Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2003, 10:28
flipm0
flipm0 is offline
Ik ben altijd heel moe, ook als ik goed heb geslapen, soms ben ik zo moe dat ik bijna niks meer kan, ik ben naar de dokter geweest en ik was helemaal gezond.
Ik eet goed, en best vaak gezond, ik sport niet, en eet fruit.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn
Oud 11-04-2003, 10:30
Verwijderd
Hmz, dit is misschien meer iets voor Lichaam & Gezondheid, of vermoed je zelf dat er een soort psychische oorzaak voor is?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:34
pienie
mjuh misschien iets psychisch, MAAR misschien moet je eens wat gaan sporten zodat je daar energie van krijgt, of je slaapt gewoon teveel wat ook kan lijden ( of met korte ei ) tot zware vermoeidheid...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:36
mleen
mleen is offline
hmm ik denk dat als de dokter idd denkt dat je wel gezond bent dat het misschien wel een psychische oorzaak hebben. Weet je zelf iets wat veel energie vraagt of zo?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:38
flipm0
flipm0 is offline
misschien het denken van mezelf ik denk teveel ik denk over alles na waarom is dit waarom is dat maar ik heb geen idee ik zit nu ook bij de pshygiater misschien kan hij me helpen, maar ik ben r vrijwel zeker van dat dit geen lichaamelijke oorzak is maar de pshygische kan ik niet achter komen ik heb zelf ook adhd misschien omdat ik soms teveel energie gebruik dat het soms ff op is?
Oud 11-04-2003, 10:58
Verwijderd
Ja, misschien zoiets ja..

Weet je zeker dat je geen pfeiffer hebt? (Ik heb het zelf gehad en pas bij een bloedtest toen het al over was bleek dat ik pfeiffer had gehad, terwijl ik tijdens de pfeiffer ook bloedtesten heb gehad waaruit bleek dat ik het niet had.. heel vaag)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:38
rooddraakje
rooddraakje is offline
Ik heb precies 't zelfde. Ben echt altijd moe, ook al heb ik goed geslapen. Een psycholoog zei dat het waarschijnlijk kwam omdat ik aldoor bezig ben in mn hoofd, van dit moet ik nog doen en dat enzenz.. ook als ik wil gaan slapen..
Maar wat je er aan kan doen weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:41
Fantôme
Fantôme is offline
mm, misschien heb je een allergie in erge mate?!! Ik heb ook veel testen gehad, en vorig jaar is eruit gekomen dat ik heel erg allergisch ben voor huisstofmeid (zo schrijf je dat toch?! ) nu heb ik daar iets voor, het gaat wel wat beter, maar nog niet echt super, dus hogere dosering gehad. Ik weet niet of je op allergie bent getest? Dat zou ik anders wel even laten doen...
Oud 11-04-2003, 13:44
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
rooddraakje schreef op 11-04-2003 @ 14:38:
Ik heb precies 't zelfde. Ben echt altijd moe, ook al heb ik goed geslapen. Een psycholoog zei dat het waarschijnlijk kwam omdat ik aldoor bezig ben in mn hoofd, van dit moet ik nog doen en dat enzenz.. ook als ik wil gaan slapen..
Maar wat je er aan kan doen weet ik niet.
Meditatie. Dat kan je geest toch leegmaken? Bovendien schijnt het ook heel rustgevend te zijn.
Oud 11-04-2003, 18:39
flipm0
flipm0 is offline
Ik mediteer al maar ik ben wel altijd bezig van wat moet ik nog doen etc. maja
Oud 11-04-2003, 19:28
rooddraakje
rooddraakje is offline
Ja, dat nadenken over wat je allemaal nog moet doen enzo, schijnt je erg moe te kunnen maken.
Dus als bv gaat slapen moet je echt tegen jezelf kunnen zeggen, genoeg nagedacht nu ga ik lekker slapen... maar dat vind ik zelf idg erg moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 19:42
kleinedraak
Ik ben ook altijd super moe. Ik denk dat het psychisch os maar de dokter zegt dat ik te hard ben gegroeid. ik wee het niej maar ik heb dit ook al heel lang en van die psychiscjhe vermoeidheid kom ik gewoon niej af. Ik ben dus al heel lang chronisch moe maar meis ik leef met je mee. *kuzz* een moe meisje
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 19:45
someone
someone is offline
hey
ik ben ook echt altijd maar moe, ben al wel 100x naar de dokter geweest heb mn bloed overal op laten testen maar alles is helemaal goed.
dus kreeg ik als andwoort: psygisch, nou ok dus ik naar een psycholoog en nee niks met me aan de hand, nergens problemen maak me nergen druk over.
en nu: NIKS!
gewoon helemaal niks, niemand die een verklaring of wat dan ook heeft, niemand weet het gewoon terwijl het echt helemaal niet bepaald leuk is.
iemand misschien wel een iedeetje??

naja wou ff laten weten dat ze snel zeggen dat het psygisch is, omdat ze geen andere reden hebben. maar ja wat moet je als dat het niet is...
Oud 11-04-2003, 19:50
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
someone schreef op 11-04-2003 @ 20:45:
naja wou ff laten weten dat ze snel zeggen dat het psygisch is, omdat ze geen andere reden hebben. maar ja wat moet je als dat het niet is...
Moeheid is ook heel vaak psychisch
als er niks mis is met je lichaam..

D'r is ook een ziekte waarbij je telkens moe bent.. of niet?
(ME oid?)
Oud 11-04-2003, 19:56
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Betamethason schreef op 11-04-2003 @ 20:50:
Moeheid is ook heel vaak psychisch
als er niks mis is met je lichaam..

D'r is ook een ziekte waarbij je telkens moe bent.. of niet?
(ME oid?)
*lol* Ja ME
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:14
Dminor
Dminor is offline
Heb ik ook wel eens, het is denk ik een vorm van stress.
Oud 12-04-2003, 18:04
mleen
mleen is offline
maar slaap je eigenlijk elke dag goed, of alleen soms en ben je dan nog verbaasd dat je moe betn?

want als ik een dag goed slaap, ben ik dan vaak wel nog steeds heel moe, pas als ik een paar dagen goed geslapen heb ben ik echt wakker

dus misschien kan het toch nog een lichamelijke oorzaak hebben?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:27
Sannetje
Sannetje is offline
dóe je wel genoeg?
Reageren

Regels voor berichten