Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
deze is voor jou, forumgod
ik heb niets tegen gristenen en hun ding. ik houd er alleen niet van als mensen de hele dag lang nergens anders over kunnen praten. ik geef mn mening ergens over, en dat komt misschien raar, beledigend over of weet ik t, maar mag ik dan niet vertellen hoe t volgens mij zit? ik krijg hier dingen te lezen als: waarom denk je anders dat we hier zijn & shit uit de bijbel en van dat soort unsinn. Over closeminded gesproken. als n nazi hier de hele tijd had zitten te propaganderen, was ie gelijk gebanned geweest. en lees dat gristentopic maar eens goed na. was t echt zo erg? lees de sigs van bepaalde mensen maar eens. of lees maar eens hoe hard sommigen onzin over onzin schrijven. maar kom nou niet met je bans. want dat is echt sip. SIP.
Laatst gewijzigd op 22-04-2003 om 20:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() just kiddin
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je die slotjes zo vervelend vind dan kan je beter je volgende attn topics op beleidszaken posten.
Ik vind persoonlijk je attn jesusfreak topic niet slecht alleen het is tegen jesusfreak alleen, dus anderen kunnen er weinig mee denk ik. Kan je beter gewoon een topic openen over gelovigen die kortzichtig bezig zijn. hmmz.. ufke, je hebt een slechte invloed op mij. |
![]() |
|
|