Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Bij mij ging het heel makkelijk. Mijn vriendin en ik waren eerst gewoon vrienden. Zij speelt cello en ik piano en we speelden wel eens wat samen. Meer was er niet. Mijn zusjes zaten me wel steeds te plagen, dat ik iets met haar zou hebben. En toen dat eenmaal zover was, en mijn zusjes weer eens beweerden dat ik iets met haar had, reageerde ik heel simpel: "ja, inmiddels wel!". En omdat mijn ouders ernaast zaten, wist iedereen het meteen en was ik van alle gezeur af. Maar ja, zo makkelijk zal het in dit geval wel niet zijn, dus doe maar was mijn half-Franse ( ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Tja, ik weet niet of je ouders je vriend kennen, van bijvoorbeeld school, of iets anders...
Anders kan je zeggen..."Goh, weet je, ....heeft een vriendin!" en als je ouders dan vragen wie zijn vriendin is, zet je een big smile op, en dan zeg je: "Wie denk je?". Als ze het dan nog niet snappen, zijn ze gek! Zo deed ik het ook bij mijn huidige vriend, we kregen iets op een scoutingkamp, waar we allebei leiding waren / zijn. Ik vertelde dit zo tegen mn ma, en ze zei: ow, heeft ie verkering met je beste vriendin! Leuk voor ze! Dus ik pissig... Zet dus een big smile op... ![]() Als ze je vriend nog niet kennen, moet je hem eens bellen waar ze bij zijn. En dan zeg je: 'He lieverd / schatje (hoe je hem ook noemt). Na het ophangen kun je niet zeggen dat het de buurman of je oma was... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet eigenlijk niet precies hoe ik dat doe..
Als ik een tijd lang met een bepaalde jongen omga en me daarbij op een bepaalde manier gedraag, gaat m'n moeder altijd zeuren "ben je verliefd op hem ofzo?". Maar dan echt op zo'n hele vervelende manier, het is moeilijk uit te leggen. Vaak heb ik dan geen zin om haar gelijk te geven, dus dan zeg ik gewoon nee. ![]() ![]() En op een gegeven moment merkt ze dat ik verliefd op hem ben, door urenlange telefoongesprekken ofzo ("ja, waar praat je dan zo lang over met een jongen voor wie je nix voelt?") maar door de manier waarop ze het zegt heb ik nooit zin om toe te geven dat ik verliefd op 'm ben.. zelfs al weet ze al dat ik wat met hem heb. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
M'n vriend en ik waren al heel lang erg goede vrienden, er werden regelmatig grapjes ed over gemaakt, toen we wat hadden was het voor niemand raar, meer logisch. Ik weet niet meer precies hoe ik het gezegd heb...'k geloof iets van 'nu hebben we wèl iets'. M'n zusje was een paar dagen daarna jarig en toen kwammie ook mee (ze kenden hem al wel een beetje), dus.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het er denk ik maar gewoon uit flappen.. Het goede moment is er toch niet, kies dan maar het meest ongeschikte moment ofzo.. en zeg gewoon: Ik heb een vriend. Dan vragen ze ms verder of niet, maakt niet veel uit verder, je hebt het dan iig gezegd..
Het is dan ms op dat moment een heel rare opmerking, maar das dan juist wel grappig dus niet zo heel erg lijkt mij.. Je zou het ook in een verhaal of zin kunnen stoppen: "M'n vriend zei laatst.." of "Ik ga met mn vriend naar.." |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En natuurlijk gaat het bij mij om een meisje waar ik veel mee omga ![]()
|
Verwijderd
|
Hm, ik weet het niet. Ik zei het niet echt, niet zo van "Mam, pap, ik moet jullie iets vertellen..." Ik geloof dat mijn moeder het vroeg, omdat hij hier langskwam. Maar er zijn ook wel jongens hier geweest en dan zei ik niks...
Ach, ze merken het wel, als ik naar hem toe ga of hij komt hier, dan vragen ze het wel, en dan merken ze vanzelf wel of het waar is of niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heel erg herkenbaar! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Al zullen ze een beetje ![]() Maar dan zullen ze toch een ![]() aan die goede ouwe tijd ![]() Wat een onzin verhaal ![]() Bisous, DaLoverBoy (Ste)
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hhahaha je half-Franse voorganger ![]() ![]() Bisous, DaLoverBoy (Ste)
|
![]() |
je kunt miss ook zeggen van, mam, pap, ik heb al een tijdje een vriendje, en ik zou hem graag een keertje hier uitnodigen, kan het dan en dan?
btw, tis al gezegd, maar je hebt idd zomaar kans dat je ouders het al weten, bij mij is het nl ook altijd al duidelijk, vrolijk, lachen enz... ![]() |
![]() |
|
ik wete ut niej
![]() mn vader is wel zo als ik iets vaker over een bepaalde jongen vertel dat het is neem uhm is mee naar huis of als ie een jongen heeft gezien die aradig was (Heel vervelend is dat) dat ie dan zegt nou die jongen mag wel eens een biertje komen drinken dan zouwk alst mn vriendje was uhm mee naar huis neme ![]() xxx
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertel ik het haar? Verwijderd | 1 | 08-01-2015 21:38 | |
Seksualiteit |
Hoe vertel je dat je bi bent? i'm just myself | 33 | 15-06-2004 16:57 | |
Psychologie |