Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2003, 13:18
Verwijderd
dus vanaf welk punt was het duidelijk dat jij en je vriend/in wat hadden en hoe is het 'gevraagd/gezegt'?

bij mij heel vaag:
ik was op mn werk en hij kwam me ineens ophalen (suprise want ik dacht dat ie me alleen zou brengen...), en het meisje van mijn afdeling vroeg : kom je je vriendinnetje ophalen? en hij zei : Ja, ik kom mn vriendinnetje ophalen...
Toen die avond hebben we maar besloten dat we iets hadden...
nie erg romantis maar ik von het wel lief
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2003, 13:22
Verwijderd
ik ging een keer met een vriendin naar amsterdam en toen zag ik daar mn ex en hem (zijn beste vrienden) en toen keek ik m aan en toen sprong ineens de vonk over..
toen heb ik maar lekker gek gedaan en heb zn hand gepakt en de hele dag hebben we hand-in-hand door de stad gelopen. mijn ex hield ons heel erg in de gaten dus er kon verder niets gebeuren.. er was 1 moment, maar ik ben nou ook weer niet zo dat ik m dan ineens ga zoenen ofzo.. wist niet precies wat hij van me vond.. en we hebben de hele dag gewoon zitten flirten enzo (mn ex vond t niet zo leuk geloof ik, maar ik probeerde heel onopvallend te doen).. en daarna gingen we weer msnen en mailen en smsen enzo.. en zo kwam ik er dus achter dat hij me ook leuk vond alleen ging ik toen net voor een week naar duitsland dus hij die hele week smsen en ik een dagboekje voor m bijhouden (vond ie heel leuk toen ie t las) en toen hadden we afgesproken en toen kwam hij hier en toen hadden we gezoend en ja, toen was t zo van: owkeej.. we hebben wat...
nooit gezegd tegen elkaar ofzo.. het was gewoon zo..

Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 13:29.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:23
Verwijderd
Hmm... mijn vriend en ik hebben elkaar ontmoet op internet, in een vage chatbox.. Na onze eerste irl ontmoeting, stuurden we pas drie dagen later een mailtje naar elkaar... Hij schreef dat hij het echt ontzettend leuk had gevonden en eigenlijk het liefst de hele dag in mijn ogen had liggen staren. Het werd duidelijk dat we elkaar erg leuk vonden en na onze tweede ontmoeting waren we het daar nog meer over eens... Op onze derde ontmoeting bleef hij slapen en lagen we ineens in bed te zoenen... tja... dat was denk ik wel een beetje wanneer je kan zeggen dat het 'aan' was gegaan... ja...
Er is nooit iets gevraagd of gezegd eigenlijk, het was gewoon zo na die eerste zoen...

(Damn, als ik eraan denk word ik helemaal week... was echt fijn en mooi die eerste nacht... )
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:25
MissMorena
MissMorena is offline
bij mij was het echt raar mijn vriend had toen ik hem ontmoette nog een vriendin maar Çagdas(mijn vriend) vondt mij ook leuk nou we waren echt bijna elke dag samen (het ging niet echt goed toen tussen hun) nou op een dag ging ik dus zwemmen met een vriendin dus later toen ik thuiz was , was hij echt boos omdat hij mee wilde gaan nou die dag later zijn we dus gewoon als vrienden gaan zwemmen en later op die dag vond ik dat ie een keuze moest maken en dus besloot voor mij en toen vroeg hij me
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:26
misssarcasmm
misssarcasmm is offline
tja..das wisselend..bij eentje is er nooit sprake geweest van 'vriend-vriendin' omdat we alle2 het niet zo definitief wilde maken.
Bij een andere ging het heel onverwacht: We liepen in de stad en hij zei ineens: " Ja ik zei tegen mijn baas dat ik een vriendin had en..." O..k...Ik heb het er maar bij gelaten toen, was het er ook wel mee eens .
En bij mijn huidige vriend..tja..we lagen na de sex tegen elkaar aan en hij zei: "Zullen we dan maar zeggen dat we wat hebben?" Had ik natuurlijk ook helemaal niets tegen
Oud 09-04-2003, 15:09
Otis
Otis is offline
bij mijn inmiddels ex-vriend:

We waren eerst collega's ..toen vond ik hem al leuk..
Toen kwam ik hem steeds tijdens t uitgaan tegen ..
Toen gingen we msn-en
En toen spraken we VRIENDSCHAPPELIJK iets af..
ben zelfs n een x met hem naar de bios geweest zonder dat er iets gebeurde terwijl ik egt verliefd
Bij het 3e afspraakje was ik het wachten zat en toen we afscheid namen heb ik hem *vol op de mond* gezoend..

....3 maanden later was t uit.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:49
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
uhh, ze stuurde eerst een mailtje dat ze een slaapplaats had voor een feestje (we kenden mekaar nog niet)
en na heel veel mailtjes (zeg maar elke dag 3) ging ik op een dagje haar ontmoeten bij haar thuis.

enne, het klikte zo goed dat we besloten dat we wat hadden toen we 's nachts "het" hadden gedaan
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:59
Verwijderd
Ze zei dat ze me wilde neuken, dus tsja
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:17
ZerO
ZerO is offline
Nou we waren samen op Lowlands en het was duidelijk voor iedereen dat we mekaar heel leuk vonden en de eerste nachte hebben we samen in een tent geslapen en toen hebben we ook voor het eerst gezoend . Het was niet duidelijk of het iets was voor een paar dagen of 't begin van een relatie . Dat kwam door de afstand (150 km ) tussen ons . Na Lowlands heeft hij tegen mij gezegd dat hij mij heel leuk vond en dat hij het wilde probeeren ..dusjah
Oud 09-04-2003, 18:36
elledc
elledc is offline
Het begon allemaal op een etentje bij mijn zus en haar vriend. Zijn broer had eten klaargemaakt en ik was er uitgenodigd want hij had een foto van me gezien en wou me eens beter leren kennen. (Eigenlijk wouden mijn zus en haar vriend me koppelen ze wouden dat hij eens wat mensen leerde kennen uit zijn eigen stad)
Het is hen dus uiteindelijk ook gelukt want we hebben met z'n tweetjes de hele nacht doorgebabbeld en naar verschillende cafétjes gegaan en gewandeld door de stad. De volgende dag vroeg hij via sms of ik iets wou gaan drinken, een week later hebben we gezoend, 2 weken later doken we het bed in
Maarja dus nu zijn we 6 maanden samen en het blijft vrij goed gaag. We gaan binnenkort samenwonen, maar stel je voor, hij is dus de broer van de vriend van mijn zus
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:54
Verwijderd
de hele tijd uitgaan, maar allebei niet echt durven de eerste stap te nemen

en opeens zegt ze gister op msn tegen me dat ze me leuk vindt
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:01
...~#*|*#~...
...~#*|*#~... is offline
mijn ex ging, toen we in een parkje liepen heel subtiel vragen 'wat ie nou moest zeggen als zn vrienden weer vroegen of we wat hadden'..?! naja zo is et aangegaan..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:19
Muizzz
Muizzz is offline
we waren een beetje stoned en toen gingen we zoenen maar we wisten van elkaar al dat we verliefd waren maar we durfden allebei niet echt..
en toen was het 'aan'
Oud 09-04-2003, 20:25
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Nou,...
We wisten van elkaar dat we elkaar leuk vonden, hadden toen onze eerste echt date en toen wist ik niet hoe het zat tussen ons.
Maaaar heel toevallig keek ik de dag erna op zijn cu2 en daar stond opeens dat hij een vriendin had
Nja, toen vroeg ik over wie dat ging en dat was ik dus..
Jaja, romantiek ten top!!
Maar we kenden elkaar al een half jaar dus het was niet zo dat ik hem nog niet kende of iets dergelijk..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:20
Verwijderd
Ik heb mijn ex in Utrecht ontmoet. En het was echt puur toeval. Ik was niet van plan om daarheen te gaan, maar een goede vriend heeft me toen meegesleurd. Hij was eigenlijk ook niet van plan om erheen te gaan maar werd ook door iemand meegesleurd. We leerden elkaar daar kennen en zijn in een cafe aan de praat geraakt en hebben echt de hele dag alleen maar aandacht aan elkaar besteed
Toen ik weg moest stond ik bij de trein en hij was meegelopen. We stonden elkaar zo aan te kijken van "wat nu?" maar we hebben toen niet gezoend ofzo. Ik was wel zo'n grote lefbek om snel mijn msn-adres op te schrijven en mijn mobiele nummer, en die heel snel aan hem te geven. Daarna ben ik heeeeel snel de trein ingestapt, want ik was bang voor zijn reactie Stoer hč?

Nouja toen ik thuis kwam was ie online. We hebben toen een uur zitten chatten en daarna heeft ie me gebeld. We hebben gebeld tot half 9 's ochtends want toen ging mijn wekker... En we hebben sinds dag tot en met afgelopen zondag iets gehad..

Ja, veel leuke tijden gehad
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:23
Verwijderd
Was echt super cool. We gingen de honden samen uitlaten 's avonds; het was volle maan en echt super helder. Uiteindelijk zijn we een uur of 3 met de honden wezen wandelen...
We liepen dus al heel erg lang met zijn tweeen voordat we zoenden; dat ging niet echt vlot Maar uiteindelijk onder een paar bomen en de volle maan en de sterren whieh... dat was nog eens wat! Vanaf toen was het dus ''aan''.
Die hele week zat het er wel al aan te komen; we vonden elkaar toen al wel een tijdje leuk
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:34
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Nouu
Ik ging braaf elke keer met em mee als ie kranten moest lopen in mijn wijk

en een keertje ging hij vertellen wie hij leuk vond
en toen zei hij dat ik haar heel goed ken. Heeeel goed. Ik kende haar het beste van iedereen. En mn moeder kende dr ook.

En toen gingen we nog een beetje doorkletsen.En toen zei ik dat ik hem ook leuk vond En toen waren we bij mijn huis, hij was klaar. En toen zei ik: ben je dan nu mijn vriendje? En toen zei hij ja. En toen zei hij: jij bent mijn vriendinnetje.. En toen was ik blij en toen vertelde ik het mn ma meteen en die was wat minder blij

