Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 10:29
Verwijderd
Ik denk dat er veel meisjes zijn die dit wel zullen herkennen; je komt gewoon níet klaar tijdens de penetratie...

Wie kan me tips geven?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 10:31
Evito
Evito is offline
Standjes waarbij hij echt diep kan penetreren (van de zijkant, jij met 1 been omhoog, wil geloof ik nog wel eens helpen)
je clitoris stimuleren
etc.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 10:47
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 22-04-2003 @ 11:31:
Standjes waarbij hij echt diep kan penetreren (van de zijkant, jij met 1 been omhoog, wil geloof ik nog wel eens helpen)
je clitoris stimuleren
etc.

Jaaaa, alsof-ie het dagelijks doet!

Pff, het duurt bij jullie toch te kort? Dan laat je jezelf eerst goed voorverwarmen, zie mijn hoe laat je een vrouw klaarkomen antwoord aan die gekke Arie, en pas als je er dicht tegen aanzit laat je hem in je komen.

Lukt het dan nog niet, dan kan heel voorzichtigeen vinger erbij van hem je nog wel eens net over het randje heengooien. Dat voelt ontzettend strak.

Het ís ontzettend strak, dus dan niet meer bewegen.

Wat het bij mij tegenhoudt is juist bewegen. Stilliggen en vasthouden, en hem zijn bekkenbodemspieren steeds even laten aanspannen. Wij noemen dat neusduwtjes. Dan donder ik wel in het ravijn hoor.
Oud 22-04-2003, 11:30
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-04-2003 @ 11:29:
Ik denk dat er veel meisjes zijn die dit wel zullen herkennen; je komt gewoon níet klaar tijdens de penetratie...

Wie kan me tips geven?
Eigenlijk is het simpel: de bron van genot voor de meeste meisjes zit gewoon BUITEN... dus is het normaal dat je van penetratie niet klaarkomt!

Oplossingen:

1. manueel zelf tot op het randje fietsen, en dan je vriend laten penetreren, dat wil je wel 'ns over de rand helpen als je er echt zeg maar tegenaan zit... nadeel is dan wel dat je klaarkomt op het moment dat hij er net gaat aan beginnen

2. een standje kiezen waarbij je clitoris wordt gestimuleerd door de penis (eentje met een grote hoek, waardoor bij het naar binnen glijden van de penis ie langs je clitoris passeert)

3. je brengt jezelf tot een hoogtepunt terwijl hij je penetreert

Klaarkomen zonder clitorale stimulatie lukt gewoon niet (net als bij 85% van de vrouwen trouwens)...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 11:34
Verwijderd
Tot nu toe érg bedankt....
Ik zal alle tips eens gaan uitproberen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 11:48
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Zó herkenbaar... Ik wil het ook vreselijk graag, maar het lukt gewoon niet. Een keertje gelukt, toen nam hij me achterlangs, waarbij we beide lagen. Ik heb mijn clitoris toen zelf gevingerd.

Als we het zittend doen, komt het bij mij het verste. Als jij gewoon bovenop zit, komt hij met zijn bovenlichaam omhoog, schuift (terwijl zijn penis in je blijft) zijn kont iets naar achter en voilá, je zit. Trouwens ook een erg intiem standje. Als je je beken iets naar achter kantelt, kun je je clitoris over zijn onderbuik wrijven.

Maar dan lukt het bij mij net niet, ik donder net niet het ravijn in, zoals poesiefox zegt. Frustrerend...

Als je trouwens bovenop zit, kun je je clitoris ook zelf bewerken. Toch kom ik dan ook niet klaar, omdat ik te gefocust ben op het bewegen.

Oud 22-04-2003, 11:52
Verwijderd
Citaat:
metalgirl schreef op 22-04-2003 @ 12:48:
Zó herkenbaar... Ik wil het ook vreselijk graag, maar het lukt gewoon niet. Een keertje gelukt, toen nam hij me achterlangs, waarbij we beide lagen. Ik heb mijn clitoris toen zelf gevingerd.

