Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 17:55
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
jaha,,, denken jullie dat dat kan??
Dat je ineens met iemand chat die wel leuk lijkt te zijn....
en dat je later misschien wel bij elkaar komt?
Welles zon situatie mee gemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2003, 18:01
Verwijderd
Als je alleen maar met elkaar chat en mailt: je houdt jezelf voor gek.

Als je ook belt en met elkaar afspreekt: ja is best mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:09
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
******** schreef op 15-03-2003 @ 19:01:

Ik heb dus een jongen ontmoet waarmee ik naar bands ben wezen kijken. Hij en zijn vrienden groep kwamen mij en mn vriendin ophalen. T was echt GEWELDIG...en nu blijkt dat ik hem leuk vind, en hij mij ook!!
wiehaa...:-) alleen is de afstand niet echt cool....zit een zee tussen!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:11
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsjah, zijn genoeg mensen die elkaar over internet hebben leren kennen en dat daaruit een relatie is ontstaan jah, dus is wel mogelijk.
Maarja, het kan ook flink bagger aflopen, borp, ben nog steeds niet over mijn internet-ervaring heen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:11
Diovai
Diovai is offline
Ik ken een meisje, waar ik af en toe MSN-seks mee heb.
Ik ken haar alleen via internet, nooit gebeld. Ik heb foto's van haar gezien, zij niet van mij.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:27
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
Diovai schreef op 15-03-2003 @ 19:11:
Ik ken een meisje, waar ik af en toe MSN-seks mee heb.
Ik ken haar alleen via internet, nooit gebeld. Ik heb foto's van haar gezien, zij niet van mij.
Msn seks lijkt me nou nix......
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:27
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 15-03-2003 @ 19:11:
Tsjah, zijn genoeg mensen die elkaar over internet hebben leren kennen en dat daaruit een relatie is ontstaan jah, dus is wel mogelijk.
Maarja, het kan ook flink bagger aflopen, borp, ben nog steeds niet over mijn internet-ervaring heen
Nou xal je wat vertellen...keb ook wel es een FLINKE sukkel ontmoet hoor! hij leek heel leuk op msn, maar ondertussen... brrrrrr...
wat was die.....
naja..keb dr geen woorden voor
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:28
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
SkAnOuK schreef op 15-03-2003 @ 19:27:
Msn seks lijkt me nou nix......
Tsja; we worden er beide heel geil van.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:29
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
Diovai schreef op 15-03-2003 @ 19:28:
Tsja; we worden er beide heel geil van.
Tjah, dan moet je dat doen
Ik heb het liever in het echt haha!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:30
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
SkAnOuK schreef op 15-03-2003 @ 19:29:
Tjah, dan moet je dat doen
Ik heb het liever in het echt haha!
Ik wil graag wachten tot het huwelijk en we denken beide IRL niet op elkaar te vallen vanwege karakterverschillen. Maar geil vinden we elkaar wel op internet!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:30
Diovai
Diovai is offline
Oeh ik heb nu al een stijve pik als ik eraan denk!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:31
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
Diovai schreef op 15-03-2003 @ 19:30:
Ik wil graag wachten tot het huwelijk en we denken beide IRL niet op elkaar te vallen vanwege karakterverschillen. Maar geil vinden we elkaar wel op internet!

Nou mooi zo...dan wens ik je veel succes nog
Tot het huwelijk wachten is het bij mij al veeeeel te laat voor..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:31
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
SkAnOuK schreef op 15-03-2003 @ 19:31:
Nou mooi zo...dan wens ik je veel succes nog
Tot het huwelijk wachten is het bij mij al veeeeel te laat voor..
Dank!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:32
Verwijderd
MSN is een manier om mensen te ontmoeten, net zoals kroeg of disco. Ik kan niet op iemand verliefd worden of zelfs maar leuk gaan vinden als ik die persoon nog nooit heb gezien, dus contact IRL is zeker wel een vereiste. Maar dan is het allang geen 'internetliefde' meer.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:32
Verwijderd
diovai hou je in!

internetliefde kan 'k zit al 21 maanden vast aan een internetliefde die uitgebloeid is tot echte liefde
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:35
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-03-2003 @ 19:32:
diovai hou je in!

internetliefde kan 'k zit al 21 maanden vast aan een internetliefde die uitgebloeid is tot echte liefde
Ja das super mooi natuurlijk
maar t komt niet zo heel vaak voor
Net zoals die andere net zei...ik moet ook mensen in real life zien anders kan ik natuurlijk niet verlieft worden.
Mensen die suuuuuper verlieft zijn.....op iemand van msn die ze nog niet gezien hebben moeten misschien een beetje uit kijken...
Je weet nooit wie dr achter zit natuurlijk
AL was het bij mij een suuuuuuper opluchting
en was ik zwaar happy dat ik hem ontmoet heb!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:43
poesiefox
poesiefox is offline
De verworvenheden van de moderne tijd: MSN sex.

Ik kreeg tenminste nog liefdesbrieven waarvan de velletjes aan elkaar plakten...ik heb ze zelfs nog ergens liggen.
Oud 15-03-2003, 18:45
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 15-03-2003 @ 19:43:
De verworvenheden van de moderne tijd: MSN sex.

Ik kreeg tenminste nog liefdesbrieven waarvan de velletjes aan elkaar plakten...ik heb ze zelfs nog ergens liggen.
Ahaha,
nou,
tsja dat begint speels he.

Ik: *kust je in je nek*
Zij: *wordt warm*
Ik: Oeh, waar?
Zij: Overal.

Naja en zo gaat dat verder.

Totdat jij roept dat je haar beft, en zij roept dat ze je overal aflikt. Nou dan wil je wel.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:49
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
Diovai schreef op 15-03-2003 @ 19:45:
Ahaha,
nou,

Totdat jij roept dat je haar beft, en zij roept dat ze je overal aflikt. Nou dan wil je wel.

nou...ik vin t niet bepaald ópwindend' ofzow.....
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:59
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Ahaha,
nou,

Waar gaat t heen met deze wereld
Oud 15-03-2003, 19:16
Verwijderd
Al zo vaak op het forum gezet...zijn zo al ontzettend veel topics over... Ik woon samen met een jongen die ik via inet ken. We waren goede vrienden via inet, we werden goede vrienden irl en uiteindelijk is het uitgegroeit tot wat het nu is.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:20
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Ahaha,
nou,

Maar dan moet je de tegenwoordigheid van geest nog hebben om te typen. En dat gaat verre van snel!
Ach, goeie oefening tegen premature ejaculatie, denk ik dan maar. En de allersafeste sex die mogelijk is.
Oud 15-03-2003, 19:35
Gothic
Gothic is offline
Ik heb nu bijna 8 maanden met iemand die ik via internet heb leren kennen...
Oud 15-03-2003, 19:46
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Sithan schreef op 15-03-2003 @ 19:59:
Waar gaat t heen met deze wereld
hehe ver
Oud 16-03-2003, 12:51
Miss*Pain
Miss*Pain is offline
Kheb nu al bijna 2 jaar met een jongen die ik via internet heb leren kennen.. we wonen 100 km van elkaar vandaan en we zien elkaar elke woensdag, vrijdag, zaterdag,zondag hehehe
Het kan dus WEL..
Oud 16-03-2003, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Miss*Pain schreef op 16-03-2003 @ 13:51:
Kheb nu al bijna 2 jaar met een jongen die ik via internet heb leren kennen.. we wonen 100 km van elkaar vandaan en we zien elkaar elke woensdag, vrijdag, zaterdag,zondag hehehe
Het kan dus WEL..
Ja, in jouw individuele geval. Maar je moet niet denken dat dat representatief is voor iedereen, het enkele feit dat het bij jóu wel lukt wil niet zeggen dat dat een soort algemene regel is. Eerder de uitzondering op die regel.

Ik denk dat de meeste 15-jarigen echt niet in staat zijn om een 'relatie' op 100km afstand vol te houden, tenzij ze een rijke pa hebben die al hun treinkaartjes betaalt of ze een vriend hebben die een OV heeft of zo gek is om telkens met de auto ettelijke euro's aan benzine te verstoken.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-03-2003 @ 14:04:
Ja, in jouw individuele geval. Maar je moet niet denken dat dat representatief is voor iedereen, het enkele feit dat het bij jóu wel lukt wil niet zeggen dat dat een soort algemene regel is. Eerder de uitzondering op die regel.

Ik denk dat de meeste 15-jarigen echt niet in staat zijn om een 'relatie' op 100km afstand vol te houden, tenzij ze een rijke pa hebben die al hun treinkaartjes betaalt of ze een vriend hebben die een OV heeft of zo gek is om telkens met de auto ettelijke euro's aan benzine te verstoken.
ik toen als 15 jarige heb wel een relatie met iemand van zelfs op 250 km afstand.. en heb wel zelf de treinkaartjes betaald.. maar nu maar voordeeluren kaart aangeschaft want elke keer 60 euro ong. is best veel voor 'n scholiertje..

het lukt iedereen hoor.. als je maar wil.. je hoeft elkaar niet elke maand te zien (wat wel zo fijn is maarja) je kunt elkaar ook 2 en een halve maand niet zien..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:38
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 16-03-2003 @ 18:22:
ik toen als 15 jarige heb wel een relatie met iemand van zelfs op 250 km afstand.. en heb wel zelf de treinkaartjes betaald.. maar nu maar voordeeluren kaart aangeschaft want elke keer 60 euro ong. is best veel voor 'n scholiertje..

het lukt iedereen hoor.. als je maar wil.. je hoeft elkaar niet elke maand te zien (wat wel zo fijn is maarja) je kunt elkaar ook 2 en een halve maand niet zien..

2 en halve maand niet zien ..hmm oke hoe doe je dat ?
Mijn vriend woont ook niet bij mij om de hoek (150 km afstand ) en ik zie hem zeker niet dagelijks , ik ben er aan gewend hem soms 2 weken niet te zien en dat is vol te houden maar meestal zien we elkaar elk weekend .
2 maanden iemand niet zien , lijkt me echt niks en dan vraag ik me af *niet lullig bedoeld * maar kun je nog wel van een relatie spreken als je mekaar maar 10 keer per jaar ziet ?
Oud 16-03-2003, 17:44
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 16-03-2003 @ 18:38:

2 en halve maand niet zien ..hmm oke hoe doe je dat ?
Mijn vriend woont ook niet bij mij om de hoek (150 km afstand ) en ik zie hem zeker niet dagelijks , ik ben er aan gewend hem soms 2 weken niet te zien en dat is vol te houden maar meestal zien we elkaar elk weekend .
2 maanden iemand niet zien , lijkt me echt niks en dan vraag ik me af *niet lullig bedoeld * maar kun je nog wel van een relatie spreken als je mekaar maar 10 keer per jaar ziet ?
ja 'k snap het ook niet. veel huilen, en afzien en nog meer huilen..
en ja dan kan je nog wel van een relatie spreken, want je spreekt elkaar wel elke dag en je geeft zielsveel om de ander, dat je dat wel volhoudt
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:51
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 16-03-2003 @ 18:44:
ja 'k snap het ook niet. veel huilen, en afzien en nog meer huilen..
en ja dan kan je nog wel van een relatie spreken, want je spreekt elkaar wel elke dag en je geeft zielsveel om de ander, dat je dat wel volhoudt
vind ik wel heel knap van je . 16 en dan het zo lang volhouden ..
Oud 16-03-2003, 19:50
Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-03-2003 @ 19:32:
diovai hou je in!

ik al 11 maand, bijna een jaar
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:59
Verwijderd
m'n zus is over drie weken twee jaar samen met haar vriend die ze via internet heeft leren kennen, ze werd verliefd toen ze hem voor 't eerst IRL ontmoette, hij ook, ze woonden 5 km van elkaar
een z.g. vriendin van me is nu 2,5 jaar samen met haar vriend die ze via internet heeft leren kennen, zij was al verliefd op hem voor ze elkaar ontmoetten (ze belden wel veel en stuurden kaartjes etc), hij werd dat bij hun eerste ontmoeting, ze woonden ehm... gigantisch ver van elkaar
een vriend van me is nu bijna een jaar samen met zijn vriendin die hij via internet heeft leren kennen, hij was al verliefd op haar voor ze elkaar ontmoetten (maar wel veel bellen en webcammen), zij ook, ze wonen bijna even gigantisch ver van elkaar

eigenlijk lijkt het alsof internetrelaties zelfs langer standhouden...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 21:00
Herrie
Herrie is offline
Iets meer dan 5 maanden met een girl die 2050 km (hemelsbreed) hier vandaan woont. We hebben wel wat problemen gehad, maar het gaat nu veel beter

Het is begonnen met mailen, A4-tjes over en weer elke dag, daarna telefoon Nadat we 15 uur met elkaar hadden gesproken vonden we het wel tijd om elkaar IRL te ontmoeten En sindsdien
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 21:19
bette4ever
bette4ever is offline
het kan wel, als je buiten beeldschermcontact ook telefonisch en smscontact hebt dan zou ik zeker een xtje afsrpeken.
Dan kun je meteen zien of je gevoelens echt zijn.
Oud 16-03-2003, 21:46
gna
gna is offline
Oud 16-03-2003, 21:47
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
******** schreef op 15-03-2003 @ 19:01:

Jij vat mijn mening perfect samen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 21:49
Verwijderd
ik heb nu 1,5 jaar met mijn vriend die ik heb leren kennen op dit forum en daarna msn en daarna in het echt.
We wonen bijna 3 uur van elkaar maar zien elkaar minstens elk weekend.

go for it.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 23:58
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 16-03-2003 @ 23:45:
Tuurlijk kan 't, vele mensen zijn er getuige van :/

Misschien is internetluv zoals jij 't noemt helemaal niet zo'n gek id. Je 'keurt' iemand zegmaar op z'n karakter ipv meteen het uiterlijk. Deze omgekeerde manier is eigenlijk helemaal zo slecht nog niet vinnik Op internet heb je sowieso geen schrik om meteen te vertellen hoe jij over dingen denkt enz. Je kunt dus je ware "ik" laten zien. Als 't dus qua innerlijk goed klikt zit het meestal al redelijk goed
Het verschil zit hem toch in dat je via internet je innerlijk zelf voor een groot deel bepaald.
Als ik dadelijk een blondine van 15 wil zijn dan zou ik dat behalve voor de telefoon kunnen zijn.
Als ik een blonde 21 jarig stud wil zijn dan zou dat ook kunnen.
Je houd dan jezelf en anderen voor de gek.

