Zo bekende situatie

/
Euh.. mijn bescheiden mening..
Als je goede vrienden bent moet je NOOIT sex met elkaar gaan hebben, want uiteindelijk is er altijd wel eentje die meer voor de ander gaat voelen.
Je hoort veel mensen zeggen dat ze het wel kunnen scheiden en dat ze gewoon alleen sex hebben maar wel als vrienden met elkaar omgaan. Dit is allemaal leuk en aardig, tot de één een nieuwe vriend/in krijgt en de ander zich kut gaat voelen...
Het grote probleem is juist dat je al heel veel geeft als het een goede vriend/in van je is. Vooral als het je beste vriend/in is. Dan moet je die relatie gewoon niet op het spel zetten...
Wanneer je met elkaar naar bed gaat, dan krijg je ook meteen het gevoel dat ook sex iets is tussen jullie tweeën. En wil je hem/haar niet meer delen..
Als het een gewone vriend is, of vage kennis, dan is het makkelijker om je gevoelens erbuiten te houden dan als het iemand is die heel dicht bij jou staat...
Dat is de fout die mensen maken. En waarschijnlijk, denk ik, is er VOORDAT er sex is ook al een soort van aantrekkingskracht geweest, want over het algemeen ga je niet zomaar zo snel met je beste vriend/in naar bed...
Maargoed, ik weet het ook allemaal niet hoor, ik zeg maar wat