Als we het zittend doen, komt het bij mij het verste. Als jij gewoon bovenop zit, komt hij met zijn bovenlichaam omhoog, schuift (terwijl zijn penis in je blijft) zijn kont iets naar achter en voilá, je zit. Trouwens ook een erg intiem standje. Als je je beken iets naar achter kantelt, kun je je clitoris over zijn onderbuik wrijven.

Maar dan lukt het bij mij net niet, ik donder net niet het ravijn in, zoals poesiefox zegt. Frustrerend...

Als je trouwens bovenop zit, kun je je clitoris ook zelf bewerken. Toch kom ik dan ook niet klaar, omdat ik te gefocust ben op het bewegen.

Idd, ik ben tijdens seks áltijd te gefocust op het bewegen, maakt het moeilijk nog met het genieten bezig te zien...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:23
Evito
Evito is offline
Leuk en aardig allemaal, maar bedenk wel; als God had gewild dat vrouwen klaarkwamen tijdens penetratie, had hij ze wel een penis gegeven! Face it, klaarkomen van vrouwen is geenszins nuttig voor de evolutie.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:27
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 22-04-2003 @ 13:23:
Leuk en aardig allemaal, maar bedenk wel; als God had gewild dat vrouwen klaarkwamen tijdens penetratie, had hij ze wel een penis gegeven! Face it, klaarkomen van vrouwen is geenszins nuttig voor de evolutie.

O jawel oh principiele maagd. Van klaarkomen trekt ook je baarmoeder samen (dat is nou juist zo lekker) en daardoor wordt het sperma naar binnen gezogen, dat scheelt weer in het zwemwerk. Het zure vaginamilieu zorgt al voor de dood van 90 % van de jongens hoor, dus hoe sneller ze daar doorheen zijn, hoe beter. Dat verhoogt dus de kans op nakomelingen.
Oud 22-04-2003, 12:30
poesiefox
poesiefox is offline
Ik heb er overigens ALTIJD óók nog clitorale stimulatie bij nodig. Ik heb dan een dubbel orgasme, vandaar. (Zeg maar nee, dan krijg je er twee.)
Oud 22-04-2003, 13:45
elledc
elledc is offline
Ik heb ook wel dat probleem, het voelt wel geil als hij in me penetreert maar klaarkomen lukt dus niet en dat vind ik soms zo jammer.
Ik zie hem genieten terwijl ik nooit tot een hoogtepunt kom, tenzij ik mezelf vinger buitenuit of hij het doet na de penetratie maar dat is natuurlijk minder opwindend, ook voor hem.
Tja misschien lukt het ooit wel eens bij een of ander vreemd standje.

Wel vraag ik me af: stel ik wil later zwanger worden maar als ik niet kan klaarkomen tijdens de penetratie dan is er gewoon geen kans dat ik zwanger word aangezien ik dan amper eicellen produceer en mijn baarmoeder de zaadcellen niet meezuigt? Dus er is amper kans?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 13:51
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 22-04-2003 @ 14:45:
Ik heb ook wel dat probleem, het voelt wel geil als hij in me penetreert maar klaarkomen lukt dus niet en dat vind ik soms zo jammer.
Ik zie hem genieten terwijl ik nooit tot een hoogtepunt kom, tenzij ik mezelf vinger buitenuit of hij het doet na de penetratie maar dat is natuurlijk minder opwindend, ook voor hem.
Tja misschien lukt het ooit wel eens bij een of ander vreemd standje.

Wel vraag ik me af: stel ik wil later zwanger worden maar als ik niet kan klaarkomen tijdens de penetratie dan is er gewoon geen kans dat ik zwanger word aangezien ik dan amper eicellen produceer en mijn baarmoeder de zaadcellen niet meezuigt? Dus er is amper kans?
Je hoeft niet klaar te komen om bevrucht te worden hoor... Het orgasme maakt het wat makkelijker voor de zaadcellen, maar ze kunnen ook zelf de baarmoeder binnen zwemmen, dus het kan wel hoor
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:36
elledc
elledc is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-04-2003 @ 14:51:
Je hoeft niet klaar te komen om bevrucht te worden hoor... Het orgasme maakt het wat makkelijker voor de zaadcellen, maar ze kunnen ook zelf de baarmoeder binnen zwemmen, dus het kan wel hoor
Ah oké ik dacht dat de kans heel klein was, maar dat is dus een zorg voor later
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:46
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
Evito schreef op 22-04-2003 @ 11:31:
Standjes waarbij hij echt diep kan penetreren
dat werkt niet. van diepe penetratie kom je niet (eerder) klaar, het kan meer pijn doen enz.
Oud 22-04-2003, 16:49
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 22-04-2003 @ 17:46:
dat werkt niet. van diepe penetratie kom je niet (eerder) klaar, het kan meer pijn doen enz.
O jawel, maar hij mag niet stoten, dat is de truc. Hij mag alleen maar tegen je baarmoedermond duwen en rondjes draaien of wiebelen. Of jij zit op hem en draait je bekken. Gaat uitstekend samen zittend op een bureaustoel, dan heb je geen weerstand van een matras.

Ik heb de ergste orgasmes in zijn studeerkamer.
Oud 22-04-2003, 16:56
elledc
elledc is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 22-04-2003 @ 17:49:
O jawel, maar hij mag niet stoten, dat is de truc.
Hm ja ik denk dat dit het zou kunnen zijn ook bij mij, soms gaat hij té hevig te keer en durf ik niks te zeggen omdat ik zijn pret niet wil verminderen maar euhm ik denk dat ik hem in het vervolg ga zeggen dat ook ik eens wil genieten bij penetratie.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 22-04-2003 @ 17:49:
O jawel, maar hij mag niet stoten, dat is de truc. Hij mag alleen maar tegen je baarmoedermond duwen en rondjes draaien of wiebelen. Of jij zit op hem en draait je bekken. Gaat uitstekend samen zittend op een bureaustoel, dan heb je geen weerstand van een matras.

Ik heb de ergste orgasmes in zijn studeerkamer.
Ow ja, dank je, dat is echt duidelijk.... Vanavond proberen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:10
damaetas
damaetas is offline
Citaat:

Wie kan me tips geven?
ik kom bijna even goed klaar dan hoor. hij doet het gewoon goed kweetni: afwisselend traag/vlug, ver uit en in, ... wat doe jullie dan?
Oud 22-04-2003, 19:17
Verwijderd
Wat inderdaad al gezegd werd: zorgen dat je eerst al héél erg opgewonden bent, gewoon een voorspel van een uur waarbij hij zich op jou concentreert en jij je wat minder op hem, dus dat 't een beetje allemaal om jou draait... en je zegt dat je te veel let op hoe jij moet bewegen, dan is een standje waarbij hij vooral beweegt misschien fijn...

Ik zou haast aanraden een performance-condoom te gebruiken, maar dat lijkt me niet erg praktisch met zijn latex-allergie
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:55
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
damaetas schreef op 22-04-2003 @ 20:10:
ik kom bijna even goed klaar dan hoor. hij doet het gewoon goed kweetni: afwisselend traag/vlug, ver uit en in, ... wat doe jullie dan?
Het heeft niet echt te maken met of de heer in kwestie "goed" is of niet. Ik heb een zeer goed sexleven en we kunnen over alles rondom dit onderwerp praten, dus hij baalt óók dat het niet lukt. Het verschilt gewoon van meisje tot meisje of het orgasme tijdens de penetratie bereikt kan worden. Andijvie (en ik) willen gewoon wat tips voor hoe het eventueel wel zou kunnen lukken.
Oud 22-04-2003, 21:58
Verwijderd
kheb geeeeen idee, me vriendin komt daardoor wel altyd
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 23:20
muckymouse
muckymouse is offline
laat hem verschillende bewegingen maken, draaien, schuiven en wat langzamer gaan
en span je bekkenbodemspieren aan en kanten je bekken iets

bij mij werkt dat

Regels voor berichten