Maar het is waar. Als je er ook nog veel bij belt en buiten forum/msn/icq/yahoo/aim/irc/anders contact hebt dan wil het wel.
Ik bedoel een videochat laat al een hoop zien zodat je al een beeld hebt voor je naar iemand toe gaat.
En je leert elkaar kennen.
Ik vertel dingen via internet die ik IRL nooit zou vertellen.
Oud 17-03-2003, 12:00
babsbabe
babsbabe is offline
Het enige wat ik kan zeggen, trap er niet in. als die persoon 1 maal niet is komen opdagen. krijgt hij een 2e kans.. als hij die laat gaan.. dan laat hem..of haar natuurlijk Want ik heb het meegemaakt een jongen die steeds neit op kwam dagen.. sjit.. niet slim.. ze ging er kapot aan, omdat hij het over msn, of mail tog steeds goed maakte..
Oud 18-03-2003, 01:42
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
SkAnOuK schreef op 15-03-2003 @ 18:55:
mjah ik heb mijn vriendje ook leren kennen via dit forum en we zijn al bijna 13 maanden samen

het is wel echt gegroeid. we hebben elkaar in een klein half jaar een aantal keren vriendschappelijk ontmoet, veel gebeld en gemailt en kadeng daar was de vonk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 06:31
Verwijderd
Ik heb mijn vriend via dit forum ontmoet en veel gechat via icq/msn. Na een half jaar elkaar ontmoet en we hebben nu 2 jaar en 2 maanden een relatie.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 09:02
AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Heb m'n vriend ook leren kennen via internet, zo'n 2 jaar geleden.
We wonen nu dik een jaar samen, en dat gaat nog steeds prima
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 09:20
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 17-03-2003 @ 00:58:
Het verschil zit hem toch in dat je via internet je innerlijk zelf voor een groot deel bepaald.
Als ik dadelijk een blondine van 15 wil zijn dan zou ik dat behalve voor de telefoon kunnen zijn.
Als ik een blonde 21 jarig stud wil zijn dan zou dat ook kunnen.
Je houd dan jezelf en anderen voor de gek.
Maar is 'blondine van 15' of 'blonde 21 jarige stud' dan je innerlijk?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 12:06
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-03-2003 @ 10:20:
Maar is 'blondine van 15' of 'blonde 21 jarige stud' dan je innerlijk?
Je zou jezelf zo voor kunnen doen.
Inclusief alle hobby's, karaktertrekken, eigenschappen alles.
Je zou op internet precies het tegenovergestelde kunnen zijn van wat je in het echt bent.
Oud 18-03-2003, 12:10
Hukkie
Hukkie is offline
1 april zijn STP&ik een jaar samen, via het forum
Oud 18-03-2003, 14:58
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb het wel meegemaakt, maar vind het toch een stuk praktischer als iemand gewoon lekker dichtbij woont.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 15:12
Talon
Talon is offline
Citaat:
SkAnOuK schreef op 15-03-2003 @ 18:55:
ik denk dat het kan, mits je iemand ook in het echt hebt gezien.
je kan zeker met iemand chatten die leuk lijkt te zijn, en waarom zou je niet bij elkaar kunnen komen?
zo'n grote ophef hoeft er toch niet over gemaakt te worden?

ja, weleens meegemaakt.
Oud 18-03-2003, 17:32
Verwijderd
ik heb m'n vriend twee jaar geleden over msn leren kennen, twee weken gechat, toen zijn we pintjes gaan pakken, sloeg de vonk over en sindsdien hebben we elkaar niet meer losgelaten.

xxx
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 17:37
wissie
wissie is offline
Ik denk wel dat het mogelijk is, als je elkaar ook ontmoet. Alleen chatten/mailen noem ik geen relatie.

Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt dat ik een relatie kreeg door middel van internet.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 18:40
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef op 16-03-2003 @ 18:22:

Whow.

Dan werk je je dus neem ik aan compleet uit de naad, alleen om je vriendje te zien. En in die tweeënhalve maand zit je je op te vreten van eenzaamheid. Of niet natuurlijk...en in het geval dat je je niet zit op te vreten kun je blijkbaar makkelijk zonder hem en is het de vraag of het het geld wel waard is.

Ik zou er gewoon een simpele kosten-baten-analyse van maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten