Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je het spel vertraagd vertraag je dus ook de bediening waar je mee speelt.
Dus eigenlijk maak je het spel alleen maar trager, maar niet gemakkelijker. Want de reactietijd blijft dus hetzefde ![]() Dus heeft het nut om het spel te vertragen? Niet echt.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ok on-topic: als je je PC vertraagt door het aantal beschikbare CPU-cycles te verlagen voor MSIE (Internet Explorer), dan wordt dat spel wel trager, en niet de bediening, niet merkbaar iig. Wat je daar aan hebt? Nou je kunt er langer denken over welke toetsen je indrukt, dus in die zin kan het je een voordeel opleveren. Maar beetje nutteloos als je het me zelf vraagt, en ik weet ook niet zo snel een programma wat dit kan.
||
![]() |
Citaat:
MAAR ![]() <-----30 cm-----> Laten we links even 0 noemen en rechts 30 Als alles op normale snelheid werkt ben je in 3 seconden van 0 naar 30. MAAR, als je je pc 50% vertraagt doe je er dus langer over om van 0 naar 30 te gaan. En dat bedoel ik dus eigenlijk ![]() Je hebt misschien een beter overzicht, maar als je niet op tijd reageert ben je nog steeds te laat ![]() Tuurlijk, je kunt er langer over nadenken. Maar als je te laat reageert schiet je er nog niets mee op ![]() Ik weet nu dus totaal niet wat voor een flashspel het is. Ok, als het een schiet spelletje is zal het wel helpen ja ![]() Maar als het een pong spelletje is zul je er niets mee opschieten. *blablabla* ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Mijn computer is ongelooflijk traag!! mads817a | 11 | 17-02-2013 14:23 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
Hijack Logje Verwijderd | 5 | 08-05-2007 12:33 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe PC of... Venomous | 82 | 22-01-2005 16:28 | |
Software & Hardware |
Spyware Verwijderd | 33 | 14-03-2004 17:30 | |
Software & Hardware |
[XP] 'iexplore.exe' en 'System' 100% CPU en niet af te sluiten? miro | 5 | 21-12-2003 01:34 |