Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2003, 13:29
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Het valt mij op.. hoe stommer een jongen tegen mij doet, hoe leuker ik hem vind. De meeste keren dat ik het meest verliefd was om het zo maar even te noemen, was de jongen in kwestie achteraf bekeken gewoon een lul tegen mij. Ik had het niet door, of eigenlijk ik wilde het niet door hebben..

Ligt dit nou aan mij, of hebben jullie er ook 'last' van?
Oud 13-04-2003, 13:35
Talon
Talon is offline
sommige mensen vinden het onbereikbare altijd mooier..
het gras is altijd groener bij de buren
je schiet er alleen niks mee op.
Oud 13-04-2003, 13:53
Knutselsmurfie
Citaat:
Talon schreef op 13-04-2003 @ 14:35:
sommige mensen vinden het onbereikbare altijd mooier..
het gras is altijd groener bij de buren
je schiet er alleen niks mee op.
Dat weet ik, ik schiet er niks mee op. Maar ik kan het niet helpen!
Oud 13-04-2003, 14:08
huytuneng
huytuneng is offline
Of draai je het zo om dat je denkt dat hij probeert je aandacht te trekken door stom te doen?
Oud 13-04-2003, 14:11
Knutselsmurfie
Citaat:
huytuneng schreef op 13-04-2003 @ 15:08:
Of draai je het zo om dat je denkt dat hij probeert je aandacht te trekken door stom te doen?
Nee... dat bedoel ik er niet mee. Ik bedoel met stom doen, lullig behandelen in de vorm van niet eerlijk zijn/valse hoop geven.
Oud 13-04-2003, 14:13
Verwijderd
Volgens mij hebben zoveel meisjes dat...

Hij moet je eigenlijk afstoten, jou niet willen, dan is het des te aantrekkelijker om hem tóch te proberen te krijgen...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:35
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
nou ik val niet echt op jongens die lullig doen,maar eerder op jongens die me totaal geen aandacht geven en negeren ,dan ga ik alles doen om die aandacht toch maar te krijgen (mischien jagers-instinct of zow maar ik val nooit op makkelijk te krijgen jongens omdat iets daarvan me beetje afstoot)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:37
huytuneng
huytuneng is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 13-04-2003 @ 15:11:
Nee... dat bedoel ik er niet mee. Ik bedoel met stom doen, lullig behandelen in de vorm van niet eerlijk zijn/valse hoop geven.
wat een l¤l
Oud 13-04-2003, 14:48
Talon
Talon is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 13-04-2003 @ 15:35:
nou ik val niet echt op jongens die lullig doen,maar eerder op jongens die me totaal geen aandacht geven en negeren ,dan ga ik alles doen om die aandacht toch maar te krijgen (mischien jagers-instinct of zow maar ik val nooit op makkelijk te krijgen jongens omdat iets daarvan me beetje afstoot)
inderdaad debiel
Oud 13-04-2003, 14:53
huytuneng
huytuneng is offline
Citaat:
Talon schreef op 13-04-2003 @ 15:48:
inderdaad debiel
aardig ben jij
Oud 13-04-2003, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 13-04-2003 @ 15:48:
inderdaad debiel
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:59
stout!
stout! is offline
Hmm ik heb het een beetje andersom: hoe leuker (als in geïnteresseerder, verliefder) hij doet, hoe stommer ik hem vind...

Het begint me dan vaak gewoon een beetje te benauwen, te dicht bij te komen..en dan krijg ik een negatief gevoel bij een jongen. Heel lastig, zo wordt het dus nooit wat.
Oud 13-04-2003, 15:37
Signy
Signy is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-04-2003 @ 15:13:
Volgens mij hebben zoveel meisjes dat...

Hij moet je eigenlijk afstoten, jou niet willen, dan is het des te aantrekkelijker om hem tóch te proberen te krijgen...
Ken ik helemaal, nogal irritant! =/
Oud 13-04-2003, 15:45
Verwijderd
Geen last van.

Ik heb wel de neiging om iemand die weinig zegt, meteen erg interessant te vinden. Wat voor gedachten moet diegene wel niet hebben, dat ze té belangrijk, groots en ingewikkeld zijn om ze zomaar met iedereen te delen?
Soms blijkt dat de persoon in kwestie dan helemaal geen gedachtes hééft en ze daarom niet kan delen, soms zijn het inderdaad interessante personen. Dus eigenlijk heeft dit er niets mee te maken
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 15:59
stout!
stout! is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-04-2003 @ 16:45:
Geen last van.

Ik heb wel de neiging om iemand die weinig zegt, meteen erg interessant te vinden. Wat voor gedachten moet diegene wel niet hebben, dat ze té belangrijk, groots en ingewikkeld zijn om ze zomaar met iedereen te delen?
Soms blijkt dat de persoon in kwestie dan helemaal geen gedachtes hééft en ze daarom niet kan delen, soms zijn het inderdaad interessante personen. Dus eigenlijk heeft dit er niets mee te maken
Hahaha erg herkenbaar dit. Ik heb ooit nog eens van een vader van zo'n jongen moeten horen: "Lieve meid het is schattig dat je achter stille wateren altijd diepe gronden vermoedt maar soms stoot je daardoor letterlijk je neus omdat er achter die stille wateren geen diepgang zit."
Sja van je vader moet je het hebben . Hij had wel gelijk, overigens.
Oud 13-04-2003, 16:07
Knutselsmurfie
Citaat:
stout! schreef op 13-04-2003 @ 15:59:
Hmm ik heb het een beetje andersom: hoe leuker (als in geïnteresseerder, verliefder) hij doet, hoe stommer ik hem vind...

Het begint me dan vaak gewoon een beetje te benauwen, te dicht bij te komen..en dan krijg ik een negatief gevoel bij een jongen. Heel lastig, zo wordt het dus nooit wat.
Dat heb ik ook al vaak meegemaakt ja.. erg herkenbaar.
Oud 13-04-2003, 17:14
Parlaatje
Parlaatje is offline
ik ben altijd bang om op iemand af te stappe en dan gaak aandacht trekke in de hoop dat hij op mij afstapt raar ik

ontopic: ik weet niej hoe dat bij mij zit
ik weet wel dak een jonge leuk heb gevonde die best wel lullig is maar drom vink uhm ngo steeds wel sgatje eigenlijk omdat ik weet hoe hij ook kan zijn maar ja toenk uhm leuk vond deed ie niej lullig
Oud 13-04-2003, 17:24
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
stout! schreef op 13-04-2003 @ 15:59:
klinkt raar, maar ik snap je punt wel.
Heb gelukkig van "beide" geen last zeg maar. Als een jongen zich echt gedraagd als een lul, nou dan vind ik hem ook een lul en ga hem dus echt niet aardig vinden.
Anderzijds als iemand leuker doet ga ik hem juist ook leuker vinden *zit nu in deze periode *
Oud 13-04-2003, 19:39
Verwijderd
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 13-04-2003 @ 15:35:
Ja dat heb ik ook
Dan heb ik hém altijd lopen negeren en andersom en waren we daar allebei compleet gelukkig mee, en dan valt mij opeens op hoe leuk hij eigenlijk wel niet is en ga ik vervolgens hoop zien in elke blik die hij mij toewerpt. Alleen omdat ik hém leuk vind, denk ik dat hij mij ook wel eens leuk zou kunnen vinden. Terwijl dat daarvoor nog niet eens in me op zou zijn gekomen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten