Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2003, 20:45
Psychickje
Psychickje is offline
Ik moet een dagboek maken over mijn stage in het frans. Ik moet 4 dagen van mijn stage bespreken.
Maar heb een beetje moeite met de vertaling
Iemand die wil helpen?

->

Op deze dag ben ik begonnen met het klasseren van formulieren van de politie. Dit zijn documenten waarop elke dag moet ingevuld worden of de parking voor de winkel vrij was voor het laden en lossen van de vrachtwagen.
Ook moest ik papieren klasseren van de daginkomsten en moest ik deze daarna ook invoeren in de computer.

Daarna moest de tikklok nagekeken worden. Dit zijn papieren waarop vermeld staat wanneer elke werknemer die dag begonnen is met werken. Zij voeren hun naam in in de computer en de computer houdt deze gegevens zorgvuldig bij.

Ik moest op de computer een nieuw document aanmaken voor het overzicht van de logistiek. Dit wil zeggen dat al de goederen die geleverd zijn elke dag kunnen ingevoerd worden.

Omdat er iets was misgegaan met de computer moest de daginkomsten van januari terug worden ingevoerd. Dit duurde een hele tijd.

--------------------------------------------------------------------------------

Zoals elke week moest ik ook deze week weer de daginkomsten invoeren in de computer.
Voor de maand april moest een nieuw document aangemaakt worden.

Op de formulieren bestemd voor de politie moesten de telefoonnummers gewijzigd worden.

Hierna moest ik een e-mail sturen naar "Vitamine-W" het bedrijf dat de goederen van Opnieuw & Co herstelt, in verband met een koelkast die niet meer hersteld moest worden.

De gegevens van de tikklok moesten nagekeken worden. Alle werknemers die te laat waren werden aangeduidt met een markeerstift.

-----------------------------------------------------------------------------------

De dag begon weer met het invoeren van de daginkomsten in de computer.

De telefoonnummers op het blad "in geval van nood" moesten worden aangepast.

Het kleingeld in de kassa moest geteld worden en het totaal moest ik daarna op een blad noteren.

Daarna was het mijn taak om het rekeningnummer van OPnieuw & Co te noteren op zakjes' bestemd voor de bank.

-----------------------------------------------------------------------------------

Zoals gewoonlijk weer het invoeren van de daginkomsten in de computer.

In het telefoonboek moest ik de juiste telefoonnummers opzoeken van containerparken in de omgeving.
Deze werden ingevoerd in de computer en daarna afgeprint.

Omdat er een nieuwe werknemer was aangenomen moest het blad met alle namen van de werknemers worden aangepast.
Ook het blad met de werkuren moest worden aangepast.

dat was het zowat.... er is nog meer, maar dat zal ik zelf dan wel weten te vinden op de één of andere manier
vreselijk bedankt voor degene die wil helpen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2003, 19:19
Stoetel
Stoetel is offline
Waarom probeer je niet eerst zelf even om het te vertalen? Niet slecht bedoeld, maar dan oefen je jezelf ook wat in het Frans. Ik wil trouwens gerust jouw versie nalezen en verbeteren als ik fouten vind.
Oud 01-05-2003, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Stoetel schreef op 30-04-2003 @ 20:19:
Waarom probeer je niet eerst zelf even om het te vertalen? Niet slecht bedoeld, maar dan oefen je jezelf ook wat in het Frans. Ik wil trouwens gerust jouw versie nalezen en verbeteren als ik fouten vind.
Precies, je kan het beter eerst zelf (proberen te) vertalen en dan dat hier neerzetten. Dan zijn er altijd wel mensen die het willen verbeteren. Voor het vertalen zijn er vaak een stuk minder mensen te vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten