Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een hoop praatjes hoor, maar denk je niet dat hetzelfde voor Irak geldt? Lang leve de verzetsstrijders, maar wee de laffe amerikaan.
Ik bedoel maar, dit sprookje gaat voor beide partijen op.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
okee sorry! verkeerd begrepen, kan gebeuren!
|
![]() |
|
![]() |
ik vind niemand die een ander van plan is neer te knallen een held. En ik snap ook niet heel erg goed wat die irakees nou wil verdedegen in irak, het regime van Saddam? zou toch niet denk ik?
Moslims dan messchien? Volgensmij is die Saddam lang niet zo'n super moslim, en ook niet zo super voor de moslims, dus wat wil die irakees nou, gewoon puur aleen TEGEN amerika vechten, maakt niet uit voor wie? puur vechten om het TEGEN. DAt is ook loos, dan vind ik hem even dom als die Amerikaan die een held is. Alsof jou volk er wat aan heeft als bagdad nog beter verdedegt wordt, volgens mijn niet, krijg je alleen meer burgerslachtoffers. Ik vind die oorlog hypocriet en ik vind Saddam verdedigen nog hypocrieter. ![]() Waarom sturen ze alle mensen die perze moeten vechten niet gewoon naar een grasveltje, je geeft ze een paar uzies, dan hebben ze elkaar in een blitzkrieg allemaal afgemaakt, opgeruimt staat netjes ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Enne, de aliens zijn ook nationale vijand want dat is het onbekende. Enne, ook de peace protestors zijn gevaarlijk... die houden immers niet van hun land... ![]()
Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 02:11. |
![]() |
||
Citaat:
Het Amerikaanse volk is dom en wordt ook bewust dom ehouden... dat is het erge eraan..
|
Verwijderd
|
ahum, *hoop gezeik tegen amerika en voor irak*
HALLO, WETEN JULLIE GODVERDOMME WEL WAT DIE #^&*#%%@$ SADDAM HEEFT UITGEVRETEN? k ben niet tegen oorlog, maar dystopia: saddam is degene die met "gassen" zijn eigen volk aanvalt. de VS gebruikt die dingen niet zomaar. punt. en ik denk dat je onderscheid moet maken tussen mensen die "voor irak" willen vechten en mensen die "voor saddam" willen vechten. die eersten zijn gewoon hetzelfde als die amerikanen, alleen staan ze aan de andere kant. de 2e zijn of stompzinnig, of ook zo fout als saddam. en al die mensen die zggen dat er "duizenden" kinderen doodgebombardeerd worden, kijken waarschijnlijk tienvoudig scheel. als dat bestond. er vergeet niet dat saddam er per jaar misschien wel meer doodt, alleen DÁT krijgen we niet te zien. denk je écht dat amerikanen zoiets hebben van "goh, laten we ff een weeshuis bombarderen?", get real. zoals ik al zei; ik was niet voor de oorlog, maar er nu op lopen kankeren heeft geen zin, want wat wil je dan dat ze doen? terugtrekken en excuses aan saddam geven? degene die dat wilt; lach ik vierkant uit om lafheid. dat zij ook de personen die overal ja en amen tegen zeggen als hun eigen hachie in het gedrang komt. laten we nou maar gewoon hopen dat ze die snormans snel te pakken krijgen, en zijn zoontjes, en dat het daar weer "normaal" wordt. |
![]() |
||
Citaat:
Amerikanen zijn heel aardige, sociale mensen. Maar op politiek ebied zijn de meeste nogal beperkt in hun denkruimte...
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Behoorlijk fout, dat.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mensen die maar 1 kant van een zaak bekijken hebben politiek niet bepaald een breed denkvlak, vind je niet?
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Verder a ik er nu niet et je over in discussie, ik heb al gezegt dat de woordkeuze isschein niet helemaal de goede was.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik wordt eerlijk gezegt een beetje moe van mensen die niet inhoudelijk reageren op een post, maar een zin eruit pikken en daar vervolgens een politiek correcte discussie over willen beginnen.
|
Ik zeg niet alle, maar veel Amerikanen zijn uit op geld geld en nog meer geld, de mensen zijn hiervoor (weliswaar meer dan 100 jaar geleden ) naar Amerika gekomen. Dus het gaat Bush (Bush is zo'n op geld beluste en egoistische amerikaan) om de olie en niet om het bevrijden van de mensen daar.
Ik wijk misschien een beetje af van het vorige stukje maar ik heb maar een paar dingen gelzenen, ik heb niet al te veel tijd..... Mensen worden nou vast boos op mij om dit stukje, maakt niet uit, ieder zijn eigen mening hoewel ik het walgelijk vind als iemand voor Bush is...............
|||
![]() |
Citaat:
omdat amerikanen 100 jaar geleden naar amerika zijn gekomen om het geld, gaat het bush om de irakese olie... beetje snelle conclusie... M Citaat:
ik vind het walgelijk als mensen steeds maar over die olie zeuren en dat als enige argument gebruiken.... (maar wie ben ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik wilde helemaal geen politiek correcte discussie beginnen... ga toch weg met je politiek correct... misschien moet jij gewoon niet reageren als je reacties die niet helemaal over het originele onderwerp gaan vervelend vind.... maar goed.. je moet het zelf maar weten... k ga me dr verder niet druk over maken... t was maar een overdenkingetje....
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
MAAR ik weet ook dat olie niet de enige of belangrijkste reden is voor de amerikanen om deze oorlog te voeren. Daarom vind ik mensen die dat als enige argument noemen 'walgelijk'. Ga eens wat lezen over die oorlog ofzo... Je zegt het zelf al: Citaat:
er staan op dit forum een stuk of 20 topics over de oorlog in irak. Ga die eens doorlezen dan zie je meer dan 1 voor-argument.... staar je eens niet zo blind
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
De Kantine |
martelen of niet?? Eye of Sauron | 126 | 20-11-2006 19:53 | |
'VS hebben geheime gevangenissen' Gatara | 67 | 30-06-2005 13:29 | |
Tsjetsjeense leider Maschadov gedood Femme-Fatale | 413 | 15-03-2005 08:33 | |
De waarheid over de vs!! Verwijderd | 163 | 09-03-2004 13:21 | |
Opzettelijke verkeerde berichtgeving QUILIX | 3 | 25-03-2002 19:59 |