Advertentie | |
|
![]() |
|
xbox = PC in doos. Heb je al een mooie PC, koop dan geen Xbox
Ik heb zelf een Ps2, meer dan Tevree mee, en mischien dat ik nog een keer een Gamecubeje koop als ik geld over heb. Xbox is een leuk ding, maar voor het zelfde geld heb je een mooie videokaart in je PC (en wat geheugen), en kan je gratis gamen ![]()
|
ik heb een xbox, maar ik heb er lang niet meer mee gespeeld. PS2 heeft gewoon meer en leukere spellen. Als je een graphics geilende puber bent dan moet je voor de xbox gaan. Als je meer gameplay wilt dan is de ps2 voor jouw.
xbox heeft wel als voordeel dat je online kunt.
|
Jullie zijn behoorlijk subjectief bezig allemaal. Natuurlijk is een Xbox geen PC in doos. Als je zelf een Xbox had gehad, had je nooit zo ernaar gekeken. Bullshit dus.
PS2 --> Geen HD (max 8 MB op memory card). XB --> Wél een HD (8 gig, is dus 1024 × zo groot). PS2 --> Grotere line-up aan spellen. XB --> De échte spellen (op een paar spellen na) komen nu pas (subjectief). Dat zijn dé grote verschillen. Natuurlijk moet je ook kijken naar welke spellen je aanspreken. Een reden om de Xbox aan te schaffen kan bijvoorbeeld Halo zijn, een reden om een PS2 aan te schaffen kan Final Fantasy zijn. Het is maar net waar je van houdt en of je gameplay boven graphix verheft (hoewel Microsoft e.c. ook aan een behoorlijk grote lijst met nieuwe, goede titels werken). |
![]() |
||
Citaat:
De controller van de Xbox past fantastisch in mijn hand (ik heb grote handen), maar voor kinderen is de Controller S er... Bovendien weegt de Xbox controller maar iéts meer dan de PS-controller. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
appels en peren vergelijk je toch ook niet met elkaar..pfff. PS2 kan je ook wel met een pc vergelijken .. Xbox koop je en upgrade je niet meer een pc koop je en je kan een dag later weer upgraden terwijl er voor de xbox gewoon mooie en Stabiele fps games worden gemaakt Kom op hoor Geef toe XBOX .. is gewoon GOED.. EN LIVE helemaal |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
PS2. Fijne controllers, plat en dus makkelijk neer te zetten, je kan 'm ook nog eens zowel horizontaal als verticaal plaatsen (okay, zo'n gamecube ziet er leuk uit, maar die vierkante vorm is nou niet bepaald praktisch...), ruim spellenaanbod (ook hier strafpunten voor de gamecube: je nintendo64 spellen kun je vaarwel zeggen). X-box heeft mooiere beeldkwaliteit, maar om nou alleen vanwege dat meteen naar de winkel te racen.... nou.... nee.
P.S. Zo fijn zijn die Gamecube controllers niet, overal zitten uitsteeksels wat me nou niet echt prettig lijkt, nee.... de PS2 controller is tenminste lekker compacht, daar kun je gewoon op instonct de knoppen vinden zonder meteen de pols te verdraaien (hoewel de X-box toch wel echt bovenaan de top 20 van slechte controllers staan, ook die kleine versie...)
Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 14:23. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|