Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een gelukte relatie die toch uit is kan ook , als het gevoel na een tijd gewoon weg is, en ook als het op een vervelende manier is uitgegaan...als je maar een tijdje gelukkig bent geweest met elkaar. |
![]() |
|
hmm .. die die 14 maanden heeft geduurt ging heel knullig over de telefoon....
en die mislukte van 2 maanden ofzo ging zo: ik was gestopt met roken en liep met hem in bos, ik zei: 'o ik heb fucking zin in n peuk' toen zoende hij me op mn mond en zei: 'dat helpt toch ook?' en nu.. ik weet eiglyk nie of t al wat is.. en of t wat word.. maar anders begon t op de bank bij mijn oppasadres.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik leerde mn vriend kennen doordat ik vet maf ik een winkel rondliep te springen enzo en hij zei dat het wel leuk stond.
( ik had mn sjaaltje om mn kop gebonden etc) Nou hij kreeg een vriendin.. dat was na 5 weken weer uit en toen zei ik voor de gein ( NOT) waarom wij gene verkerign zouden nemen op de 26ste omdat we elkaar dan precies 2 maanden kenden.. Nou uuh op die dag heb ik em na 2 uur ofzow eindelijk durven zoenen.. ( want vond dat het dan wel officieel was) En het is nu na ong 5 maanden nog steeds dik aan.. toch lieverd ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik leerde mn vriend kennen via een meisje waar ik een jaar lang ruzie mee heb gehad. was allemaal een beetje vreemd. we waren elkaar al een aantal keer toevallig tegengekomen voordat we elkaar kenden en toen vonden we elkaar al euhm.. jah, interessant. toen kreeg ik zn e-mail-adres van dat meisje dus en gingen we een beetje msn-en. hij zit bij me op school en was in de pauze altijd in de aula, dus ipv dat ik buiten een sigaret ging roken zat ik ineens steeds vaker binnen in de aula met hem te praten. toen begonnen we elkaar nog leuker te vinden en hebben we uiteindelijk een keer gezoend.. nu gaat het allemaal nog steeds geweldig. we hebben officieel geen verkering ofzo. maar we hebben gewoon iets.. bijzonders. en ik mag em mn vriendje noemen. ![]() |
![]() |
|
Bij ons was en al ongeveer een half jaar spanning tussen ons, en tijdens wintersport met school zaten we al hand in hand in de bus, maar we bleven het ontkennen, omdat we het eigenlijk allebei niet toe durfden te geven. Totdat eindelijk, op 16 juni, terwijl we fietsten, hij zei: zullen we er maar niet langer omheen draaien? En toen was het 'aan'. Best wel raar eigenlijk, want we hebben pas begin augustus gezoend. Maar nu is ie alweer bijna twee jaar mijn vriendje!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Liefde & Relatie |
Hoe is het om een ex te hebben? luchtballon | 65 | 04-08-2004 14:56 | |
Psychologie |
Het Grote Aanpak-Topic Dreamerfly | 4 | 03-01-2004 12:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |