Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 15:41
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zal 's ff bij het begin beginnen. Ik heb een beste vriendin. Zij kreeg later met een vriend van ons, een turkse jongen. Een hele leuke gast, maar sinds hun verkering deed hij bot (vooral tegen haar, maar zij vond het nog lollig ook! ) Ik en mijn vrienden begrepen dat al niet en we konden hem nu wel schieten. Ze waren al snel met elkaar naar bed gegaan. Na nog geen 4 maanden later is het uitgegaan. Toen kwam mijn beste vriendin en nog een andere vriendin er mee dat ze een geheim hadden over mij. Dus ik ben razend nieuwsgierig! En het bleek dat ik het absoluut NIET leuk zou vinden! Dat maakte me uiteraard alleen nieuwsgieriger. Maar ja, ze zeiden als ik het te weten kwam, krijgen 2 andere ruzie. Later bleken er meer het te weten en nu heb ik via een andere vriend gehoord dat die turkse jongen (nu de ex van mijn beste vriendin) op mij is. En ik ben niet op hem. Maar mijn beste vriendin is nog stapel op die jongen en wil hem zooo graag terug. Ik voel me zo kut! Vannacht was ik bij haar logeren en ze had het er alleen maar over hem. Ik word daar zo srtontziek van! Wat vinden jullie? Moet ik haar zeggen dat ik het weet? Of wat moet ik doen?

Alvast bedankt 4 de reacties!
Oud 17-05-2003, 15:53
Soezen
Soezen is offline
hmm..okay..Die vriendin van jou is verliefd op hem..Jij bent niet verliefd op hem. Hij is wel verliefd op jou. En die vriendin weet dat hij jou leuk vind. Op zich snap ik niet wat precies je probleem is. Dat zij zovaak over hem praat?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 16:12
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ja sorry, heb het nogal vreemd uitgelegd! Ik voel me kut, omdat ik weet dat hij mij leuk vind en mijn vriendin vind hem leuk. Ik voel me schuldig. Ik zou graag tegen hem zeggen dat ik hem niet wil, maar dan weet ie dat ik het weet en dan krijgen hun samen ruzie! snappie nu het een beetje?
Oud 17-05-2003, 16:17
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Eerlijk zijn tegen je vriendin. Misschien heeft ze nog hoop dat het nog wat wordt tussen haar en die jongen. En dan komt het hard aan als ze te horen krijgt van hem dat ie jou leuk vindt. Dan denk ik dat ze "liever" heeft dat ze het van jou te horen krijgt. En ik denk dat het voor jou een opluchting is als je het kwijt bent. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen, je kan er toch nix aan doen dat ie op jou verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 16:42
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
LacunaCoil schreef op 17-05-2003 @ 17:17:
Eerlijk zijn tegen je vriendin. Misschien heeft ze nog hoop dat het nog wat wordt tussen haar en die jongen. En dan komt het hard aan als ze te horen krijgt van hem dat ie jou leuk vindt. Dan denk ik dat ze "liever" heeft dat ze het van jou te horen krijgt. En ik denk dat het voor jou een opluchting is als je het kwijt bent. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen, je kan er toch nix aan doen dat ie op jou verliefd is?
Daar ben ik het helemaal mee eens. Jij moet je niet schuldig voelen, want jij kunt er niks aan doen dat hij op jou verliefd is.

En als zij weet dat hij jou leuk vind, waarom is het dan erg dat zij weet dat jij het ook weet? En als je vertelt dat jij helemaal niets voor die jongen voelt, geeft haar dat waarschijnlijk nog wat hoop, heb jij je verhaal bij iemand kunnen doen, en dus is iedereen tevreden. Behalve hij misschien, omdat hij jou niet kan krijgen, maar dat is weer wat anders. Daar moet hij zich maar over heen zetten, want dat zal hem wel vaker overkomen.
Oud 17-05-2003, 17:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
laat hem dan gewoon op een andere manier merken dat je hem niet leuk vindt. of doe gewoon alsof je het niet weet en besteed er verder geen aandacht aan. zoiets kan gebeuren, daar kan jij toch niets aan doen? en je vriendin wil hem terug, maar dat lúkt dr niet. een beetje naief van dr dat ze dat dan nog steeds denkt, of hij moet haar dat gevoel geven. maar dan hadden ze toch allang weer wat?

ga verder met leven en vergeet die jongen. ook je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 17:39
poesiefox
poesiefox is offline
Je kunt toch ook onopvallend terloops opmerken dat jij hem niet leuk vindt? Als zij weer zit te zwijmelen, dan zeg jij dat je niet snapt wat ze in hem ziet.

Dan weet zij dat jij hem niet leuk vindt. Probleem opgelost.
Oud 17-05-2003, 17:57
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-05-2003 @ 18:39:
Je kunt toch ook onopvallend terloops opmerken dat jij hem niet leuk vindt? Als zij weer zit te zwijmelen, dan zeg jij dat je niet snapt wat ze in hem ziet.

Dan weet zij dat jij hem niet leuk vindt. Probleem opgelost.
He, dat lijkt mij wel een goede oplossing. Ga dat maar proberen! En hou ons op de hoogte!
Oud 17-05-2003, 20:01
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik heb haar al duidelijk gemaakt dat ik hem niks vind. Maar ik vind het kut dat ik niet tegen haar kan zeggen hoe kut ik het vind dat hij op me is, anders krijg ik dadelijk bonje met haar. het liefst zou ik me nou niet meer bij die vriendengroep willen horen, want ik word er gek van! Ik ga gewoon proberen met haar over te praten! (of met hem) ik laat jullie het wel weten!
Oud 17-05-2003, 22:19
phmpruim
phmpruim is offline
goedzo, de eerste stap is gezet! Vergeet niet dat dat de moeilijkste is. Je bent nu de goede weg ingeslagen. Vergeet niet dat die gesprekken met je vriendin (of met hem) niet makkelijk zijn. Het kan heel emotioneel worden. Maar als jullie echt goede vrienden zijn (en ik krijg de indruk dat dat zo is), komen jullie er wel uit!

Succes!
Reageren

Regels voor berichten