Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2002, 21:31
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik heb het twee maanden geleden uit gemaakt met mijn ex. Hij kreeg een maand daarna een vriendin, een meisje dat ik redelijk goed ken, wat ik overigens niet erg vond,.
Nu hadden ze nog steeds iets, dus een maand ongeveer, en ik vroeg gister hoe het er mee was, en nou zei die niet echt super, omdat ie mij niet uit zijn hoofd kon zetten, maar ondertussen heeft ie nog steeds iets met dat meisje. Ik heb gezegd dat dat niet helemaal eerlijk is tegen over haar.
Maar ik voel me nu kei lullig tegenover dat meisje, en ik weet dat ik er niks van mag zeggen, maar ondertussen moet ik wel als ik der spreek net doen of er niets is, en dat is echt wel moeilijk.
Weet iemand een oplossing?
Oud 06-04-2002, 21:36
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Jij hoeft je niet schuldig te voelen. Je hebt het uitgemaakt, klaar, dat hij dan nog aan je denkt tja, dat moet je jezelf niet verwijten. Wat je wel kan doen is je ex nog eens duidelijk maken dat hij over zijn relatie moet nadenken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 21:45
apart persoontje
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Jij hoeft je niet schuldig te voelen. Je hebt het uitgemaakt, klaar, dat hij dan nog aan je denkt tja, dat moet je jezelf niet verwijten. Wat je wel kan doen is je ex nog eens duidelijk maken dat hij over zijn relatie moet nadenken.
dat heb ik hem gezegd, echt wel duidelijk, maar ik zeg niets dat ie het moet uitmaken, anders ben ik dalijk in de ogen van anderen 'de jaloerse ex' en dat is echt wel alles behalve zo.
maar ik voel me gewoon lullig dat ik dit weet maar niets tegen haar hier over mag zeggen, zij denkt dat ie helemaal gekvan der is, wat zij wel van hem is.....
Oud 06-04-2002, 21:58
Freaked Reality
Freaked Reality is offline
Misschien moet je hem zeggen dat je echt niks meer voor hem voelt, misschien dat hij jouw dan uit zijn hoofd kan zetten.

Voel je er in ieder geval niet schuldig over...

Probeer je er anders zo weinig mogelijk mee te bemoeien. Dan komt het tussen hun waarschijnlijk vanzelf goed na een tijdje (of niet ).

Hij zal jouw toch uit z'n hoofd moeten zetten .

Trek je btw niks aan van mij als ik iets stoms zeg want ik heb geen ervaring
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 22:20
eden6
eden6 is offline
Ik zou nog een keer benadrukken dat je hem niet terug wilt en je er verder niet mee bemoeien. Heel vervelend voor dat meisje, dat haar vriend met zn hoofd bij een ander zit, maar het is jouw zaak niet. Tenzij dat meisje ook een vriendin van jou is natuurlijk, idg zal ik je ex aansporen om eerlijk tegen dr te zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 01:48
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Als ik er echt mee zou zitten dan zou ik denk eens goed met hem praten en hem duidelijk maken dat hij het haar moet vertellen. En er ook bij vertellen dat als hij dat niet doet, jij 't wel doet... Als dat niet gebeurt kan jij niet tegen haar praten zonder je lullig te voelen en zij heeft een onzekere relatie waar ze niks vanaf weet.
Als ik er niet mee zou zitten, zou ik er niks mee doen. Het zijn zijn gevoelens en 't is niet wederzijds.

Succes...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 10:12
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat je ermee zit, maar je moet puur vanuit jezelf redeneren. Dat meisje is ook een beetje stom dat ze het dan aanhoudt met die jongen. Jij kan er ook niets aan doen dat hij jou nog leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 10:28
highlight
highlight is offline
Citaat:
eden6 schreef:
Ik zou nog een keer benadrukken dat je hem niet terug wilt en je er verder niet mee bemoeien. Heel vervelend voor dat meisje, dat haar vriend met zn hoofd bij een ander zit, maar het is jouw zaak niet. Tenzij dat meisje ook een vriendin van jou is natuurlijk, idg zal ik je ex aansporen om eerlijk tegen dr te zijn.
mee eens!
Oud 07-04-2002, 12:13
de abt van sion
de abt van sion is offline
De fout ligt bij jullie beider (ex-)partner, dat wil zeggen: in principe niet bij jou.
Het feit dat je je "lullig" voelt, heeft echter te maken met het feit dat jijzelf nog iets lijkt te voelen voor je ex-partner.
Het slachtoffer is in dat geval het andere meisje.

Schep met het oog op haar (of ze nu een vriendin is of niet) snel duidelijkehid. De broeierige houding van jou en je ex-partner is op dit moment voor alle partijen verderfelijk.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 20:31
apart persoontje
Citaat:
de abt van sion schreef:
De fout ligt bij jullie beider (ex-)partner, dat wil zeggen: in principe niet bij jou.
Het feit dat je je "lullig" voelt, heeft echter te maken met het feit dat jijzelf nog iets lijkt te voelen voor je ex-partner.
Het slachtoffer is in dat geval het andere meisje.

Schep met het oog op haar (of ze nu een vriendin is of niet) snel duidelijkehid. De broeierige houding van jou en je ex-partner is op dit moment voor alle partijen verderfelijk.
je weet dus duidelijk niet waar je het over hebt:
ten eerste voel ik niks meer voor hem, hij voo rmij
en ten tweede heb ik geen broeierige houding tov mijn ex, aangezien ik hem bijna nooit mer zie en ik niks meer voor hem voel.
Ik voel me lullig tegenover haar, met hem heb ik nou even niet zoveel te maken!
Oud 07-04-2002, 20:31
apart persoontje
Citaat:
Evergreen schreef:
Ik kan me voorstellen dat je ermee zit, maar je moet puur vanuit jezelf redeneren. Dat meisje is ook een beetje stom dat ze het dan aanhoudt met die jongen. Jij kan er ook niets aan doen dat hij jou nog leuk vindt.
dat meisje weet nergens iets van
Oud 07-04-2002, 20:32
apart persoontje
Citaat:
eden6 schreef:
Ik denk eik wel dat je gelijk hebt ja, mara ik wil hem niet dwingen, want ik sta er opzich buiten, hij had gewoon niet zo'n kont moeten zijn omdat tegen mij te zeggen
Oud 07-04-2002, 20:38
Verwijderd
Citaat:
apart persoontje schreef:

dat meisje weet nergens iets van
oei, nouja, ik vind nietdat het aan jou is dit aan haar te vertellen. Je moet het gewoon tegen hem zeggen vind ik. Dat kan alleen maar goed doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten