Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2003, 18:57
Blackeyed
Blackeyed is offline
gisteren was ik samen met mijn vriend( 8 maand samen). We zaten op zijn kamer en waren wa aant knuffelen enzo. We wilden verder gaan maar de condoom die hij had gekocht was te klein,dus konden we niet. Ik vond het niet zo erg maar volgens mij hij wel alhoewel hij zei van niet. Hij heeft me naar huis gebracht en toen heb ik hem gezegd da ik hem morgen,vandaag dus,zou bellen. Nu, ik heb hem vandaag al 10 keer gebeld, maar hij neemt ni op. Ik ben echt bang da hij iets stoms gaat doen of het misschien wil uitmaken . Wat zou ik moeten doen volgens jullie? Help me aub
Oud 18-04-2003, 19:01
MissMorena
MissMorena is offline
ik zou bellen totdat hij opneemt bel desnoods prive en als het vandaag het vandaag niet lukt zou ik het morgen wel weer proberen en als hij echt van je houdt gaat hij nix stoms doen en belt hij jouw wel

veel suc-6

Miss Morena
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 19:01
Mark
Mark is offline
Waarom ga je niet gewoon bij hem langs?

Trouwens, het is Goede Vrijdag, misschien issie wel met zijn familie wat leuks aan het doen. Beetje raar zou het zijn als hij het uit zou maken, omdat zijn condoom gisteren niet om zijn lul kon toen jullie wilden gaan neuken. Die heb ik nog nooit gehoord.

Snow (die nu al aardig wat van deze 15-jarige dozen topics voorbij heeft zien komen)
Oud 18-04-2003, 19:04
pure_evil
pure_evil is offline
Is telefoon het enige communicatiesysteem dat je tot je beschikking hebt??!!!
Ga dr langs, meel m, stuur een postduif oid!
Oud 18-04-2003, 19:26
maar
maar is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 18-04-2003 @ 11:01:
Beetje raar zou het zijn als hij het uit zou maken, omdat zijn condoom gisteren niet om zijn lul kon toen jullie wilden gaan neuken.
Inderdaad, beetje onlogisch, als dat de enige reden kan zijn moet je wat minder onzeker worden
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 19:27
Otis
Otis is offline
aach kind waarom zijn toch zoveel mensen onzekerzonder reden ..die jongen is stiekem gewoon zwaar gereformeerd en zit in de kerk goeie vrijdag te vieren..de volgende keer dat jullie elkaar zien is alles goed , heeft ie een Condoom op maat en gaan jullie lekker BONUUHHHH
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 19:33
Blackeyed
Blackeyed is offline
ikke zou wel naar daar willen gaan,maar mijn klein broerke ligt hier in de zetel te slapen enne mijn ouders zijn weg dus kan ik hier ni weg. Ik zal maar moeten wachten,ik heb mijn best gedaan om hem te contacteren. Allemaal merci xxx
Oud 18-04-2003, 19:36
Otis
Otis is offline
Citaat:
genkgirl schreef op 18-04-2003 @ 20:33:
ikke zou wel naar daar willen gaan,maar mijn klein broerke ligt hier in de zetel te slapen enne mijn ouders zijn weg dus kan ik hier ni weg. Ik zal maar moeten wachten,ik heb mijn best gedaan om hem te contacteren. Allemaal merci xxx
idd...niet wanhopig achter zn kont aan lopen keep the dignity
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 19:52
Studentje
Studentje is offline
Draai de boel eens om. Als jij nou een lul had, en het condoom past niet, zou jij het dan uitmaken?

Waarom zou hij het dan wel doen?
Oud 18-04-2003, 20:43
Blackeyed
Blackeyed is offline
omdat hij behoorlijk raar kan doen. Ik weet niet maar het is best wel een ingewikkelde persoon. We hebben ook een redelijk open relatie bv morgen is er een fuif,we gaan alletwee,maar niet samen omda we dan steeds ruzie maken omda hij vindt da ik teveel rond hem hang...hij is niet echt simpel.
Oud 18-04-2003, 21:33
Otis
Otis is offline
dump rare jongetjes (raar in negatieve vorm)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 21:42
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 18-04-2003 @ 22:33:
dump rare jongetjes (raar in negatieve vorm)
Ik ben ook ingewikkeld... Kan ik het zeker wel vergeten bij jou!
Oud 18-04-2003, 22:11
Verwijderd
Citaat:
genkgirl schreef op 18-04-2003 @ 21:43:
omdat hij behoorlijk raar kan doen. Ik weet niet maar het is best wel een ingewikkelde persoon. We hebben ook een redelijk open relatie bv morgen is er een fuif,we gaan alletwee,maar niet samen omda we dan steeds ruzie maken omda hij vindt da ik teveel rond hem hang...hij is niet echt simpel.
Ts. Zo iemand heb je geloof ik al weinig aan... als hij het om zulke dingen uit zou maken, of vind dat je teveel om hem heen hangt...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 00:31
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Als ik 15-jarige meisjes zie kan ik me bijna (aan hun jonge lichaampje te zien) niet voorstellen dat zij al neuken, maargoed.

Afgezien daarvan denk ik dat die jongen jou als buffer gebruikt om toch maar seks te kunnen hebben, terwijl hij ondertussen naar een leuker meisje op zoek is. Daarom mag jij ook niet bij hem in de buurt komen bij een fuif. Ik herken dat gedrag.

Maar ik kan het ook mis hebben, en de beste manier om daar achter te komen is meisjes die hem ook kennen vragen hoe hij is.

Succes!
Oud 19-04-2003, 00:41
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 19-04-2003 @ 01:31:
Als ik 15-jarige meisjes zie kan ik me bijna (aan hun jonge lichaampje te zien) niet voorstellen dat zij al neuken, maargoed.

Afgezien daarvan denk ik dat die jongen jou als buffer gebruikt om toch maar seks te kunnen hebben, terwijl hij ondertussen naar een leuker meisje op zoek is. Daarom mag jij ook niet bij hem in de buurt komen bij een fuif. Ik herken dat gedrag.

Maar ik kan het ook mis hebben, en de beste manier om daar achter te komen is meisjes die hem ook kennen vragen hoe hij is.

Succes!

Ik verbaas me er op mijn negenentwintigste ook steeds weer over dat die kids het doen met elkaar. En hoe! Maar ze doen het. Gelukkig ben ik niet de enige.
Oud 19-04-2003, 01:10
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Jaartjes wachten. Dan mag het wel. Laat je eens voor de verandering leiden door liefde, inplaats van machtsmisbruik of puberale-sexuele opwinding.
Oud 19-04-2003, 01:12
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
genkgirl schreef op 18-04-2003 @ 19:57:
Wat moet ik doen???
Poepen in een ouwe schoen
Oud 20-04-2003, 11:40
Blackeyed
Blackeyed is offline
Ik vind dat mijn leeftijd hier ni echt ter sprake is. maar bon, der is een vervolg op het verhaal gekomen. Ik heb hem gisteren ôp de fuif gezien en eerst was ie wel lief maar toen zei hij da hij had nagedacht en da hij het wat rustiger aan wou doen. Ik heb toen gezegd da ik daarover wou praten en we hebben voor woensdag afgesproken. Ik heb geen zin om weeral gedumpd te worden en ik wil da ook zelf ni doen want ik ben echt wel verliefd op die kerel. Hij was de hele avond nog steeds lief en pakte mij soms vast en noemde mij zoals hij mij altijd noemde. Ik zit nu in zo'n vette onzekerheid. Krijg er get van...
Reageren

Regels voor berichten