Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 09:00
Martijngr
Martijngr is offline
Hey

Ik zoek een mafia film met daarin de hoofdrol speler in die film:
Charlie Luciano.

Ik heb de film wat jaartjes geleden gezien en zou ook niet meer weten hoe die film heet. Enigste wat ik nog weet was dat tie echt vet was en wat ik ook nog herinner is een scene:

Charlie Luciano zit in een restaurant met iemand anders te eten. Op een gegeven momet zegtie dat hij naar de wc gaat. Wat later komt hij terug met een shot-gun en knalt die gast aan tafel overhoop

Da's alles wat ik nog weet van die film.... Weten jullie mss welke film ik bedoel.......?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 09:26
NERD
NERD is offline
Mogelijke films:

Bugsy (1991)

Mobsters (1991)

Allebei uit hetzelfde jaar en over dezelfde groep mafioso (of is het mafiosi?), alleen in de tweede heeft Charlie Luciano een hoofdrol (gespeeld door Christian Slater) dus waarschijnlijk bedoel je die.

En als je toch bezig bent, voeg gelijk http://www.imdb.com toe aan je favorieten, bespaart je (en mezelf ook) de moeite als je weer een vraag hebt...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:25
Diesel
Diesel is offline
Zonder twijfel MOBSTERS.

Met Christian Slater als Charlie 'Lucky' Luciano. Ook gooien de vier vrienden een mafiabaas uit het raam. Herinner je dat nog?
Oud 13-04-2003, 23:06
Martijngr
Martijngr is offline
Ja ik ben er ook achter gekomen dat het zonder twijfel mobsters is, alleen nu het volgende, hoe kom ik aan deze film? Ik zou hem graag willen hebben

Thnx iig voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:29
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
hardstyle_rulez schreef op 14-04-2003 @ 00:06:
Ja ik ben er ook achter gekomen dat het zonder twijfel mobsters is, alleen nu het volgende, hoe kom ik aan deze film? Ik zou hem graag willen hebben

Thnx iig voor de reacties
Ga naar een goede videotake. Niet zomaar degene in het dorp tenzij je zeker weet dat het een goeie is.
Vraag aan de knakker achter de balie of hij hem kent en heeft, hij kent hem vast en heeft ie hem niet vraag dan waar je hem wel kan vinden. Als dat ook niet lukt en niemand heeft hem koop je hem via internet.

PS. De scene die je beschreef vind ik wel een F*CKING RIP OFF uit The Godfather.
Oud 15-04-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef op 15-04-2003 @ 20:29:
PS. De scene die je beschreef vind ik wel een F*CKING RIP OFF uit The Godfather.
En als het echt gebeurd is?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:28
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
wuppie schreef op 15-04-2003 @ 21:59:
En als het echt gebeurd is?
Echt gebeurd??? Leg eens uit...
Reageren

Regels voor berichten