Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
haha wat mooi. mijn naam wordt gewoon genoemd aan t begin
![]() en ik vind bikkelvrouw toevallig heel masterlijk!!! en zoals jij vind ik behoorlijjk saai... moe je voorstellend at we hier alleen maar: wilco84, esther86, pim83, etc. hebben .... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat vind ik idioot? ja, van die dingen met namen enzo. pim83 en karel6 ed. verzin ff iets origineels. verder vinnik vaak wel ok dat de naam iets zegt over de persoon. zo is het bij mij vrij duidelijk dat mijn favoriete serie 3rd Rock from the Sun is ow en bikkelvrouw: masterlijk??? dat vind ik nou een enorm jeukwoord ![]()
|
Jon, Simon, Koen (Ben niet zo'n fan van mensen die hun eigen naam gebruiken
![]() alle gekheid op een stokkie: Alle nicks die nutteloos grof of negatief zijn. Mensen die zichzelf stom vinden hoeven dat van mij niet als nick te nemen. Je nick moet gewoon neutraal zijn. p-u-n-t
||
Citaat:
Ik vind bikkelvrouw ook een leuke nick. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoek jij iemand op of wacht je af tot je vanzelf iemand tegen komt? gewoonmax | 102 | 23-01-2007 17:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Verhalen & Gedichten |
2 columns uit de oude doos Shitonya | 21 | 30-04-2004 00:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Vrije tijd |
Anti-Herbert Dijkstra houn | 19 | 24-08-2003 10:46 |