Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
weet je dat is nog het stomste ervan! hij is niet eens me vriendje opt moment dom he
![]() thnx allemaal ![]() xXx
||
Citaat:
![]() Bisous, S
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien zat hij wel in de put en had hij daarom geen zin om langs te komen, vraag dan wat hem dwars zit en waarom hij in zijn eentje op zijn kamer wil zitten, dan kan je hem nog echt heel goed helpen met het bieden van een luisterend oor.
En niet meer praten in termen van 'dumpen' e.d. a.u.b... |
![]() |
||
Citaat:
![]() mja, ik bennu heel blij met m'n "boy" ![]() ze kunnen best lief zijn, als je maar de juiste hebt!
|
![]() |
sorriew
![]() nou het was niet zo dat ie alleen wilde zijn maar hij wilde niet weg uit zijn kamer, waarschijnlijk omdat ie een nieuwe pc heeft en helemaal gek is van counter strike, maarja beetje jammer! Maar k heb besloten hij kijkt maar ff wat ie doet dan doe ik dat ook ![]() goed besluit vind ik tenminste! xXx
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Suc7, en met je examens enzow ook als je die moet maken, damn, ben er schijtziek van, maar dit gaat btje offtopic ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
misschien wil je het niet horen.. maar als je jong bent.. dan kan je er maar beter ff van genieten.. en dat is wat me paps bedoeld.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|