Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2003, 14:17
Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
Ik word er echt niet goed van! Is voetbal dan gewoon belangrijker dan hun eigen vriendin? Dat ze liever willen voetballen dan bij hun vriendin zijn ofzo.. Soms lijkt het er wel op.. GRRR
Oud 07-04-2003, 14:24
Taeke
Taeke is offline
Ik houd niet van voetbal .
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 14:28
Verwijderd
ik hou wel van voetbal. kijk vaak met mn vriendje mee
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 14:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
Nee hoor. Bij mij is het basketbal of snowboarden . Maar aangezien dat vrijwel nooit op de nederlandse tv word uitgezonden heb ik zeeën van tijd
Oud 07-04-2003, 14:46
Verwijderd
Ik kijk nooit naar sport op Tv, hoogstens een keer een stukje tour de France in het nieuws ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 14:50
Verwijderd
Mijn vriendje houdt niet van voetballen... whieh!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 14:54
Thomas
Thomas is offline
Ik denk dat het eerder aan jou ligt en dat weet ik naar alle waarschijnlijkheid wel zeker.

Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 21:41.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 14:56
Verwijderd
oh ach formule 1 en wielrenne kun je ook beetje zat raken hoor.. maar hij houdt gelukkig nie van voetbal, dat zou helemaal een ramp betekene
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 15:06
hopefully
hopefully is offline
denk niet dat het daar aan ligt... tenminste als ik zie bij bekenden, op zaterdag is het gewoon eerst dat hij de hele dag op de voetbal zit en dan daarna de vriendin komt zeg maar... zou toch ook niet goed zijn als je alleen maar met zn 2en bent en er nix anders meer is? (en als t op tv is, dan willen ze ut toch altijd zien,.. maar da vind ik dus helemaal nie erg, ik kijk wel mee hoor!)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 15:17
Miss. Tandenborstel
Neeej Ik bedoel niet op tv ofzo!!
Kijk normaal traint ie gewoon 2 dagen in de week en dan zaterdagmiddag!! vink ook helemaal niet erg!!
zie ik hem altijd donderdagavond maar alstie dan ook opeens op donderdagavond ook nog wil voetballen en vrijdagavond! heb ik echt zoietz wil je niet bij me zijn ofzo?
Oud 07-04-2003, 15:21
hopefully
hopefully is offline
jah ok, sorry dan begrep ikje verkeerd.. miss moet je het dan tegen hem zeggen ofzo? dat je hem niet wilt claimen ofzo, maar dat jullie gewoon iig 1 avond in de week met zn 2en iets doen...? waarschijnlijk heeft ie t nie eens door...dus..
good luck
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 15:30
Miss. Tandenborstel
Citaat:
hopefully schreef op 07-04-2003 @ 16:21:
jah ok, sorry dan begrep ikje verkeerd.. miss moet je het dan tegen hem zeggen ofzo? dat je hem niet wilt claimen ofzo, maar dat jullie gewoon iig 1 avond in de week met zn 2en iets doen...? waarschijnlijk heeft ie t nie eens door...dus..
good luck
Maarjah het zal wel komen dat ik gewoon kleffer ben ofzo.. iemand vaker wil zien! maar dankjewel iig
Oud 07-04-2003, 17:38
gizmo
gizmo is offline
Heb gelukkig jongens gehad die niet zo into voetbal zijn .. hehe
Oud 07-04-2003, 17:43
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Volgens mij geldt voor de meeste ( voetballende) jongens toch wel: Voetbal gaat voor de vriendin....
Oud 07-04-2003, 18:49
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Anouck schreef op 07-04-2003 @ 18:43:
Volgens mij geldt voor de meeste ( voetballende) jongens toch wel: Voetbal gaat voor de vriendin....
Voetbal komt alfabetisch ook eerder
Oud 07-04-2003, 18:55
densis
densis is offline
ikzelf ben anti-voetbal, maar heb wel eens een vriendin gehad die volledig opging in het voetbal-gebeuren...is inderdaad niet leuk maar je leert er mee leven...
Oud 07-04-2003, 19:02
Verwijderd
Ik vind het wel leuk om te doen met een paar vrienden, maar ik zit er niet op ofzo, en ik vertik het om op tv te kijken.

maar ik zou dus idd kiezen voor mijn vriendin ;D
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:08
Loezzel
Loezzel is offline
Ik zou ff met je vriend praten. Ik wil je niet de grond in stampen, maar als jongens hun hobbies belangrijker gaan vinden dan het vriendinnetje en "ineens" nooit meer tijd hebben, dan zit het niet zo goed...
Oud 07-04-2003, 19:11
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Coen kan goed voetballen.. geloof ik
Oud 07-04-2003, 19:19
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 07-04-2003 @ 20:02:
Ik vind het wel leuk om te doen met een paar vrienden, maar ik zit er niet op ofzo, en ik vertik het om op tv te kijken.

maar ik zou dus idd kiezen voor mijn vriendin ;D
Me2, the same here
Oud 07-04-2003, 19:24
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 07-04-2003 @ 20:11:
Coen kan goed voetballen.. geloof ik

Bwahahahaha jij bent echt ongelooflijk knutsel
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Miss. Tandenborstel schreef op 07-04-2003 @ 16:17:
Kijk normaal traint ie gewoon 2 dagen in de week en dan zaterdagmiddag!! vink ook helemaal niet erg!!
zie ik hem altijd donderdagavond maar alstie dan ook opeens op donderdagavond ook nog wil voetballen en vrijdagavond! heb ik echt zoietz wil je niet bij me zijn ofzo?
Ach..
Ik train maandagavond, woensdagavond, donderdagavond, vrijdagavond, en zaterdagmiddag. Dinsdagmiddag doe ik aan cardiofitness en 's zondags ga ik meestal fietsen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:46
blote bosmens
blote bosmens is offline
bij mij was het omgekeerd, vriendin ging liever naar voetbal dan naar mij
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:03
Verwijderd
irritant is dat he..geloof dat alle jongens waarmee ik ooit gezond heb alemaal voetbal ventjes waren.. frustrerend

(ben dr ook bijna een keer letterlijk van de bank geschoven toen psv-ajax op tv was bij mijn eerste vriendje)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:31
Mark
Mark is offline
Hmmz, persoonlijk doe ik zelf aan fitness, mountainbiken en snowboarden, maargoed, daar zou ik mijn vriendin niet alleen voor thuis laten zitten.

Verder zijn dit in volgerde mijn sporten die ik graag op tv kijk:

formule1, wielrennen, voetbal (champions league), motoGP, schaatsen en basketbal

Snow (die ook vrouwenhockey wel ok vind om te kijken)
Oud 07-04-2003, 21:41
Baxx
Baxx is offline
IK HAAAAAT VOETBAL zo moest ff kwijt maar vind dat je je vriendin tog wel op plekje 1 moet zetten want dats volgensmij tog wel het belangrijkst teminste als je veel om der geeft

Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 21:43.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:45
eztah
eztah is offline
Mijn vriendje heeft een hekel aan alles wat met sport te maken heeft
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:18
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
fok voetbal...
Oud 07-04-2003, 22:24
Kinky
Kinky is offline
bleh voetbal... niets aan... ik erger me zelfs aan dat op zondags tijdens het eten voetbal op moet van m'n vader... (en als ik s iets wil zien onder t ete mag t nie... [snik]... ).

De vriend van een vriendin van mij, die vindt voetbal zó belangrijk.. echt niet meer normaal... als zijn cluppie verloren heeft, dan ie ie heel erg sjaggie... wat heb daar nou weer aan... zij vindt t natuurlijk ook niet leuk, maarja ze kan er niets aan doen (zegt ze...).
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 00:18
Verwijderd
Het is niet speciaal voetbal
Het is sport.
En zeker met voetbal (en volleybal en basketbal etc)
Dat zijn teamsporten.
En je kan je team gewoon niet laten zitten op het laatste moment.

Al moet ik wel toegeven dat ik m'n voetbal minder belangrijk vind dan m'n vriendin. (niet dat ik die heb maar het gaat om het idee)
ALS ik het maar van te voren weet (op Vrijdag oid)

Wat ik wel kansloos vind is dat sommige jongens hun vriendin verwaarlozen als er voetbal op tv is
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Miss. Tandenborstel schreef op 07-04-2003 @ 16:17:
Als dit 1 of 2x gebeurt, vind ik dat je zwaar overdrijft.
Zoiets kan gewoon gebeuren.
En dat komt waarschijnlijk niet omdat hij niet bij jou wil zijn.
Maar gewoon met z'n vrienden wil voetballen.
Ik kan dat best wel begrijpen.
Als het maar bij af en toe blijft.
Dan moet je er idd over gaan praten met 'm : \
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 10:37
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
Miss. Tandenborstel schreef op 07-04-2003 @ 15:17:
Ik word er echt niet goed van! Is voetbal dan gewoon belangrijker dan hun eigen vriendin? Dat ze liever willen voetballen dan bij hun vriendin zijn ofzo.. Soms lijkt het er wel op.. GRRR
Kijken naar voetbal..
Tja ik kijk ook meestal gewoon mee en hoe vaker ik het nu kijk, hoe leuker ik het ga vinden

YES, ik snap zelfs buitenspel al
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:03
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Irritant he?? Ik ben gewoon door HEM voetbal gaan kijken. Niet dat ik er nou veel aan vind hoor, maar ja je kan maar beter proberen ermee te leven toch? Hij kijkt ook mijn serie's
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:10
Verwijderd
Hij kijkt het wel als hij bij mij is er zijn wedstrijden geweest. En ook moet hij om de haverklap als we tv kijken op teletekst kijken hoe het ermee staat. Heheh maar ik zit er niet zo mee, ik bedoel, tja als hij dat leuk vind. Als hij voetbal gaat kijken ga ik meestal computeren of alvast proberen te slapen ofzo, heel soms kijk ik ook mee maar het boeit me niet zo.

Wat ik wel vervelend vind is dat als ik bij hem thuis ben (ze hebben canal plus met hele wedstrijden) is dat ze dan een wedstrijd gaan kijken. Dat duurt dus heel lang en dan verveel ik me te pletter. Soms ga ik dan voor de wedstrijd al naar huis. Vind ik niet zo erg, maar wel jammer dat we dan korter samen kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:14
PardonMe
PardonMe is offline
tja als hij echt zelf voetbal speelt bij een club enzo dan vind het wel normaal als hij gewoon gaat voetballen (training/wedstrijd).. Ik ga ook gewoon altijd volleyballen, je kan het tegenover je teamgenoten niet maken om elke keer niet op te komen dagen..

maar dat veel jongens vaak perse die wedstrijden op tv willen zien dat snap ik nooit zo. Ik vind dat zo saai om naar te kijken! Tja wat het uiteindelijk geworden is kan je toch ook opzoeken op teletekst, internet whatever..
Tja ben je een avondje samen moet je naar een voetbalwedstrijd gaan zitten kijken (had ik laatst, en toen zat hij alleen maar te mopperen dat ze zo slecht speelden.. )
Maar ja, ieder zn hobby dan maar he..

(het is niet zo dat hij mij verwaarloost vanwege voetbal op tv hoor, is maar 1 keer gebeurd dat ik bij hem was en hij voetbal wilde zien.. hij en zn vader mopperen op de bank en ik gezellig met zn moeder kletsen )

Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 16:19.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:10
martijn1985
martijn1985 is offline
Jongens staat tot voetbal als meisjes staat tot schoenen

net of alle jongens van voetbal houden
Oud 08-04-2003, 20:38
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Ninja_Nina schreef op 07-04-2003 @ 20:24:
Bwahahahaha jij bent echt ongelooflijk knutsel
Ongelooflijk stoer bedoel je?
Yeah, I know
Oud 08-04-2003, 21:13
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef op 08-04-2003 @ 19:10:
Jongens staat tot voetbal als meisjes staat tot schoenen

net of alle jongens van voetbal houden
Ik wou net zeggen, lekker generaliserend is dat..
Btw, dit is het bewijs dat ik nu geen voetbal kijk
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 21:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Gek genoeg heb ik nog nooit een relatie gehad met iemand die van voetbal houdt.Gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 21:28
AK-47
AK-47 is offline
Citaat:
EdHunter schreef op 07-04-2003 @ 15:24:
Ik houd niet van voetbal .
Yay, jij bent niet de enige

Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 21:33.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 21:39
Verwijderd
voetbal sucks om te kijken

*wave voor teletekst, in 5 min weet je alles wat je moet weten*
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 21:43
Verwijderd
Voetbal zuigt
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 22:11
Arun
Arun is offline
Meestal moét je voetballen, je zit erop en kunt niet (elke keer) je team in de steek laten..
Uhm, anders ga je mee kijken naar zijn wedstrijd..?
Oud 08-04-2003, 23:21
Kinky
Kinky is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-04-2003 @ 22:43:
Voetbal zuigt
YEAH!!!

Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 08:06
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
mja soms wel echt wel
Oud 09-04-2003, 09:02
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-04-2003 @ 22:43:
Voetbal zuigt
en hardlopen rules
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 11:04
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Bij mij gaat alles voor voetbal, maar dan ook werkelijk alles! Voetbal is zo'n vervelende k** sport... echt niet normaal meer... Debiel achter zo'n balletje aanrennen... en dan haal je iemand neer (er is dus eindelijk spanning in de wedstrijd!!), krijg je rood...

Nee, niet bepaald mijn sport...
Oud 09-04-2003, 11:06
Arun
Arun is offline
OK, dan weten we dat ook weer..
Oud 09-04-2003, 11:08
oddball55
oddball55 is offline
voetbal is alleen maar somsleuk als het goed is een vriendin wat vaker! als je voetbal vaker leuk is dan je vriendin moet je een nieuwe vriendin zoeken
Oud 09-04-2003, 15:09
Verwijderd
hm, nog nooit mee gemaakt....
Mijn ex-vriend was fanatief fc-Twente-fan, 'k ben een paar keer met hem naar een wedstrijd geweest maar vond er niets aan, dus vanaf toen ging hij alleen naar wedstrijden als ik toch al niet mee kon en bekeek hij voor de rest de tussenstanden wel op teletext. Hij voetbalde zelf niet, maar honkbalde wel, en ook dat vond-ie niet belangrijker dan mij, behalve dan zo tegen het einde van onze relatie een beetje, maar dat was meer z'n team dan het honkbal zelf (op de dag dat we 1 jaar samen waren, zei hij dat-ie te moe was om naar me toe te komen of mij op bezoek te hebben, en dat we elkaar wel op msn zouden spreken, en vervolgens was-ie nog niet eens op msn omdat-ie naar een café was met z'n honkbalteam).
Mijn huidige vriend houdt niet meer van voetbal dan ik, en ook niet meer van voetbal dan mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten