Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2003, 21:38
David
David is offline
grr.. hinderlijk is het . jaloezie ..

een vriendin van m,n vriendin heeft zichzelf uitgenodigd bij m,n vriendin thuis .. ze kennen elkaar van "vroeger" en hebben zo heel nu en dan een keer telefonisch contact met elkaar en gaan zelden een keer met elkaar stappen of spreken ze iets af ..

nu komt ze dus zaterdagavond bij m,n vriendin ,,, wil ze graag samen met haar uit en dan blijft ze bij m,n vriendin slapen ..

met als gevolg dat ik uit m,n bedje verstoten wordt zeg maar :/

wij houden het weekend altijd voor onszelf , slapen we lekker bij elkaar enzo , ( want dan mag het .. en ja we zijn al een lange tijd druk op zoek naar een eigen huisje , maar dat gaat zo snel niet tegenwoordig )

maar goed ,, ik heb dus echt het gevoel dat ik uit m,n bedje gestoten word ..

dat ik niet meegewenst ben om mee uit te gaan dat boeit me niet zoveel .. maar goed ,, ik moet zaterdags werken en dan verheug ik me er toch altijd wel weer ergens op dat ik savonds lekker bij m,n schatje in bed kan kruipen ..

dat word me nu ontnomen ( hoor mij hoe dramatisch zielig ik kan doen )

het is maar voor 1 keer , maar toch heb ik echt zo,n jaloers gevoel :/

natuurlijk zet ik me hier gewoon overheen en stel ik me niet aan .. maar toch borrelt het weer een beetje in m,n buik ( )

maar natuurlijk gun in m,n vriendin een prettig avondje met dr vriendin die ze niet zovaak ziet .. anders zou ik wel heel slecht zijn ..

maar een beetje jaloers zijn is menselijk .. ze weet het van me .
maar goed ,, ut blijft hinderlijk .. voor haar , maar vooral voor mij

hebben jullie hier ook ervaringen mee of ?

edit : damn .. mods ik ben dom .. maar dit moet dus in L&R ..

sorry

Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 21:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2003, 00:59
GRRR
GRRR is offline
och onzekerheid. zet je er overheen, vaak nergens voor nodig, tenzij je van plan bent stiekem een camera in je vriendins slaapkamer te plaatsen zodat je ze kunt bekijken terwijl ze heftig lesbo sex aan het bedrijven zijn. maar ik denk niet dat dat het geval zal zijn. immers, ze heeft jou
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 07:00
David
David is offline
hehe ,, ja dat is het ook niet .. niet dat ik me druk maar dat ze straks met dr vriendin ligt te rommelen

maar meer dat ik vaste prik altijd op zaterdagavond bij haar slaap en dat dat nu dus gewoon niet kan omdat zij komt ..

maar goed ,, vrouwen zijn de baas .. :/ ..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:38
Verwijderd
Klinkt bekend... dat is ook de enige manier waarop ik jaloers ben: als iemand anders iets mag dat ik normaal mag, en dat ik dan opeens voor een keertje niet mag... zeg maar (ik druk me een beetje vaag uit).

Mijn beste vriend (als je m'n vriend niet meerekent, want in feite is mijn vriend natuurlijk ook mijn beste vriend) woont in Maastricht en ik in Enschede, dus we zien elkaar niet vaak en blijven dan ook bij elkaar slapen. Mijn vriend is dan ook wel eens jaloers, vooral als ik naar Maastricht ga. De laatste keer heb ik 'm meegenomen, maar dat werkte ook niet echt, al kunnen ze goed met elkaar overweg, want ze zijn allebei gewend om het grootste deel van mijn aandacht te krijgen.

Weet je vriendin dat je het vervelend vindt dat je niet bij haar kunt slapen? Natuurlijk hoeft ze daar niet rekening mee te houden (tenzij 't vaker voorkomt), maar ik denk dat 't toch prettiger voor jou is als ze 't wel weet.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:58
Verwijderd
Idd, L&R *verplaatst*
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:30
David
David is offline
ze weet het wel hoor ,, maar dan zegt ze heel lief

" weet je wat , dan kom ik zondagavond wel bij jou slapen *

maar ze weet het hoor ,, en ik zeg ook gewoon eerlijk tegen dr dat ik jaloers daarover ben .. want tja .. dat ben ik ook

maar goed ,, op dit momenet ben ik er alweer dik overheen en het is zo weer zondag
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:58
miro
miro is offline
Ja ik heb het ook. Ben niet nooit echt jaloers. Maar toevallig vandaag zag ik dat mn vriend nog een ex van m in zijn lijst heeft staan..dan kriebelt t wel even bij mij. Dat is zon rotgevoel. Niet dat ik m niet vertrouw, ik vind t gewoon niet fijn dat ie met haar ook nog zit te chatten.

Maarre.. Ik snap jou wel, tis natuurlijk niet leuk dat het weekend wat eigenlijk voor jullie "gereserveerd" is ineens anders verloopt. Maar je moet haar wel haar pleziertjes gunnen, en vooral.. haar vertrouwen. Tis echt belangrijk om je eigen vrienden te houden en nog dingen met ze te gaan doen, gun dat elkaar dan ook. Maar ik snap t wel, tis evengoed best kut...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 20:17
Ellun
Ellun is offline
Ik heb er ook last van. En ik vind het echt niet leuk, ik kan zo ontzettend moeilijk doen, terwijl ik tegelijk weet dat het niets te betekenen heeft. Ik word af en toe echt gek van mezelf.
Misschien een tip om er op zulke momenten aan te denken dat je het zelf ook doodnormaal vind om met mensen van het andere geslacht om te gaan, dus waarom zou je vriend(in) dat dan niet mogen?
Reageren

Regels voor berichten