![]() |
|
...heeft sinds een paar weken hun demo uit. hij is alleen bijna uitverkocht dus als je nog wilt check http://www.glorybound.tk voor de info EN een mp3!
muziek: straight edge youth crew hardcore, denk aan bands als chain of strength, ten yard fight, hands tied, (oude) turning point, youth of today, wide awake, enz.
Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 09:27. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
scheelt niet eens zo gek veel, je hebt 500 gedrukte cd's incl. artwork voor zo'n 750 euro, 500 7-inches gaan rond de 900 geloof ik.
en vinyl is vetter, ik koop bijna geen cd's meer eigenlijk. maar een 7" zou dan via een labeltje moeten gaan, met redelijke distributie. anders raak je die shit aan de straatstenen niet kwijt. alhoewel onze 100 demo tapes wel hard lopen. de promo's zijn de deur uit naar de wat kleinere hc labeltjes en we wachten af, maar rekenen nergens op (alhoewel ik persoonlijk commitment records wel als een optie zie) en ja nu zijn we vooral gefocussed op het spelen van zoveel mogelijk shows
|
Pfff 500 7"s moet je toch wel kwijt raken als je goed bent. Gewoon hard werken aan distributie. Distro's schrijven en whatnot. Ze vliegen niet vanzelf weg nee....
En Commitment ik weet t niet. Als ik naar North luister. Die zijn wel in een andere league als jullie toch?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Onbekende bandjes Rodre | 102 | 12-06-2003 13:09 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |