![]() |
||
Citaat:
Oplossingen: 1. manueel zelf tot op het randje fietsen, en dan je vriend laten penetreren, dat wil je wel 'ns over de rand helpen als je er echt zeg maar tegenaan zit... nadeel is dan wel dat je klaarkomt op het moment dat hij er net gaat aan beginnen 2. een standje kiezen waarbij je clitoris wordt gestimuleerd door de penis (eentje met een grote hoek, waardoor bij het naar binnen glijden van de penis ie langs je clitoris passeert) 3. je brengt jezelf tot een hoogtepunt terwijl hij je penetreert Klaarkomen zonder clitorale stimulatie lukt gewoon niet (net als bij 85% van de vrouwen trouwens)... |
![]() |
||
Citaat:
Als we het zittend doen, komt het bij mij het verste. Als jij gewoon bovenop zit, komt hij met zijn bovenlichaam omhoog, schuift (terwijl zijn penis in je blijft) zijn kont iets naar achter en voilá, je zit. Trouwens ook een erg intiem standje. Als je je beken iets naar achter kantelt, kun je je clitoris over zijn onderbuik wrijven. Maar dan lukt het bij mij net niet, ik donder net niet het ravijn in, zoals poesiefox zegt. Frustrerend... Als je trouwens bovenop zit, kun je je clitoris ook zelf bewerken. Toch kom ik dan ook niet klaar, omdat ik te gefocust ben op het bewegen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
O jawel oh principiele maagd. Van klaarkomen trekt ook je baarmoeder samen (dat is nou juist zo lekker) en daardoor wordt het sperma naar binnen gezogen, dat scheelt weer in het zwemwerk. Het zure vaginamilieu zorgt al voor de dood van 90 % van de jongens hoor, dus hoe sneller ze daar doorheen zijn, hoe beter. Dat verhoogt dus de kans op nakomelingen.
|
![]() |
Ik heb ook wel dat probleem, het voelt wel geil als hij in me penetreert maar klaarkomen lukt dus niet
![]() Ik zie hem genieten terwijl ik nooit tot een hoogtepunt kom, tenzij ik mezelf vinger buitenuit of hij het doet na de penetratie maar dat is natuurlijk minder opwindend, ook voor hem. Tja misschien lukt het ooit wel eens bij een of ander vreemd standje. Wel vraag ik me af: stel ik wil later zwanger worden maar als ik niet kan klaarkomen tijdens de penetratie dan is er gewoon geen kans dat ik zwanger word aangezien ik dan amper eicellen produceer en mijn baarmoeder de zaadcellen niet meezuigt? Dus er is amper kans? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb de ergste orgasmes in zijn studeerkamer.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wat inderdaad al gezegd werd: zorgen dat je eerst al héél erg opgewonden bent, gewoon een voorspel van een uur waarbij hij zich op jou concentreert en jij je wat minder op hem, dus dat 't een beetje allemaal om jou draait... en je zegt dat je te veel let op hoe jij moet bewegen, dan is een standje waarbij hij vooral beweegt misschien fijn...
Ik zou haast aanraden een performance-condoom te gebruiken, maar dat lijkt me niet erg praktisch met zijn latex-allergie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #45 zoemzoem | 500 | 19-02-2008 22:00 | |
Flora & Fauna |
homoseksualiteit bij dieren lady of the dark | 29 | 18-09-2002 14:27 |