Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wat was die..... naja..keb dr geen woorden voor |
![]() |
||
Citaat:
Nou mooi zo...dan wens ik je veel succes nog ![]() Tot het huwelijk wachten is het bij mij al veeeeel te laat voor.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
MSN is een manier om mensen te ontmoeten, net zoals kroeg of disco. Ik kan niet op iemand verliefd worden of zelfs maar leuk gaan vinden als ik die persoon nog nooit heb gezien, dus contact IRL is zeker wel een vereiste. Maar dan is het allang geen 'internetliefde' meer.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar t komt niet zo heel vaak voor Net zoals die andere net zei...ik moet ook mensen in real life zien anders kan ik natuurlijk niet verlieft worden. Mensen die suuuuuper verlieft zijn.....op iemand van msn die ze nog niet gezien hebben moeten misschien een beetje uit kijken... Je weet nooit wie dr achter zit natuurlijk AL was het bij mij een suuuuuuper opluchting ![]() en was ik zwaar happy dat ik hem ontmoet heb! |
![]() |
||
Citaat:
nou, tsja dat begint speels he. Ik: *kust je in je nek* Zij: *wordt warm* Ik: Oeh, waar? Zij: Overal. Naja en zo gaat dat verder. Totdat jij roept dat je haar beft, en zij roept dat ze je overal aflikt. Nou dan wil je wel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nou...ik vin t niet bepaald ópwindend' ofzow..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ach, goeie oefening tegen premature ejaculatie, denk ik dan maar. En de allersafeste sex die mogelijk is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat de meeste 15-jarigen echt niet in staat zijn om een 'relatie' op 100km afstand vol te houden, tenzij ze een rijke pa hebben die al hun treinkaartjes betaalt of ze een vriend hebben die een OV heeft of zo gek is om telkens met de auto ettelijke euro's aan benzine te verstoken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het lukt iedereen hoor.. als je maar wil.. je hoeft elkaar niet elke maand te zien (wat wel zo fijn is maarja) je kunt elkaar ook 2 en een halve maand niet zien.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2 en halve maand niet zien ..hmm oke hoe doe je dat ? Mijn vriend woont ook niet bij mij om de hoek (150 km afstand ) en ik zie hem zeker niet dagelijks , ik ben er aan gewend hem soms 2 weken niet te zien en dat is vol te houden ![]() 2 maanden iemand niet zien , lijkt me echt niks en dan vraag ik me af *niet lullig bedoeld * maar kun je nog wel van een relatie spreken als je mekaar maar 10 keer per jaar ziet ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ja dan kan je nog wel van een relatie spreken, want je spreekt elkaar wel elke dag en je geeft zielsveel om de ander, dat je dat wel volhoudt |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
m'n zus is over drie weken twee jaar samen met haar vriend die ze via internet heeft leren kennen, ze werd verliefd toen ze hem voor 't eerst IRL ontmoette, hij ook, ze woonden 5 km van elkaar
een z.g. vriendin van me is nu 2,5 jaar samen met haar vriend die ze via internet heeft leren kennen, zij was al verliefd op hem voor ze elkaar ontmoetten (ze belden wel veel en stuurden kaartjes etc), hij werd dat bij hun eerste ontmoeting, ze woonden ehm... gigantisch ver van elkaar een vriend van me is nu bijna een jaar samen met zijn vriendin die hij via internet heeft leren kennen, hij was al verliefd op haar voor ze elkaar ontmoetten (maar wel veel bellen en webcammen), zij ook, ze wonen bijna even gigantisch ver van elkaar eigenlijk lijkt het alsof internetrelaties zelfs langer standhouden... |
![]() |
|
![]() |
Iets meer dan 5 maanden met een girl die 2050 km (hemelsbreed) hier vandaan woont. We hebben wel wat problemen gehad, maar het gaat nu veel beter
![]() Het is begonnen met mailen, A4-tjes over en weer elke dag, daarna telefoon ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik dadelijk een blondine van 15 wil zijn dan zou ik dat behalve voor de telefoon kunnen zijn. Als ik een blonde 21 jarig stud wil zijn dan zou dat ook kunnen. Je houd dan jezelf en anderen voor de gek. Maar het is waar. Als je er ook nog veel bij belt en buiten forum/msn/icq/yahoo/aim/irc/anders contact hebt dan wil het wel. Ik bedoel een videochat laat al een hoop zien zodat je al een beeld hebt voor je naar iemand toe gaat. En je leert elkaar kennen. Ik vertel dingen via internet die ik IRL nooit zou vertellen.
|
![]() |
Het enige wat ik kan zeggen, trap er niet in. als die persoon 1 maal niet is komen opdagen. krijgt hij een 2e kans.. als hij die laat gaan.. dan laat hem..of haar natuurlijk
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() het is wel echt gegroeid. we hebben elkaar in een klein half jaar een aantal keren vriendschappelijk ontmoet, veel gebeld en gemailt en kadeng daar was de vonk ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Inclusief alle hobby's, karaktertrekken, eigenschappen alles. Je zou op internet precies het tegenovergestelde kunnen zijn van wat je in het echt bent.
||
Citaat:
je kan zeker met iemand chatten die leuk lijkt te zijn, en waarom zou je niet bij elkaar kunnen komen? zo'n grote ophef hoeft er toch niet over gemaakt te worden? ja, weleens meegemaakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan werk je je dus neem ik aan compleet uit de naad, alleen om je vriendje te zien. En in die tweeënhalve maand zit je je op te vreten van eenzaamheid. Of niet natuurlijk...en in het geval dat je je niet zit op te vreten kun je blijkbaar makkelijk zonder hem en is het de vraag of het het geld wel waard is. Ik zou er gewoon een simpele kosten-baten-analyse van maken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|