Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
omdat hij behoorlijk raar kan doen. Ik weet niet maar het is best wel een ingewikkelde persoon. We hebben ook een redelijk open relatie bv morgen is er een fuif,we gaan alletwee,maar niet samen omda we dan steeds ruzie maken omda hij vindt da ik teveel rond hem hang...hij is niet echt simpel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik 15-jarige meisjes zie kan ik me bijna (aan hun jonge lichaampje te zien) niet voorstellen dat zij al neuken, maargoed.
Afgezien daarvan denk ik dat die jongen jou als buffer gebruikt om toch maar seks te kunnen hebben, terwijl hij ondertussen naar een leuker meisje op zoek is. Daarom mag jij ook niet bij hem in de buurt komen bij een fuif. Ik herken dat gedrag. Maar ik kan het ook mis hebben, en de beste manier om daar achter te komen is meisjes die hem ook kennen vragen hoe hij is. Succes!
||
![]() |
Citaat:
Ik verbaas me er op mijn negenentwintigste ook steeds weer over dat die kids het doen met elkaar. En hoe! Maar ze doen het. Gelukkig ben ik niet de enige.
|
![]() |
Ik vind dat mijn leeftijd hier ni echt ter sprake is. maar bon, der is een vervolg op het verhaal gekomen. Ik heb hem gisteren ôp de fuif gezien en eerst was ie wel lief maar toen zei hij da hij had nagedacht en da hij het wat rustiger aan wou doen. Ik heb toen gezegd da ik daarover wou praten en we hebben voor woensdag afgesproken. Ik heb geen zin om weeral gedumpd te worden en ik wil da ook zelf ni doen want ik ben echt wel verliefd op die kerel. Hij was de hele avond nog steeds lief en pakte mij soms vast en noemde mij zoals hij mij altijd noemde. Ik zit nu in zo'n vette onzekerheid. Krijg er get van...
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |