Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
laat hem dan gewoon op een andere manier merken dat je hem niet leuk vindt. of doe gewoon alsof je het niet weet en besteed er verder geen aandacht aan. zoiets kan gebeuren, daar kan jij toch niets aan doen? en je vriendin wil hem terug, maar dat lúkt dr niet. een beetje naief van dr dat ze dat dan nog steeds denkt, of hij moet haar dat gevoel geven. maar dan hadden ze toch allang weer wat?
ga verder met leven en vergeet die jongen. ook je vriendin. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik heb haar al duidelijk gemaakt dat ik hem niks vind. Maar ik vind het kut dat ik niet tegen haar kan zeggen hoe kut ik het vind dat hij op me is, anders krijg ik dadelijk bonje met haar. het liefst zou ik me nou niet meer bij die vriendengroep willen horen, want ik word er gek van! Ik ga gewoon proberen met haar over te praten! (of met hem) ik laat jullie het wel weten!
|
![]() |
goedzo, de eerste stap is gezet! Vergeet niet dat dat de moeilijkste is. Je bent nu de goede weg ingeslagen. Vergeet niet dat die gesprekken met je vriendin (of met hem) niet makkelijk zijn. Het kan heel emotioneel worden. Maar als jullie echt goede vrienden zijn (en ik krijg de indruk dat dat zo is), komen jullie er wel uit!
Succes!
|
![]() |
|
|