Advertentie | |
|
![]() |
|
dat zuren en basen, tsss... dat was echt vervelend, ik heb er drie dgen achter elkaar op moeten blokken voor ik het kende... we zijn nu bezig aan de wondere wereld van polymeren (inclusief een facinerende video, gemaakt in de prehistorie)
![]()
|
Al die dingen waar jij bang voor bent zijn van die typische school-examen/toetsen opgaven en vragen. Bij de meeste SK-CSE opgaven is gewoon al errug veel gegeven en is t ook een kwestie van HEEL ERRUG GOED lezen wat er in de opgave staat, wat er gegeven is en wat ze vragen. Soms moet je ook helemaal niet zo moeilijk denken als dat t lijkt. Sla er je examenbundel maar eens op na, t is allemaal niet zo heel erg lastig. Die boeken waar je uit leert brengen t alleen kut
![]() |
![]() |
|
Belangrijke tip, waarschijnlijk krijg je ze ook wel van je leraar, maar vul gewoon altijd wat in. Als je een formule krijgt en je moet er dan een reactievergelijking van maken, zorg dat wat voor en achter de peil staat altijd klopt. Krijg je punten voor. Verder zit er ook veel begrijpend lezen in zo'n examen.... Met zulke dingen kun je aardig wat punten bij elkaar sprokkelen... En examens oevenen. Gewoon eindeloos doen. Niet leuk, wel effecief!!! Verder gewoon rustig blijven... Ik heb het vorig jaar ook gedaan en d8 dat ik een ramp was in sk, toch heb ik nog een 5,3 gehaalt op die manier... (bleek achteraf net niet genoeg te zijn, maar dat doet er niet toe)
Heel veel succes, en je kunt het!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze zijn vager en er worden vaak dingen gevraagd die we nooit echt goed behandelt hebben ![]() |
![]() |
|
Met de significante cijfers mag jer altijd 1 naast zitten, meestal moet je het antwoord in 2, 3 of 4 significanten geven, als je er dan 3 neerzet gaan er nog geen punten af.
En verder, hard blokken, uittreksels maken, examenbundels en samengevat kopen, en dan zal het denk wel lukken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb nou allemaal proefexamens gedaan... en de eerste keer ging et minder... mar je leert heel makkelijk hoe je punte kan score zonder de berekening helemaal goed te doen.. ofzoiets dergelijks... en nog beter gezegt... ik ben in alle toetse gemiddeld van de 36 somme maar 3 berekeninge tege gekome
![]() succes ermee! |
![]() |
|
![]() |
goed lezen! bij tweede fase examens gaat het vooral om lezen en gegevens zoeken in je binas...
je binas is je beste vriend. Weet je iets niet? laat ff open en maak eerst de vragen die je wel weet. Probeer idd overal iets in te vullen. Ga als je nog tijd hebt in je binas zoeken. Zoveel informatie! en oefen examenbundels... meestal lijken de vragen op iets uit voorgaande jaren. Je leert iig de vraagstelling kennen en gebruiken.... succes iig en uhm... maak je niet te druk... als je eenmaal bezig bent met examens maken valt het allemaal reuze mee... t meeste weet je echt nog wel!
|
Binas = Beste vriend, daar ben ik het mee eens, maar ik vraag me af betreft die berekeningen. Stel, dat er iets word gevraagd, en ik vul maar een deel van de berekening in omdat ik vast loop, krijg ik dan punten??? dat verklaard waarom 98% slaagt
![]()
|
Verwijderd
|
Tuurlijk krijg je punten als je maar een deel van de berekening invult, ervanuitgaande dat datgene wat je invult ook goed is he
![]() Je moet gewoon altijd wat invullen, ook al weet je het niet zeker. Zo loop je nog kans om wat punten te scoren; als je niks invult is het zeker fout! Laurens |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Grote-lucht-je-hart-topic! #88 Verwijderd | 499 | 07-03-2007 12:25 |