![]() |
||
Citaat:
|
Het kan ook zijn dat het een begin is van borstontsteking heb ik gehad. was ook kei bang voor kanker, maar gelukkig met antibiotica ging het weg, ik had t ook laten onderzoeken door mn vrouwelijke arts
![]()
|
als je het niet vertrouwt moet je echt naar de dokter gaan, want borstkanker KAN natuurlijk wel voorkomen bij jonge vrouwen.
|
![]() |
Sorry, maar ik kan je niet echt helpen, ik zit met hetzelfde probleem, alleen heb ik een bobbeltje aan de linkerkant van mijn hals. Eerst maakte ik me wel zorgen, jeweetmaarnooit, maar nu niet meer. Het groeit niet, het doet geen pijn, ik heb er geen last van, dus, boeiuhhhh.
|
![]() |
Ik heb nu ook een knobbeltje in mijn borst en ik ben ermee naar de huisarts gegaan. hij vond het beter dat het er uit ging, ook al was zeker niet kwaadaardig. Ik ben inmiddels al bij de chirurg geweest en die zei ook dat het niet kwaadaardig was. Over twee weken wordt het eruit gehaald. Ben daar best zenuwachtg voor.
|
![]() |
|
Ik heb hetzelfde alleen al een jaar ofzo. Toen ik het ontdekte kreeg ik het doodsbenauwd
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Knobbeltje in rechterborst Wuftie | 40 | 25-04-2006 20:16 |