Advertentie | |
|
![]() |
|
Tsja, wat wil je weten?
Men zit niet stil in de laboratoria. Steeds meer wordt mogelijk. De kwatumcomputer laat nog even op zich wachten, daar kent men alleen nog het principe van. Maarja, iets wat nieuw op de markt komt binnenkort, is een telefoon waarmee je filmpjes kan maken en versturen. De telefoon-horloge zal ook niet lang meer op zich laten wachten. De kogelvrije laptop, bla bla bla.... zie ook wel www.decursor.be daar staan de recenste uitvindingen meestal. Echt coole nieuwe snufjes verwacht ik eigenlijk niet binnenkort. Tenzij je de nieuwe pentium-5 core 'cool' noemt.....
||
Citaat:
Een beeldscherm zo dun en buigzaam als papier dat je het kunt oprollen is in de maak. Erg handig natuurlijk! (Joopie denkt aan LAN party's ![]() Verder een printer die uit cellen, groeifactoren en afbreekbare gel driedimensionale buisjes van levend weefselmateriaal kan maken. En niet te vergeten "Pervasive computing" Huishoudelijke apparaten e.d. verbonden aan het internet. Bijv een koelkast die automatisch wat besteld als de voorraad op is (met feedback van de eigenaar lijkt me). Of vanuit je werk het koffiezet apparaat alvast aanzetten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoiets las ik een paar jaar geleden in de KIJK.
|
Ik dat wij in de toekomst een mobiel plat kastje op ons bureau hebben.
Die projecteerd een beeldscherm de hoogte in. De computer besturen we met onze hersenen en ogen. Het beeldscherm is verdeeld in een aantal sectoren. Als je in een bepaalde richting denkt of kijkt, wordt die sector groter en verdeeld zich in ook weer in sectoren. Waarna het spelletje zich herhaalt totdat je bent waar je wilt zijn. Toestenbord is niet meer nodig want de computer leest je gedachten. Dit wordt alleen geactiveerd tussen denktags. Denk: <typ>typerdetyperdetyp<end typ>. De computer werkt alleen als jij aan het begin een bepaalde pincode denkt en dit overeenkomt met bepaalde fysieke kenmerken. Loop je weg, schakelt de comp uit. De software staat niet meer op je computer maar gebruik je tegen betaling direct van internet. Al je informatie staat op een servertje die bij je thuis in de kluis staat.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Het systeem zou aan toetsen gekoppeld moeten worden, want op een gegeven moment kan je niet sneller.
|
|