Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2003, 14:10
Barbietjuh
Barbietjuh is offline
hey mensen!
vertel me us ff wat je hier van vindt;

"Er moet in Nederland veel meer gewerkt worden op de Amerikaanse manier."

Dat is nl de stelling voor mijn betoog donderdag. Hiermee bedoel ik vooral de manier waarop er bij mc donalds wordt gewerkt (werk ik zelf nl ) Dat houdt vooral in dat alles met alstjeblieft en dank je wel gaat (goed voor normen en waarden), je gecontroleerd wordt op je werk (er worden een soort van testen van je afgenomen, werk je schoon genoeg? ben je vriendelijk genoeg? ga jewat anders doen als het rustig is? maak je geen gebruik van oude producten? enz.). dat is goed voor jezelf, want je blijft gemotiveerd en voor de winst van het bedrijf. en je kan alles bereiken als je wilt (als je bv graag manager wilt worden, moet je dat gewoon zeggen, en dan zullen ze gaan kijken hoe dat geraliseerd kan worden) en je kan altijd wel komen werken als je zin . tijd hebt. Buiten dit is het ook best wel streng en hard werken. Zo heb je op een dag van 8 uren 1 half uur pauze (dat is alles). Maar goed, laat het me weten want ik ben benieuwd en ik kan het in mijn betoog gebruiken!

Alvast bedankt!
gr Silke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2003, 20:57
tacidvs
tacidvs is offline
Nouja. Het personeel krijgt pleuriscontracten, kan er bij het minste of geringste zonder ongein uitgemikt worden, slechte bedrijfsverzekeringen, zoiets? En daarbij komt, dat je wel interne opleidingen hébt, maar dat de structuur veel overeenkomsten vertoond met een feodale hiërarchie...

En misschien dat je eens bij ahold of blokker kan informeren naar de werkpatronen? Dan zul je wel zien dat het al hard die kant op gaat.
Oud 12-04-2003, 20:37
desiree1986
desiree1986 is offline
Bij werk & geld staan nu ook topics over MacDonalds, misschien heb je er wat aan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
desiree1986 schreef op 12-04-2003 @ 21:37:
Bij werk & geld staan nu ook topics over MacDonalds, misschien heb je er wat aan.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=440749
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten