Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
nou ik val niet echt op jongens die lullig doen,maar eerder op jongens die me totaal geen aandacht geven en negeren ,dan ga ik alles doen om die aandacht toch maar te krijgen (mischien jagers-instinct of zow maar ik val nooit op makkelijk te krijgen jongens omdat iets daarvan me beetje afstoot)
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmm ik heb het een beetje andersom: hoe leuker (als in geïnteresseerder, verliefder) hij doet, hoe stommer ik hem vind...
![]() Het begint me dan vaak gewoon een beetje te benauwen, te dicht bij te komen..en dan krijg ik een negatief gevoel bij een jongen. Heel lastig, zo wordt het dus nooit wat ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Geen last van.
Ik heb wel de neiging om iemand die weinig zegt, meteen erg interessant te vinden. Wat voor gedachten moet diegene wel niet hebben, dat ze té belangrijk, groots en ingewikkeld zijn om ze zomaar met iedereen te delen? Soms blijkt dat de persoon in kwestie dan helemaal geen gedachtes hééft en ze daarom niet kan delen, soms zijn het inderdaad interessante personen. Dus eigenlijk heeft dit er niets mee te maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sja van je vader moet je het hebben ![]() ![]()
||
Citaat:
|
ik ben altijd bang om op iemand af te stappe en dan gaak aandacht trekke in de hoop dat hij op mij afstapt
![]() ![]() ontopic: ik weet niej hoe dat bij mij zit ik weet wel dak een jonge leuk heb gevonde die best wel lullig is maar drom vink uhm ngo steeds wel sgatje eigenlijk omdat ik weet hoe hij ook kan zijn maar ja toenk uhm leuk vond deed ie niej lullig
||
Citaat:
Heb gelukkig van "beide" geen last zeg maar. Als een jongen zich echt gedraagd als een lul, nou dan vind ik hem ook een lul en ga hem dus echt niet aardig vinden. Anderzijds als iemand leuker doet ga ik hem juist ook leuker vinden *zit nu in deze periode ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan heb ik hém altijd lopen negeren en andersom en waren we daar allebei compleet gelukkig mee, en dan valt mij opeens op hoe leuk hij eigenlijk wel niet is en ga ik vervolgens hoop zien in elke blik die hij mij toewerpt. Alleen omdat ik hém leuk vind, denk ik dat hij mij ook wel eens leuk zou kunnen vinden. Terwijl dat daarvoor nog niet eens in me op zou zijn gekomen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
stelling: Verliefd zijn is alleen leuk als je weet dat het wederzijds is love.the.sunset | 82 | 27-09-2003 15:03 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 |