Simpele vraag
Hoe lang duurt het na het behalen van je theorie voordat je ook je praktijk kan doen??? Ik weet dat het niet echt vast staat, maar hoe lang duurde het bij jullie>>?
Ik ga de 24ste mijn theorie halen... hoelang duurd het gemiddeld voordat je je praktijk kan doen, want ik hoorde dat dat nog best wel ff wil duren voordat de aanvraag verwerkt is blablabla...
Je hebt 't over je praktijkexamen? Ik ben nogal laat met m'n theorie, dus als ik 'm volgende week heb gehaald kan ik direct een tussentijdse toets doen, en wellicht na twee à drie weken al m'n praktijkexamen afnemen.
die 2 staan aardig los van elkaar. Je kunt bijvoorbeeld op je 18e verjardag je theorie gaan halen en dan met lessen beginnen, maar je kunt je theorie ook de dag voor je praktijkexamen nog ff halen.
Er is wel een regel dat je theorie 1 jaar geldig is, dus in dat jaar moet je ook je praktijk halen.
Ook is het zo dat je geen praktijkexamen kan doen zonder dat je je theoriecertificaat hebt.
ik was 17 november jarig.
18 november 1e rijles
22 november theorieexamen (in 1x geslaagd)
23 januari tussentijdse toets (vrijstelling behaald)
18 februari geslaagd praktijk (in 1x geslaagd)
ff kijken, ik slaagde voor mijn theorie in september 2001, in 1x ja
En voor praktijk slaagde ik ook voor 1x en dat was op 1 maart 2002, ongeveer een half jaar later, best wel laat maja wel in 1x geslaagd en daar gaat het om