![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
wat is jullie mening hierover, dat de re serie niet meer ecclusief voor de gamecube is. ik vind het persoonlijk wel heel erg cool. dit is voor mij weer een rede minder om de gamecube te gaan halen.(eerste reden blijft dat je geen gekopieerde games kan spelen ![]() en wat ik helemaal wil weten is wat de gamecybe bezitters van deze ontwikkeling vinden, aangezien de gamecube een exclusieve top serie minder heeft. Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 11:55. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
MGS2 naar de x-box, Splinter Cell naar NGC en PS2...nu ook RE naar andere consoles....gaat strax zelda ook nog naar een andere console?
Wel leuk dat ik nu met mn PS2 dan ook weer RE kan spelen, maar op deze manier maakt het op een gegeven moment niet meer uit welke console je koopt...alle toppers komen toch voor allemaal uit...
||
Citaat:
|
Vanaf deel 5 word het dan niet meer exclusief , want capcom heeft opzeker geld gehad van nintendo om 6 resident evils op de cube exclusief te laten maken .Ik denk dat vanaf deel 5 RE weer PS only word , want op de gamecube verkoopt re niet volgens de verwachtingen en de xbox heeft een te kleine usersbase in Japan. ( en daar word RE weer het meest verkocht )Maarja , we zullen zien .
||
Citaat:
![]()
|
als de meeste spellen op alle consoles uit gaan komen dan lijkt het me op dit moment het best om een xbox te hebben. er is dan helemaal geen sprake meer van een console war.
de spellen komen toch op elk console uit en dan neem je natuurlijk de console die de best en mooiste graphics kan produceren. ook is de xbox nog eens goedkoper dan de gamecube geworden. zo als het er nu uit gaat zien denk ik dat de xbox de console wars gaat winnen en zal microsoft hier ook het grootse marktaandeel krijgen in de gamesbizz en hiermee marktleider worden ik wijk nou een beetje af van de topic ![]() ![]()
|
![]() |
|
|