Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
op de basisschool was ik nogal, nou zeg maar: ongeacepteerd, en dat uite zich in dingen die mij als klein schattig jongetje erg boos konden maken. Ik heb een keer een deur dicht gegooid, met iemand zijn hoofd ertussen
![]() maar ja, dat zijn langvervlogen tijden, sinds mijn basisschool ben ik de vrede himself
|
Verwijderd
|
even kijken.
ik ging vel met luchtmobiele lui om in mijn landmachttijd. we zochten altijd de goedkoopste achteraftentjes ut om te gaand rinken. ja, vrij vaak ![]() god, wat was dat een tijd man. zuipen, en dan halfbelabberd in een knokpartij komen en moeten rennen voor je leven om aan de koninklijke Matennaaiers te ontkomen ![]() dat is iets van 5 keer voorgekomen altijd met dezelfde lui. en onderling met mijn "maten" ook. om half 3 snachts opeens opiemand beds springen en em eruit schoppen enzo ![]() en dat kwam vaker in de buurt van echt vechten als stoeien. ik ben nu wat volwassener ![]() meer een "duel" persoon. das veel leuker; grote kokpartijen zijn zo...onpersoonlijk ![]() |
![]() |
|
1 keer, lang geleden, en Ja, ik was een laffe zak......
een 8 maanden durende relatie was 2 dagen uit, vervolgens kuste een vriend van me met haar, ontkende het, terwijl mijn ex het toegaf..... toen heb ik hem met een aantal "toentijdige vrienden" in elkaar geschopt.... de leraren/congierges deden er niks aan, en ik heb er ook niks meer van gehoord.... Is onderhand ook wel 3 jaar gelden.... nu ben ik lief en sla alleen vliegen, muggen, en spinnen
|
Éen keertje, een paar jaar geleden:
R. (ik noem geen namen), de grootste, domste en meest geweldadige eikel van de buurt (het is verbazingwekkend om te zien hoe iemand met zo'n kleine woordenschat, zo "overtuigend" kan overkomen...) liep voor de zoveelste keer in bulldog-modus onze straat te terroriseren. De meeste kinderen zagen R. al van een paar meter aankomen en smeerde 'm naar veiliger gebied, maar de refleksen van m'n zusje lieten nog wat te wensen over waardoor ze te grazen werd genomen. Ik zag het vanuit mijn raam gebeuren, greep een bezem en snelde naar buiten om R. voor eens en voor altijd duidelijk te maken dat zijn dagen van terreur voorbij waren. Ik besloop 'm van achteren, sloeg 'm op z'n hoofd met de bezen en gaf hem een trap tegen z'n knie waardoor hij m'n zusje liet gaan en achter mij aankwam. Hij was helaas een stuk sneller dan ik had verwacht, maar uiteindelijk wist ik te ontsnappen door 'm in z'n hand te bijten. (ik hield er wel een paar kneusingen en een blauw oog aan over, maar ik was de heldin van de straat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
of dat jachtgeweer die "pa" al jaren in die kist op zijn kamer bewaard ![]() |
![]() |
|
* Mijn zussie en ja ze had het verdiend.. is overigens al een poos geleden
* Een vriend van mij en ja ook deze had het verdiend, hij gaf het zelf toe ![]() enja.. hihi tuurlijk beide op een lekker meisjes manier (vlakke hand zo *pats* ophet gezicht ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Band oprichten [regio arnhem] Dageraad | 23 | 05-08-2007 15:01 | |
VWO |
slaag/zak-voorwaarden?! simone87 | 17 | 31-05-2005 09:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
Inelkaargeslagen Marengo | 118 | 06-10-2003 19:49 |