![]() |
|
Ik heb ook een lage bloeddruk (wel iets hoger dan die van jou) en heb de volgende site gevonden, misschien heb je er wat aan.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Anneee: 1m71 en momenteel 78 kilo (ben flink aan t afvallen, maar ik schommel nog wel eens. |
![]() |
||
Citaat:
Er is helemaal niets gevaarlijks aan. In de puberteit kun je er wel veel last van hebben als meisje, je kan namelijk vaak (wekelijks of vaker bedoel ik dan) flauwvallen en snel moe zijn. Wanneer je je naar voelt en dat kan door je bloeddruk komen, kun je het beste iets hartigs eten met zout erin. Daarnaast bij het sporten veel drinken (altijd nuttig) en vaak rusten, dan krijg je minder duizelingen. Als laatste is het echt belangrijk genoeg slaap te krijgen. Dat heeft mij namelijk regelmatig opgebroken. 90 als bovendruk is wel laag, maar niet heel raar, je onderdruk is trouwens ook belangrijker dan je bovendruk. Onder de 50 begint het minder gezond te worden allemaal.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
B11, B12, Glucose, HbA1c, lage bloeddruk en verhoogt suiker in bloed. mallebabbe3 | 2 | 08-05-2012 20:20 | |
Drugs & Alcohol |
blowen bij lage bloeddruk jellieexx | 2 | 04-01-2011 20:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
lage bloeddruk C-Cee | 12 | 09-08-2005 09:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lage bloeddruk Destrøyer | 24 | 15-02-2003 15:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lage Bloeddruk Revenant | 7 | 22-10-2002 15:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
lage bloeddruk sheba | 8 | 04-11-2001 07:54 |