Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2002, 19:32
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
kijk, ongeveer een half jaar geleden heb ik iemand leren kennen en wij werden echt heel gek op mekaar...het is toen niks geworden omdat hij uitgezonden werd (met het leger) daarna was het steeds zo dat de een de ander leuk vond maar andersom niet (we hadden dat allebei)...het was dus ook wel duidelijk dat we allebei een nogal groot zwak voor elkaar hebben...maar nu heeft hij dus een andere vriendin maar sinds hij die heeft is hij steeds heel bot tegen haar als ik er ook bij ben, en als zij dan even weg is is hij heel erg klef met mij.....tegen mij is hij ook gewoon vriendelijk ensow...niet zo bot als tegen haar....maar nou zit ik mezelf dus hier helemaal op te vreten omdat ik niet weet of dit nou iets betekend ofniet....of hij me nog leuk vind of haar.....

ik DENK wel dat hij het allang uit gemaakt zou hebben als hij echt echt heel erg gek weer van mij zou zijn, dus zo erg leuk zal hij me dan ook wel weer niet vinden maar waarom doettie dan juist zo klef met mij en bot tegen haar??!

sorriej, dit zal vast heel vaag klinken maar ik hoop echt dat het toch een heeeeeeeeel klein btje te vatten is en dat jullie er misschien meer uit begrijpen dan ik met mijn (toch nog heel erg) vliefde gevoelens voor hem.........thnx alvast!!

Laatst gewijzigd op 30-04-2002 om 19:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2002, 12:38
stout!
stout! is offline
Vraag het hem...dat is de enige manier om echt duidelijkheid te krijgen.
Oud 01-05-2002, 17:29
katrientjuh
katrientjuh is offline
vraag het hem.ik vind het wel gemeen van hem dat hij dan zo bot doet tegen z'n vriendin.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:27
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
tjah, ik zie 'm waarschijnlijk morgenavond en alstie dan weer zo wazig doet en ik genoeg lef heb zal ik t wel eens vragen.....

kvond het zelf ook al behoorlijk gemeen tegen over zn vriendin jah...en raar...want zo doe je toch niet tegen iemand op wie je vlieft bent?!?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten