Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk ogen. Ik heb mensen om mij heen en die hebben zo'n mooie ogen dat ik alleen al naar hun ogen uren kan kijken.
Is niet heel erg origineel denk ik, maar ik ben niet het type die in een relatie een knap/mooi iemand hoeft te hebben Toch vind ik ogen wat anders, die zijn zo interessant ![]()
||
Citaat:
Zelf heb ik volgens mij niks extreems. Als het al iets zou zijn dan zou het computers zijn, maar ik houd me er niet extremer mee bezig dan vrienden van mij. (Alhoewel mijn interesse wel dieper gaat, en dat ik meer weet). Auto's vind ik ook wel interessant, maar dat is ook niet in extreme mate. En echt een "rare" obsessie heb ik zeker niet. Tenminste ik zou het echt niet weten...
Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 13:58. |
![]() |
|
als ik ergens niet op mag tikken of slaan, zodat er zich een melodie en klankspel (bleuh
![]() misschien niet echt vreemd voor jullie, maar ga maar eens in mijn schoenen staan (als ze passen ![]() sorry....erg onbenullig..... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik spoor niet helemaal :/ ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Thuis wordt m'n moeder er soms gek van. ik verneuk alle kaarsen ![]() ![]() maare is dat zo raar dan?
||
Citaat:
![]() Ik heb een aardige gitaar obsessie, ik zou het liefst m'n kamer er helemaal mee behangen en er zoveel hebben dat ik er zelfs een op de wc heb liggen... En van die oude amerikaanse wagens vind ik ook vet, maar ze zuipen zoveel benzine...
||
Citaat:
had ik ook een tijdje, vuur boeieht me ook nog steeds. Is zo super mooi, don't ask me why. ![]() (blijf er liever uit de buurt ![]() ![]() ![]()
|
Tijdens het avondeten, moet ik altijd wachten tot iedereen het op heeft. En ik ben meestal heel snel klaar, en moet dan dus wachten. Dan ga ik altijd of met een kaars spelen, of met water. Ik heb geen flauw idee waarom, maar doe het al ontzettend lang. Mn ouders zijn er nooit blij mee, want of de kaars wordt verneukt (ik misvorm m altijd) of het tafelkleed wordt nat (en dan moet ze zoooo lang wachten voor het droog is
![]()
|
KAARSEN
overal waar ik ben moet ik aan die kaarsen zitten op die plekjes waar het zagt is en dat dan naar binnen duwen naja heel vaag ![]() mn moeder schaamt zich altijd dood als we in een restaurant zijn want de kaarsen gaan nogal es uit ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en doordat je dat kaarsevet naar binnen duwt, is daar te weinig ruimte zeg maar, en dan stroomt ie over en dan wordt mn moeder weer boos dat haar kaars niet meer mooi is
|
![]() |
soul survivor.
das een festival, en die maken zulke flece music daar ... echt goede band. telkens als ik er al aan denk krijg ik vresleijke buikpijn omdat ik zo zin heb in het festival, en het is heel maf. gewoon verslavend.. maar das wel een soort obsessie of zow
|
![]() |
en ik bedenk net dat snaken ook wel een obsessie is. Ik heb geen nokia of zo, maar telkens als ik er een zie wil ik snaken. ik kan het uren achter elkaar doen, zonder boven de 600 te komen..
![]()
|
![]() |
Bij natuurkunde had m'n leraar een keer een soort lamp meegenomen, met allemaal glassprieten eraan. Van die hele dunne sprieten en die draaide dan rond. Daar kan ik echt heel lang naar kijken.
En soms vind ik het ook opeens heel interessant dat als je allemaal verschillende instrumenten versterkt en door elkaar bespeelt, dat het dan tóch nog mooi klinkt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar ben ik iets van 3 jaar geleden geweest.... om het zachtjes uit te drukken ben ik het met de gang van zaken daar niet helemaal eens... ![]() Mijn obsessie is me werk denk ik ![]() ik heb echt een wereldbaan vind ik.... soms kijk ik een hele week uit naar 1 dag.... |
![]() |
|
zure tv series volgen telt dus ook?!
Ovide en zn vrienden My Little Pony De Troetelbeertjes Teddy Ruxpin Vage kleipoppetjes serie (midden in de nacht op cartoon network) Duitse nagesynchroniseerde films..liefst westerns of gangster/zwarte films (erg goed!) GROET! en ow ja...chemische toiletten...lol
||
Citaat:
Neej, doet mijn broertje ook. Die is pyromaan liijkt t wel. En een vriend van ons doet dat ook. Gaan ze wcpapier branden in de wc, dan in de pot gooien en dan schijnt dat lekker te ruiken, net alsof je wierrook hebt afgestoken ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|