Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2003, 08:01
Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
Hoi
Gisteravond hoorde ik van een jongen op MSN dat hij had gehoord dat mijn vriend 2/3 maanden geleden was vreemdgegaan.. (Toen dat meisje hoorde dat hij een vriendin had, ik dus... was ze heel kwaad geworden ofzo)Die jongen van msn wist het niet zeker.. Het kon ook allemaal gelul zijn zei hij..

Nou voel ik me toch wel klote opzich..
Ik heb het me vriend nog niet gevraagd, want hij had gisteravond een feestje en ik wil het hem wel graag vragen als hij nuchter en serieus is..

Mijn vriend heeft altijd tegen mij gezegd...
Ik zou echt nooit vreemdgaan.. Ik zou het dan eerst uitmaken..
Vrienden van mijn vriend zeggen ook... Hij?? Vreemdgaan?? Daar hoef je echt niet bang voor te zijn hoor...

Vanavond of morgenavond ga ik het hem vragen.. *eng* Maar wat zouden jullie ervan denken als je dit hoort? Dat hij echt is vreemdgegaan?

Nouwja alvast bedankt
Oud 21-04-2003, 08:14
Verwijderd
Die jongen wist het niet zeker en iedereen zegt dat hij het niet zou doen...tja, ik ken hem niet, ik ken die jongen die het zei niet, ik ken dat meisje niet, enz. enz. enz. Kortom, ik geloof niet dat ik er antwoord op kan geven. Vraag het hem en hopen dat hij eerlijk antwoord geeft.

Succes iig.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 08:42
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 21-04-2003 @ 09:14:
Kortom, ik geloof niet dat ik er antwoord op kan geven. Vraag het hem en hopen dat hij eerlijk antwoord geeft.

Succes iig.
Same here! Succes!
Oud 21-04-2003, 08:58
MissMorena
MissMorena is offline
ik zou het vragen aan je vriend maar als je zoiets hoort is het best wel twijfelen of je het moet geloven of niet ik zou gewoon met hem erover praten

suc-6
Miss Morena
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 09:15
Quiana
Quiana is offline
Hoe goed ken je die jongen van MSN?
Als je echt twijfelt zou ik het idd vragen,
en hopen op een eerlijk antwoord..
Oud 21-04-2003, 10:37
Verwijderd
Ik zou het vragen, maar dan niet zo direct. Dus niet plompverloren 'ben je vreemdgegaan' maar eerder een beetje indirect, zo van: 'ken je die en die persoon, die ik ook op MSN heb? Nou, die beweert dat jij bent vreemdgegaan...'.

Snappie?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:51
Thomas
Thomas is offline
Ja, vraag het indirect en als het dan waar is dan komt het er wel uit.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:59
Ik > Jij
Ik > Jij is offline
Precies, blijf bij twijfel eerst aan zijn kant staan... hou in gedachte dat die jongen op msn wellicht genegenheid naar jou toe voelt en jaloers is op hem... dat hij jullie uit elkaar wil krijgen-maar daar geldt ook weer:misschien heeft hij ( die jongen op msn ) iets van horen zeggen doorverteld aan jou... niet te snel conclusies trekken-geef de ander eerst voordeel v.d. twijfel...
Dan gebeurd alles netjes en ontstaat er geen chaos...
Oud 21-04-2003, 17:34
Miss. Tandenborstel
Die jongen van msn ken ik niet echt heel goed ofzo.. Hij had het via via gehoord.. Het kan inderdaad zo zijn dat hij jaloers is bijvoorbeeld...
Vanaaf ga ik het hem gewoon vragen jah!!
Ik hoop maar dat het niet waar is.. als ik eerlijk moet zijn denk ik ook niet dat het waar is..
we zullen zien
Oud 21-04-2003, 17:39
Miss. Tandenborstel
Straks wordt hij boos omdat hij denkt dat ik hem niet vertrouw.. Ben nu toch wel een btje zenuwachtig Hij komt zo dus..
Oud 21-04-2003, 17:50
Loezzel
Loezzel is offline
Ach joh, als je die jongen niet goed kent en hij heeft het via via en al jouw bekenden zouden niet van je vriend verwachten dat hij vreemd gaat, zou ik niet zo bang zijn. Maar vragen zou ik het wel doen, een beetje op de manier van Nare Man!
Ik bedoel: bij de kroeg waar ik werk hadden we een feestje waarop ik moest huilen (Loes had weer eens te veel gezopen). Sommige mensen die mij niet goed kennen, dachten dat ik ruzie had met mn vriend. Tijdens het feestje daarop (een paar maanden later) ging de roddel rond dat het uit zou zijn tussen mij en mijn vriend omdat ik er niet was (ik was ziek!!!). Zo snel en zo dom kunnen roddels dus rond gaan. Mensen trekken zomaar conclusies en breien daar een verhaal omheen dat heeeel snel de rondte doorgaat... Ondertussen zijn mijn vriend en ik al 2,5 jaar heel gelukkig, dus die hele roddel klopt niet!
Oud 21-04-2003, 18:02
Miss. Tandenborstel
Citaat:
Loezzel schreef op 21-04-2003 @ 18:50:
Ach joh, als je die jongen niet goed kent en hij heeft het via via en al jouw bekenden zouden niet van je vriend verwachten dat hij vreemd gaat, zou ik niet zo bang zijn. Maar vragen zou ik het wel doen, een beetje op de manier van Nare Man!
Ik bedoel: bij de kroeg waar ik werk hadden we een feestje waarop ik moest huilen (Loes had weer eens te veel gezopen). Sommige mensen die mij niet goed kennen, dachten dat ik ruzie had met mn vriend. Tijdens het feestje daarop (een paar maanden later) ging de roddel rond dat het uit zou zijn tussen mij en mijn vriend omdat ik er niet was (ik was ziek!!!). Zo snel en zo dom kunnen roddels dus rond gaan. Mensen trekken zomaar conclusies en breien daar een verhaal omheen dat heeeel snel de rondte doorgaat... Ondertussen zijn mijn vriend en ik al 2,5 jaar heel gelukkig, dus die hele roddel klopt niet!
Gelukkig maar Ik ga het zo vragen jah! Maar ben gewoon bang dattie zoietz heeft van : vertrouw je me niet ofzo?

Hij heeft Btw wel een paar vrienden die mij volgens mij niet echt mogen.. dus die kunnen het ook verzonnen hebben..

Toch wel triest dat er mensen bestaan die op zo'n manier iemand anders relatie kapot willen maken, door een roddel in het rond te verspreiden.Maja niks aan te doen
Oud 21-04-2003, 19:23
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik snap dat je je hierdoor kut voelt, zou ik ook hebben.
Maar probeer het hem luchtig te vragen. Dat je dat gehoord hebt en dat het wel een roddel zou zijn, maar dat je het toch even wilt checken..

Succes!
Oud 21-04-2003, 20:39
Evito
Evito is offline
ENNNNNNNNNN?

Hij ontkent het vast
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 22:23
king112
king112 is offline
Citaat:
Evito schreef op 21-04-2003 @ 21:39:
ENNNNNNNNNN?

Hij ontkent het vast
eens
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 23:04
js0-
js0- is offline
en wat is het geworden?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:43
blupie
blupie is offline
vraag dat meisje dan, als je twijfelt
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:38
Miss. Tandenborstel
Nou ik heb het gewoon gevraagd.. er niet omheen geluld enzo..
Hij zei dat het echt niet waar was.. Hij moest er zelfs een btje om lachen.. Ik ga echt niet vreemd zei hij dus..
Hij was ook wel benieuwd met wie de vreemdgegaan zou moeten zijn dan
Allemaal zorgen voor niets.. Gelukkig maar
Hij deed de rest van de avond zoo lief
Oud 22-04-2003, 15:44
Marsel
Marsel is offline
het klonk ook gewoon als een ordinair potje stoken
die gozer niet toevallig zelf verliefd op je?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:02
Miss. Tandenborstel
Citaat:
Marsel schreef op 22-04-2003 @ 16:44:
het klonk ook gewoon als een ordinair potje stoken
die gozer niet toevallig zelf verliefd op je?

whaha kan maar zo.. denk dat als ik vrijgezel was dat ie dan wel een poging had gedaan.. Maar hij weet nu toch wel dat hij toch geen schijn van kans maakt
Reageren

Regels voor berichten