Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2003, 18:45
dreamboy84
dreamboy84 is offline
ff een vraag voor de dames, men weet dat de penis van elke man kan verschillen. maar wat is nou lekker en wat het minst, eentje die een beetje krom loopt of een die helemaal recht is??? zou graag jullie mening willen en ervaringen eventueel.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:46
)Vampje(
)Vampje( is offline
Eentje met een hoek van 90 graden

Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:49
Verwijderd
Ik denk niet dat ik dat merk. Tenzij het wel heel erg is natuurlijk, maar ik denk niet dat dat veel voorkomt.
Met citaat reageren
dreamboy84
dreamboy84 is offline
nee ff serieus natuurlijk, er zijn meiden die vinden een krom lopende pijnlijk of juist een rechte
Met citaat reageren
Verwijderd
lijkt me zeer vervelend al krijg je onverwacht een stijve, staat je broek zo raar naar voren
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:53
MissMorena
MissMorena is offline
Het gaat er toch om dat het sex lekker is ookal is hij recht krom driehoekig
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 19:35
poesiefox
poesiefox is offline
Het maakt wel degelijk uit. Welke standjes voor jullie lekker zijn, hangen af van jullie beider anatomie.

Het favoriete standje met Jantje die recht naar voren staat, kan helemaal niet lekker voelen met Pietje, die recht naar boven wijst.
Oud 08-04-2003, 20:16
Verwijderd
Precies. Als mijn ex-vriend een erectie had, stond zijn penis tegen zijn buik aan, ook als de hele ex-vriend rechtop stond. Als mijn vriend een erectie heeft, wijst zijn penis naar voren (of naar boven, als-ie ligt). Bij mijn ex-vriend konden we dus sex hebben terwijl ik op hem lag, maar niet terwijl ik op hem zat, bij mijn vriend kunnen we sex hebben terwijl ik op hem zit, maar niet terwijl ik op hem lig. Zitten is leuker
Maar hoe recht of krom-ie is, daar heb ik geen verstand van, dat is namelijk bij ex-vriend en vriend ongeveer gelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 20:27
Verwijderd
Mja, alle penissen zijn een beetje krom, dat is wel normaal.
De penis van mijn vriend staat in erectie niet helemaal tegen z'n buik, ook niet recht naar voren, maar recht naar benenden... hehe, grapje Nee, een beetje tussen buik en recht naar voren in. En ik kan er gewoon alles mee, ik kan op hem liggen, zitten etc en dat gaat allemaal even goed... dus tja, ik vind die van hem wel mooi

Een helemaal rechte penis is vrij schaars heb ik begrepen, maar volgens mij maakt het niet veel uit - tenzij hij abnormaal gebogen is natuurlijk...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten