Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben ook altijd super moe. Ik denk dat het psychisch os maar de dokter zegt dat ik te hard ben gegroeid. ik wee het niej maar ik heb dit ook al heel lang en van die psychiscjhe vermoeidheid kom ik gewoon niej af. Ik ben dus al heel lang chronisch moe maar meis ik leef met je mee. *kuzz* een moe meisje
|
![]() |
|
![]() |
hey
ik ben ook echt altijd maar moe, ben al wel 100x naar de dokter geweest heb mn bloed overal op laten testen maar alles is helemaal goed. dus kreeg ik als andwoort: psygisch, nou ok dus ik naar een psycholoog en nee niks met me aan de hand, nergens problemen maak me nergen druk over. en nu: NIKS! gewoon helemaal niks, niemand die een verklaring of wat dan ook heeft, niemand weet het gewoon terwijl het echt helemaal niet bepaald leuk is. iemand misschien wel een iedeetje?? naja wou ff laten weten dat ze snel zeggen dat het psygisch is, omdat ze geen andere reden hebben. maar ja wat moet je als dat het niet is...
||
Citaat:
als er niks mis is met je lichaam.. D'r is ook een ziekte waarbij je telkens moe bent.. of niet? ![]() (ME oid?)
|
maar slaap je eigenlijk elke dag goed, of alleen soms en ben je dan nog verbaasd dat je moe betn?
want als ik een dag goed slaap, ben ik dan vaak wel nog steeds heel moe, pas als ik een paar dagen goed geslapen heb ben ik echt wakker ![]() dus misschien kan het toch nog een lichamelijke oorzaak hebben? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Heel snel/vaak moe fizzle-fluffy | 53 | 23-10-2009 12:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moe en aantal uren slaap Daantje_0705 | 22 | 16-06-2008 21:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe voel je je als je heel moe bent? Stefanie | 46 | 19-01-2004 14:07 | |