Sorry voor het onbenullige verhaal, ik was 13
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:10
snoopy
snoopy is offline
Ehm... nou... tis wel een apart verhaal.
Ik vond m aan t begin van t schooljaar al leuk, maar had toen nog een vriend. t Ging uit met die vriend, daarna hebben we een paar keer sex gehad, maar we vonden dat het nog te kort na die ander was, om een relatie te beginnen.
Paar maanden later kreeg ik een andere vriend. Verder niet boeiend, ging ook weer uit.
Toen kwam die eerste jongen (m'n huidige vriend dus) een keer bij mij thuis om een filmpje te kijken. Op de een of andere manier lagen we ineens te zoenen (en wel ietsje meer.... ). Nou ja. We zijn een paar keer met elkaar naar bed geweest, en we vonden elkaar wel leuk, maar we waren niet verliefd. Was best wel leuk. Echt heel knus, echt niet alleen voor de sex, ofzow.
Op een gegeven moment werd ik verliefd op hem. Ik zei tegen hem dat ik verliefd op hem was, en wilde stoppen met de sex, omdat dat te moeilijk zou worden. Hij zei dattie mij heel erg leuk vond, maar dat hij dacht dat hij net wat minder voelde voor mij, dan ik voor hem. Nou ja...
Ik belde nog steeds heel veel met hem, en op een gegeven moment zei hij aan de telefoon: "laten we het maar proberen dan". Ik was helemaal in schock...
Maar goed, hij is nu toch wel helemaal overtuigd, gelukkig.
Oud 10-04-2003, 10:30
Ellennnn
Ellennnn is offline
Nou op een onbewaakt niet helemaal nuchter moment heb ik tijdens Paaspop in Zieuwent vorig jaar met een vriend van mijn huidige vriend gezoend. Een paar weken later kwam ik die jongen weer tegen in een dicotheek en hij had Martijn, mijn vriend, meegenomen. Ik had toen inmiddels bijna weer iets met mijn ex en die had gezegd dat hij zou komen (hij kwam toch niet bleek later). Martijn zag mij staan en had in de gaten dat ik spijt had van mijn niet nuchtere actie van een paar weken daarvoor en dat ik zijn kameraad vreselijk aan het ontlopen was omdat hij alsmaar achter mij aanliep. Ik vond hem wel een erg leuke jongen en heb em toen gevraagd waarom hij mij zo uit stond te lachen. Nou we hebben toen erg lang gepraat. Bleek dat het net uit was met zijn vriendin enzo. Het was erg gezellig. Later hoorde ik van een vriendin van mij dat hij bij de C1000 werkte waar zij altijd boodschappen deed en haar vriend werkte daar ook. Zij vertelde dus dat Martijn tegen iedereen liep te vertellen dat ie met mij gezoend had, wat niet zo was. Ik vind het altijd grappig als mensen zichzelf belachelijk maken dus ik heb em zn gang laten gaan. Ik kon hem en ons gesprek eigenlijk ook niet vergeten en daarom het ik hem via die vriendin van mij een briefje gegeven met mijn nummer erop. Hij kreeg het op een donderdag. Hij bleek dus echt zo blij te zijn dat hij mijn nummer had dat ie mij meteen 's avonds na zijn werk gebeld heeft. Ik lag al inbed en wist niet wat me overkwam! Nou ja, die zaterdag daarna was hij ook weer in diezelfde discotheek en sprong de vlam helemaal over. ik heb toen buiten zijn trui geleend. Die zou hij de dag daarna op komen halen. Hij is de hele middag gebleven! (mijn moeder wist toen al wel hoe laat het was, wat ik ook voor smoesjes verzon..) nou ja, na nog een week bellen en afspreken vroeg hij mij aan de telefoon hoe het nou zat tussen ons en of we nou iets hadden ofzo. Nou toen zei ik dus: "nah, laten we maar doen he" (ik was al blij genoeg dat hij erover begon) en naja nu hebben we al bijna een jaar verkering!
Oud 10-04-2003, 10:31
poesiefox
poesiefox is offline
De eerste, daar bleef ik na een feestje bij slapen omdat ik de bus had gemist, dus hebben we de hele nacht en de volgende ochtend sex gehad. Hij zei dat hij verliefd op mij was en ik zei dat dat verbeelding was, omdat het moment zo gezellig was.

Daar was hij het wel mee eens, en juist toen voelde ik dat ik ook wel verliefd op hem was, maar verder heel cool, niks laten merken, stomme koe dat ik was. In die tijd was sex vooral stoer, gevoelens kwamen daar niet aan te pas.

Een week later had hij alweer een ander, dus zo diep zat het niet!

De tweede en laatste, dus huidige, was wederom een feest, veel drank en drugs en rock en roll, dus ook sex binnen de kortste keren. Dat was erg lekker en erg gezellig, maar ik had de volgende ochtend wel zoiets van: wat heb ik nou weer op mijn hals gehaald.

Twee dagen later toch maar gebeld, en de boodschap doorgegeven aan een huisgenoot of ze een briefje op zijn deur wilde hangen dat ik van hem hield. Alle 19 huisgenoten wisten het dus eerder dan hij, tsja. En hij apetrots. Zijn ex woonde daar ook, namelijk...

Zelfde avond hadden we weer afgesproken op de studentenvereniging, en ik liep maar te springen en te huppelen en hij was zo laat, maar toen hij binnen kwam golfde er echt zo'n gevoel door me heen en ik ben hem om zijn hals gevlogen. Toen dacht hij ook alleen maar WOW, zei hij later.

Die nacht hebben we echt onze eerste keer geha fd, dat we het meenden, dat we het zeker wisten. Het was geen verovering meer. En de volgende ochtend heeft hij een ontbijtje voor me gemaakt, hij had het balkon van de fusie zelfs opgeruimd, en daar hebben we in het ochtendzonnetje verse croissantjes en sinaasappelsap en een eitje gegeten, en thee.

Toen was het wel aan ja.

Maar nooit gezegd, nee.

Dat is inmiddels tien jaar geleden.

Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 10:34.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:04
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Bijna anderhalf jaar geleden...

Ik zag hem regelmatig op de wave-feestjes waar ik kwam, maar ik kende hem niet. Elke keer lachte hij heel lief naar mij en ik terug, maar nooit praatten we: ik was met mijn vrienden, hij met de zijne, en we hadden allebei net een mislukte relatie achter de rug, dus we hadden geen zin in iemand nieuw.

Tot ik op een nacht na zo'n feestje naar huis fietste...Opeens was er iets mis met m'n fiets (weet niet meer wat, band ofzo) en moest ik dus staan prutsen aan m'n fiets.
Maar toevallig liep hij daar dus, en hij hielp me met m'n fiets en hij vroeg of hij me niet naar huis mocht wandelen.
Die wandeling was zowel overdonderend als gezellig, en we namen gewoon afscheid, zonder elkaars naam te vragen.

Maar de volgende ochtend wist ik dat ik verliefd was, hij had zo'n diepe indruk nagelaten. Dus de volgende weekends kwam ik vol hoop naar die feestjes, maar...hij was er niet.

Tot drie weken later hij er wél weer was (hij had eerst wat tijd voor zichzelf nodig gehad om na te denken. of het wel slim was om verliefd te worden op iemand die 10 jaar jonger is. of het niet te vlug na z'n vorige relatie was. enz enz.).
Maar die nacht wandelde hij me weer naar huis, en ik kuste hem aan m'n voordeur, en toen zijn we in de regen naar het parkje in de buurt gestapt en hebben we daar nog op een schommel zitten kussen.

*zucht* en nu ben ik nog meer verliefd op hem.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:04
Dying Bride
Dying Bride is offline
Bart en ik kenden elkaar al van Cu2 en Msn, en dat was eigenlijk heel stom, aangezien we al 2 jaar in hetzelfde tentje hier in lisse rondliepen zonder elkaar op te merken. Zijn vrienden kende ik ook al. Ons allereerste gesprek op msn duurde al zo'n 8 uur en het was heel erg gezellig. Ik had toen nog een andere relatie, maar dat ging al een heel tijdje niet meer zo goed. Het ging uit tussen mij en mijn toenmalige vriendje, en ik was toch nog een beetje verdrietig. Een paar dagen later ging het weer aan. Bart had mij net meegevraagd naar Technical itch in het patronaat in haarlem, en ik zei natuurlijk volmondig ja. Het was een hele mooie avond, en omdat ik constant het gevoel had dat ik wilde zitten en gelukkig om me heen wilde kijken, kwam hij zo nu en dan bij mij zitten. Er werd ineens veel triphop gedraaid, en toen hebben we op dat bankje voor het eerst met elkaar gezoend.
We hadden niet meteen iets met elkaar, maar we gingen vanaf dat moment wel ieder weekend met elkaar uit. We begonnen elkaar steeds vaker te zien, en ik werd steeds meer verliefd op hem en hij ook op mij. Iedereen begon zich een beetje af te vragen wat we nu eigenlijk hadden, en we vonden het steeds moeilijker om uit te leggen. In de afgelopen voorjaarsvakantie waren we constant bij elkaar, en toen hebben we ook gepraat over hoe het nu toch verder moest , met ons. Toen hebben we besloten dat iedereen ons nu als vriendje en vriendinnetje mocht zien, en dat we geen moeite meer zouden doen om uit te leggen wat het was tussen ons. We hebben namelijk veel meer dan een relatie. Bart is voor mij m'n beste vriend en m'n lover. Daarom heb ik zoveel lol met hem, omdat ik sompelweg alle kanten met hem uitkan.
Oud 10-04-2003, 12:14
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 10-04-2003 @ 12:04:
en we hadden allebei net een mislukte relatie achter de rug
nu vraag ik meaf. kan je ook een gelukte relatie achter de rug hebben?

ontopic: verschillend. een etentje, een dansavond, een internet-afspraak. het kan allemaal aanleiding zijn.
Oud 10-04-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
morris schreef op 10-04-2003 @ 13:14:
nu vraag ik meaf. kan je ook een gelukte relatie achter de rug hebben?
Uiteraard. een mislukte relatie lijkt mij een relatie die eigenlijk gewoon niet aanbotert, dat het gewoon meteen al niet goed voelt.

Een gelukte relatie die toch uit is kan ook , als het gevoel na een tijd gewoon weg is, en ook als het op een vervelende manier is uitgegaan...als je maar een tijdje gelukkig bent geweest met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:20
Maurice
Maurice is offline
ok
Oud 10-04-2003, 12:55
Gwinnie
Gwinnie is offline
hmm .. die die 14 maanden heeft geduurt ging heel knullig over de telefoon....

en die mislukte van 2 maanden ofzo ging zo: ik was gestopt met roken en liep met hem in bos, ik zei: 'o ik heb fucking zin in n peuk'
toen zoende hij me op mn mond en zei: 'dat helpt toch ook?'

en nu.. ik weet eiglyk nie of t al wat is.. en of t wat word.. maar anders begon t op de bank bij mijn oppasadres..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:58
king112
king112 is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 10-04-2003 @ 13:55:
hmm .. die die 14 maanden heeft geduurt ging heel knullig over de telefoon....

en die mislukte van 2 maanden ofzo ging zo: ik was gestopt met roken en liep met hem in bos, ik zei: 'o ik heb fucking zin in n peuk'
toen zoende hij me op mn mond en zei: 'dat helpt toch ook?'

en nu.. ik weet eiglyk nie of t al wat is.. en of t wat word.. maar anders begon t op de bank bij mijn oppasadres..
O en nu? nog steeds met hem?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 13:00
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 10-04-2003 @ 12:04:
Bijna anderhalf jaar geleden...

Ik zag hem regelmatig op de wave-feestjes waar ik kwam, maar ik kende hem niet. Elke keer lachte hij heel lief naar mij en ik terug, maar nooit praatten we: ik was met mijn vrienden, hij met de zijne, en we hadden allebei net een mislukte relatie achter de rug, dus we hadden geen zin in iemand nieuw.

Tot ik op een nacht na zo'n feestje naar huis fietste...Opeens was er iets mis met m'n fiets (weet niet meer wat, band ofzo) en moest ik dus staan prutsen aan m'n fiets.
Maar toevallig liep hij daar dus, en hij hielp me met m'n fiets en hij vroeg of hij me niet naar huis mocht wandelen.
Die wandeling was zowel overdonderend als gezellig, en we namen gewoon afscheid, zonder elkaars naam te vragen.

Maar de volgende ochtend wist ik dat ik verliefd was, hij had zo'n diepe indruk nagelaten. Dus de volgende weekends kwam ik vol hoop naar die feestjes, maar...hij was er niet.

Tot drie weken later hij er wél weer was (hij had eerst wat tijd voor zichzelf nodig gehad om na te denken. of het wel slim was om verliefd te worden op iemand die 10 jaar jonger is. of het niet te vlug na z'n vorige relatie was. enz enz.).
Maar die nacht wandelde hij me weer naar huis, en ik kuste hem aan m'n voordeur, en toen zijn we in de regen naar het parkje in de buurt gestapt en hebben we daar nog op een schommel zitten kussen.

*zucht* en nu ben ik nog meer verliefd op hem.
oh das mooi, zoals in de films
Oud 10-04-2003, 13:01
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik leerde mn vriend kennen doordat ik vet maf ik een winkel rondliep te springen enzo en hij zei dat het wel leuk stond.
( ik had mn sjaaltje om mn kop gebonden etc)
Nou hij kreeg een vriendin.. dat was na 5 weken weer uit en toen zei ik voor de gein ( NOT) waarom wij gene verkerign zouden nemen op de 26ste omdat we elkaar dan precies 2 maanden kenden..
Nou uuh op die dag heb ik em na 2 uur ofzow eindelijk durven zoenen.. ( want vond dat het dan wel officieel was)
En het is nu na ong 5 maanden nog steeds dik aan..
toch lieverd
Oud 10-04-2003, 13:26
Thomas
Thomas is offline
Ik vroeg: wil je mijn vriendinnetje zijn nadat we voor het eerst hadden gezoend. Beetje kinderachtige manier, maar dat boeide me op dat moment niet. We houden het nu alweer bijna een jaar vol.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:08
Rioto
ik zei MOH! knife in ya guts ! bitch
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:05
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Maypole schreef op 10-04-2003 @ 17:08:
ik zei MOH! knife in ya guts ! bitch
whahahahahaah

zo, doe ik dat ook altijd. Gewoon een beetje subtiel houden toch ?!
Oud 10-04-2003, 18:24
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 10-04-2003 @ 14:00:
oh das mooi, zoals in de films
hihi ja *zuhuhuhucht*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:42
Rioto
Citaat:
G.T.C. schreef op 10-04-2003 @ 19:05:
whahahahahaah

zo, doe ik dat ook altijd. Gewoon een beetje subtiel houden toch ?!
precies
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 19:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 10-04-2003 @ 19:24:
hihi ja *zuhuhuhucht*
ohh.. ik vind het ook lief

ik leerde mn vriend kennen via een meisje waar ik een jaar lang ruzie mee heb gehad. was allemaal een beetje vreemd. we waren elkaar al een aantal keer toevallig tegengekomen voordat we elkaar kenden en toen vonden we elkaar al euhm.. jah, interessant. toen kreeg ik zn e-mail-adres van dat meisje dus en gingen we een beetje msn-en. hij zit bij me op school en was in de pauze altijd in de aula, dus ipv dat ik buiten een sigaret ging roken zat ik ineens steeds vaker binnen in de aula met hem te praten. toen begonnen we elkaar nog leuker te vinden en hebben we uiteindelijk een keer gezoend.. nu gaat het allemaal nog steeds geweldig. we hebben officieel geen verkering ofzo. maar we hebben gewoon iets.. bijzonders. en ik mag em mn vriendje noemen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 20:20
Ellun
Ellun is offline
Bij ons was en al ongeveer een half jaar spanning tussen ons, en tijdens wintersport met school zaten we al hand in hand in de bus, maar we bleven het ontkennen, omdat we het eigenlijk allebei niet toe durfden te geven. Totdat eindelijk, op 16 juni, terwijl we fietsten, hij zei: zullen we er maar niet langer omheen draaien? En toen was het 'aan'. Best wel raar eigenlijk, want we hebben pas begin augustus gezoend. Maar nu is ie alweer bijna twee jaar mijn vriendje!
Reageren

Regels voor berichten