Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je zou toch verwachten dat ze ook al is het maar een klein beetje begrip er voor op kunnen brengen tis jou manier om met dingen om te gaan (tis dan wel geen goede manier) maar het hoeft niet meteen andacht trekken te zijn probeer er echt met ze over te praten ik bedoel jij bent toch vast niet de enigste die last heeft van alle ruzie blijf praten he! sterkte
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hai angel_87,
je kunt zelf op zoek gaan naar professionele hulp om zelf iets aan het snijden te doen. Je kan eens op je huisarts afstappen, die kan je wat adviezen geven en doorverwijzen. Je zou bijvoorbeeld naar het Riagg kunnen gaan. Er zijn vast wel instanties die iets voor jou kunnen betekenen. Er is verder geen andere familie bij wie je terecht zou kunnen om even tot rust te komen of mag dat ook niet? Nou goed, je geeft niet heel veel informatie en daarom is het erg lastig om je een eventueel advies te geven. Je kan ook op zoek gaan naar andere dingen om je woede te uiten dan jezelf pijn te doen. Het is sowieso op dit forum niet toegestaan daar topics over te openen omdat het andere mensen nieuwschierig kan maken en dergelijke, jouw topic mag echter open blijven omdat het over je thuissituatie gaat. Gelieve dan echter niet het onderwerp automutilatie (snijden) te maken, om de reden die ik al heb gegeven. In ieder geval heel veel sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
Denk je dat het iets oplost wanneer je jezelf 'straft' voor iets waar je geen redelijke grip op hebt? Ik niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik naar het Riagg ging wilden ze ook automatisch gesprekken met mn ouders omdat daar bepaalde oorzaken kunnen liggen en dergelijke, misschien kun je zoiets ook aanvragen.. Wat een psych tegen je moeder zegt heeft ms meer impact dan wat jij zegt, het zou zomaar kunnen helpen. Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 17:48. |
![]() |
||
Citaat:
Ga hulp zoeken als je die wilt. Praat desnoods zélf met je pa en stiefma. Als jij laat zien dat je erover wilt praten met hun voelen zij zich misschien ook wat minder machtelozer. En misschien verbetert het de relatie en ook je snijden. Maar proffessionele hulp is misschien het beste, maar ik werd er zelf al helemaal naar van als ik er al aan moest denken ![]() Suc6.. [edit]woordje vergeten[/edit]
|
...Waar gaan die ruzies eingenlijk over? En waarom voel jij jezelf zo erg betrokken bij die ruzies?
Wat is de reden dat je in jezelf snijdt? Is het omdat je jezelf lelijk wilt maken? Of juist omdat je er iets uit wilt laten, zeg maar ontladen? Of ben je heel erg nerveus en weet je niet waar en hoe je die spanning kunt ontladen. Hoe gaan de andere gezinsleden om met de ruzies? Hebben zij een zelfde reactie of reageren zij zich op een andere manier af. Je geeft aan dat jij niet weg mag. Ga je wel naar school, en is dat dan onder begeleiding? Misschien wel een hoop vragen maar heb je over deze vragen wel eens nagedacht en zo ja heb je er antwoorden op? Het is niet zo zeer dat ik graag wil dat je al je antwoorden hier post maar het kan wel wat dingen duidelijker maken misschien... Liefs en sterkte...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
lieve angel-87,
ik begrijp heel goed dat het moeilijk is om NIET te snijden. als je niet met je moeder kunt praten, zijn er geen andere mensen met wie je wel kan praten. Als je echt 100% zeker bent dat je het niet meer wilt, het snijden, dan denk ik dat het moet lukken (al dan niet met prof. hulp) maar zodra jij er geen 100% achter staat, denk ik niet dat dit gaat lukken, want je WEET dat je je beter voelt als je jezelf pijn doet, maar voel je je daarna ook beter? Of juist niet? Lieve meidje, ik wil hier verder niet op ingaan op het forum. Als je me wilt pm-en is dat goed, mailen mag ook: kikkertje1987@hotmail.com
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoevaak 'ruzie'? groovy | 34 | 14-06-2005 16:15 | |
Liefde & Relatie |
jongens en ruzie maken 4774 | 39 | 09-11-2004 19:09 | |
Liefde & Relatie |
ruzie Verwijderd | 44 | 24-06-2004 10:26 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met je vriend/vriendin David | 15 | 23-12-2002 09:19 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen en ruzie maken ! Verwijderd | 28 | 10-03-2002 19:18 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!! Palmboompje | 12 | 22-02-2002 15:44 |