Advertentie | |
|
![]() |
|
ik neem aan dat je ouders weten dat je een vriendje hebt...
gewoon vertellen mam, vanavond komt "..." langs. en dan a;ls ie er is kan ie zich dondersgoed zelf cvoorstellen maar goed jij kan het ook doen, je ouders zijn vast wel zo dat ze zelf wel weten wat ze wel en niet kunne zeggen! suc-6!x
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar ffies ontopic: toen mijn vriend de eerste keer kwam was er niemand thuis en later kwam mijn moeder met dr vriend thuis dus ffies naar beneden gelopen (we zaten achter de computer).. ffies voorgesteld, wat drinken halen en weer naar boven. ik had wel gezegd dat mn moeder een beetje normaal moest doen en dat haar vriend dat ook moest doen.. hihi.. ze kunnen zo maf doen! en sindsdien gaat alles wel oke hoor.. ze kunnen het hartstikke goed met m vinden enzo.. mn moeder zei laatst nog tegen me: "Het is echt een lieverd heah..." .. gevolg: ik smile.. "jaahaa.. ![]() die vriend van mn moeder is ook lekker gek dus de eerste keer dat ie kwam eten (weet niet precies of dat nou ook de eerste keer was dat ie hier was, maar dat maakt niet uit) hebben we lekker gelachen enzo.. en zelf spoor ik ook niet helemaal en daar kwam ie ook wel snel achter ![]() |
![]() |
|
Haha, jah, mijn moeder is ook echt gek. Dus ik had haar ook al gewaarschuwd "normaal" te doen, toen mijn vriend voor het eerst bij ons thuis kwam. Ik heb hem gewoon mee naar huis genomen en voorgesteld...
En nu zijn onze ouders ook bevriend geraakt. Is dus erg gezellig ![]()
|
Verwijderd
|
zowel mijn ex-vriend als mijn vriend hadden mijn ouders al ontmoet toen we nog vrienden waren - ik ben eerst vrienden met iemand voor ik verliefd wordt
![]() bij de ouders van zowel ex-vriend als vriend heb ik me netjes zelf voorgesteld, 'hallo, ik ben sarah', met mijn ik-ben-echt-heel-lief-hoor-lachje erbij. En ouders vinden mij ook altijd echt heel lief ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wel euh,
hij is me eens onverwacht komen oppikken aan het school. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mijn pa die kwam een half uurtje nadien aan, en daar heb ik juist hetzelfde tegen gezegd, en die heeft hem ook een goeiedag gezegd en een hand gegeven. ![]() Dus ik denk dat ik wel mag zeggen dat de introductie tamelijk goed verlopen is bij mij thuis. ![]() Langs zijn kant? Zijn neefs vriendin is mijn beste vriendin en daarmee ben ik eens tot bij zijn grootmoeder gereden met nog een vriendin, onze pitstop op een fietstochtje.(dat was echt gezellig, het was toen goed weer en die hebben zo'n klein boerderijtje... echt gezellig! ![]() Daar heb ik enkel zijn moeder al gezien, maar die wist toen nog niet dat ik zijn vriendin was. ![]() Van een echte introductie is daar eigenlijk nog geen sprake geweest. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar gelukkig geld bij hem thuis dezelfde regel als bij mij thuis!!!!(dus nog niet voor de eerste 2maand!) ![]() Greetz Lieve,xxx
||
Citaat:
|
HEt is echt niet zo van goh een dagenlange voorbereiding..hehe juist helemaal niet eigenlijk. GEwoon dat ze weten dat ik met iemand ga en hij komt mee naar huis en gewoon netjes voorstellen..
wel heeft mijn mam altijd zo´n ergelijke tik dat alles vet netjes moet zijn en dan opeens heel netjes gaat gedragen.. das wel irri en zeg het er voortaan dan ook bij..hehe Als ik bij iemand kom en ik ken de ouders niet stel ik me zowiezo altijd wel vrolijk en vriendelijk voor..hehe krijg altijd te horen dat ze dat zo spontaan vonden.. jah ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vriend was 1 april (nee geen grapje
![]() Dan ga ik zn ouders en broer en waarschijnlijk nog veel meer mensen/familie ontmoeten. Normaal vind ik dat niet zo erg, maar nu vind k t toch wel een beetje eng.. Wat als ze me nou niet aardig vinden ofzo? Loontjuh ![]() |
![]() |
|
![]() |
binnenlope gwoon zoals je normaal doet, hij kan zichzelf wel voorstellen. Als je dr zo'n drukte om gaat maken, gaat ie zich alleen maar minder op zn gemak voelen, zou ik ook hebben.
volges mij wisten mn ouders het nie eens van te voren (ik ook niej ![]() ![]() De (aller-aller) eerste keer dat een vriendje mee naar huis kwam was ik wel heel zenuwachtig, vre-se-lijk. K ging mn hele kamer schoonmaken egt te erg gewoon! nu doe k dat nie meer, ik maak zooi, hij ook, ja waar mensen zijn is troep, ben geen supermens ofzo hoor......
||
Verwijderd
|
Citaat:
je wordt dan zo gekeurd... Loontjuh ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb er niet zo'n moeite mee, ik kende het zusje van me vriend al en met haar was ik gezellig aan het praten en de rest van de familie was ook heel aardig, werd al meteen als een van hen beschouwd. Bij mij thuis leerde hij eerst me zus kennen en de eerste keer dat me vader hem zag was met oud en nieuw toen hij bleef slapen
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
uit ervaring: laat eerst een foto zien, dan schrikken ze niet zo ...
![]() *grijns* mijn ex was hard-rocker (je weet wel, zoals in die varkensvlees-reclame) en dat wist m'n moeder wel... maargoed, hij kwam bij mij thuis voor het eerst, ik belde aan, mam deed open, en ze had echt zoiets van *SLIK* euh.... (blik naar kistjes) halo.. ehhh..um... (blik naar kettingen)...ehh... ik: mam?! mogen we naar binnen?! errug gelachen achteraf ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik neem hem meestal een keer onverwacht mee; of het moet zo zijn dat hij me komt ophalen. dan vraag ik em ff binnen en zeg ik: "nou mam, dit is ....". ik vindt een etentje met mijn nieuwe vriend en mijn ouders maar nix... komt wel als het wat langer aan is
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn moeder had mijn vriend wel eens eerder gezien (toen het dus nog niet mijn vriend was), hij was wel eens hier geweest. Toen hij hier iedere dag mee de honden uit kwam laten, mij met mijn hw hielp en de computer weer maakte, wist mijn moeder onderhand wel hoe laat het was
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik mag (als ik een vriendin heb) ze altijd direkt mee naar binnen nemen en meestal ook naar me kamer. Trouwens het ligt ook aan me ouders want ik hoor van iedereen die bij mij thuis zijn geweest dat ik relaxte ouders heb ![]() ![]() Maar als ik bij iemand thuiskom dan stel ik me voor en als ze wat van me willen weten geef ik daar gewoon antwoord op. greeetzzzz Di dino |
![]() |
|
Hmmm normaal gesproken zou ik ze voorbereiden.. en inderdaad vertellen dat ze niet lastig mogen gaan doen etc etc
Alleen de eerste keer dta ik met mijn huidige vriendje thuiskwam liep toch wat anders.. want we waren buiten.. ( bij mijn huis vlakbij) en toen begon het ineens te storten.. dus tja dna blijf je niet buiten omdat je ouders niet ingelicht zijn ![]() dus maar snel naar binnen.. ff voorstellen dit is die e die en naar boven toe ![]()
|
Verwijderd
|
hij ging me naar huis brengen en ik vroeg: wil je iets voor me doen? tuurlijk wilde ie dat wel , "wil je ff mee naar binnen mn ouders willen je wel eens zien' (anders mag ik nie bij hem blijven slapen
![]() en hij was heel spontaan dus zat wel goed, mn ma von het wel leuk voor me en vond hem een 'binkie' tuurlijk mam... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|