Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
weet je wie de muziek speeld bij black cat white cat:Goran Bregovic. Moet je maar eens proberen bij kazaa, echt vet grappig
ken je compleet vacuümd nude in paredise. De film over die maffe stofzuigeverkoper, die is echt tegek
|
Black cat White cat van Emir Kusturica
Nee sorry... 1 hour photo Ken m wel maar niet gezien... le febuleux destin de amelie poulain Het is dus Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain... ![]() alice et martin Nee, ken ik ook niet... Maarja, je bent niet de enige die geïnteresseerd is in films van buiten Hollywood... Maar ik vind sommige films uit Hollywood ook leuk... En die zijn een stuk makkelijker te zien... (weet ik veel waar ik Donnie Darko of Hable Con Ella vandaan moet halen, en die moet ik toch echt een keer zien!) Heb afgelopen vrijdag trouwens Festen opgenomen, ik moet alleen nog ff de tijd vinden om m te gaan kijken...
|
![]() |
er zijn ook wel een paar leuke films uit holywood, maar het huidige aanbod woord wel heeeeeeel erg gedomineerd.
Zijn jullie ook op IDFA geweest, of het IMFR
|
Verwijderd
|
IDFA niet, ben wel naar IFFR-Zuid (Internationaal Film Festival Rotterdam in Maastricht) gegaan, zeven films gezien;
Cidade de Deus, Satin Rouge, Morvern Callar, Lilja 4-Ever, Ken Park, Russian Ark, en... Far from Heaven. Films die ik zelf erg goed vond waren Cidade de Deus en Lilja 4-ever, vervolgens waren Satin Rouge, Morvern Callar en Ken Park erg leuk. Russian Ark en Far from Heaven vond ik echt niks.. (Russian Ark is een film over het Hermitage, je krijgt een grande-tour door een dichter... verre van interessant eigenlijk... ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verder zijn zulke films idd best moeilijk te vinden vaak.. onze videotheek heeft ook niet zoveel.. vervelend is dat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
LILJA-4-EVER was erg ontroerend en gebruikte heel slim fantastische elementen symbolisch. Dat kenmerkende gezoom in Moodysson's films werkt mij wel op de zenuwen. KEN PARK was een tegenvaller en niet eens zo confronterend als ik had verwacht. De ejaculatie-scene was wel 'verassend' en ik heb enorm veel respect voor de jonge acteurs die zich zo blootgeven voor en in deze film. Ik vind BULLY en KIDS van Clark beter en indringender. Ik kijk erg uit naar PUNCH-DRUNK-LOVE van P.T. Anderson. MORVERN CALLAR ziet er ook interessant uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ken Park vond ik tegenvallen omdat het niet echt duidelijk werd wat de jongeren bewoog tot wat ze deden... Daarnaast ben ik niet zo'n fan van films waarin jongens zich zo open en bloot aftrekken en ejaculeren voor de camera, maar toch dapper ![]() Morvern Callar is echt wel goed, 't is een soort avontuur waar je echt goed naar kan kijken... leuk ![]() Een van mijn persoonlijke favorieten (niet van IFFR maar over het algemeen) zijn toch wel de films van Julio Medem (Vacas, Sex et Lucia, Los amantes del circulo polar etc..) En nog een paar losstaande films... |
![]() |
|
kga ook zelden tot nooit naar de bios, alleen filmhuis
![]() afgelopen week nog een geniale film gezien, the garden. slowaakse film dus alleen dat taaltje is al geweldig, maar echt meesterlijke film, lekker wazig ![]() van die 4 films die je noemde heb ik le fabuleux destin... en one hour photo gezien... > beiden ![]() die films op ned3, is me nooit opgevallen dat er vrijdagnacht altijd films waren ![]() ![]() toch maar eens op gaan letten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als je daar American Beauty bij optelt heb je mijn drie favoriete films.
|
![]() |
|
|