL met PowerADSL een datalimiet van 150GB! Laten we hopen dat de Nederlandse regering in de toekomst wat verstandiger is, en de infrastructuur in eigen beheer houdt en verhuurt aan haar afnemers.
Laatst gewijzigd op 05-04-2003 om 18:56. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Breedband-/internetadvies Krook | 30 | 11-10-2004 10:46 | |
ARTistiek |