Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2002, 08:12
Verwijderd
Is toch eigenlijk alleen maar mogelijk wanneer je niet zoveel geeft om iemand *?*

Stel je bent als jongen goed bevriend met een meisje en het 1 leidt soms tot het ander, maar officieel houden jullie beiden het gewoon op "vriendschap" .. als zij dan met een ander gaat, voel jij je hoogstwaarschijnlijk rot daarover, tenzij je niet zoveel om haar geeft.

Anders is het niet mogelijk toch?

Want je kunt immers iemand tot vriend houden, zonder echt te geven om diegene..

Eens / oneens? Andere ideeen erover? *is benieuwd*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2002, 12:15
Verwijderd
Zo bekende situatie /

Euh.. mijn bescheiden mening..
Als je goede vrienden bent moet je NOOIT sex met elkaar gaan hebben, want uiteindelijk is er altijd wel eentje die meer voor de ander gaat voelen.

Je hoort veel mensen zeggen dat ze het wel kunnen scheiden en dat ze gewoon alleen sex hebben maar wel als vrienden met elkaar omgaan. Dit is allemaal leuk en aardig, tot de één een nieuwe vriend/in krijgt en de ander zich kut gaat voelen...

Het grote probleem is juist dat je al heel veel geeft als het een goede vriend/in van je is. Vooral als het je beste vriend/in is. Dan moet je die relatie gewoon niet op het spel zetten...

Wanneer je met elkaar naar bed gaat, dan krijg je ook meteen het gevoel dat ook sex iets is tussen jullie tweeën. En wil je hem/haar niet meer delen..

Als het een gewone vriend is, of vage kennis, dan is het makkelijker om je gevoelens erbuiten te houden dan als het iemand is die heel dicht bij jou staat...

Dat is de fout die mensen maken. En waarschijnlijk, denk ik, is er VOORDAT er sex is ook al een soort van aantrekkingskracht geweest, want over het algemeen ga je niet zomaar zo snel met je beste vriend/in naar bed...

Maargoed, ik weet het ook allemaal niet hoor, ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 12:21
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Zo bekende situatie /
Vandaar dat ik het mij afvraag

Ik denk ook dat je gelijk hebt en daarmee klopt wat ik bedoel. De scheiding is alleen mogelijk als je dus geen goede vrienden bent. Ben je het wel, dan moet je er maar beter niet aan beginnen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten