Advertentie | |
|
![]() |
|
WAT MAAKT HET IN (LEKKER TOEPASSELIJK) GODSNAAM UIT?
(ik raak altijd de capslock als ik de a tiep lijkt eht wel) maar om even bij de les te blijven, mensen vinden troost in het verhaal, andere mensen voeren er oorlogen om (leuke stelling...) of eht nou waar is of niet is toch nooit emer te achterhalen. mensen hebben wel raardere dingen gedaan voor God. er is veel goed uit voortgekomen, en veel kwaad. maar dat is met alles zo. ik vind dat je niet kostbare tijd moet gaan verspillen met uitzoeken wat niet uitgezocht kan worden. stel je zelf de vraag waarom je suiker lekker vind. dat heeft meer nut, en je krijgt er misschien een antwoord op. mensen, bah. we moeten in de tuin gaan werken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden jullie van het Satanisme en zijn die hier? Crocodi1e | 38 | 14-03-2013 14:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Zijn beeldend kunstenaars ketters/heidenen/ongelovigen? Gatara | 96 | 30-09-2006 01:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
In welke mate staat de Koran integratie van moslims in de weg? PGWR | 36 | 28-03-2005 15:17 | |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |