![]() |
|
![]() |
Bij mij zijn ze dichtgebrand. Dat stinkt naar BBQ. Ik heb dus alleen een wit vlekje overgehouden, maar dat is wel net zo vlak als de omliggende huid. Is heel keurig weggehaald.
En zelf zorg ik heel goed voor wondjes, dus het is ook niet gaan ontsteken ofzo, maar prachtig genezen. Liever een litteken dan een moedervlek die zich tot huidkanker kan ontwikkelen. Dat heeft mijn oom de das om gedaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Afgelopen vrijdag is mijn tweede operatie uitgevoerd en ik moet eerlijk toegeven dat ik meer pijn heb dan de eerste keer. Het is niet zo dat ik dood ga van de pijn ofzo, maar omdat ik vorige keer weinig tot geen pijn had heb ik voor mijn gevoel dus meer pijn.
Er is alleen 1 nadeel en dat is dat de arts per ongeluk een spiertje geraakt heeft (is ook niet zo gek met al die spieren in je lichaam) en daardoor heb ik nu dus een blauwe plek op me rug ![]() Maar ik sla me dr wel door heen ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb ook 2 moedervlekken laten weg halen.. 1tje zat in mn nek, verdoving voelde je weinig van.. het prikte een beetje.. daat heb ik wel een litteken van..
en ik heb er 1tje onder mn oksel weg laten halen.. die werd verdoofd en knipten ze er gewoon af.. klinkt een beetje raar... maargoed succes er mee ! |
![]() |
|
![]() |
Ik had er een in m'n nek die heb ik laten weghalen, omdat hij bij het kammen wel eens zou kunnen open raken wat toch wel gevaarlijk kan zijn. Bij mij is niets verdoofd. De dokter had een soort solderbout waarmee hij hem wegbrande, na een tijdje begon het te krimpen en viel het er af. Gelukkig niet zo eng dan naar de chirurg moeten...
||
Citaat:
Beterschap dan maar, het gaat allemaal weer over ![]() Groetjes Daantje
|
Ik heb nu 3 keer moedervlekken laten weghalen. Echt die verdovingen stellen niet zo veel voor. Daar hoef je het niet om te laten. Het valt echt reuze mee. Ook in je nek, daar heb ik er ook 2 weg laten halen. Echter er zit er eentje met een diameter van 2 cm op de zijkant van me knie, die is wel lastig om weg te laten halen. Die is 99% niet kwaadaardig, er wordt elk jaar naar gekeken en als ik hem weg laat halen dan wordt dat idd zoals ik hier al eerder heb gehoord een litteken van ongeveer 2 keer zo groot. 4 cm dus. Ik laat hem dus mooi zitten, mocht het foutgaan, kun je hem altijd nog weg laten halen. Houd het wel in de gaten.
Snow ![]()
||
Citaat:
![]() Het is niet altijd zo dat het litteken groter wordt dan de plek hoor, want een plastisch chirurg kan het tegenwoordig zo mooi maken dat je er weinig meer van terugziet. die van mij was 5,5 cm lang en 3,5 cm hoog maar mijn eerste litteken was niet groter hoor, eerder kleiner, omdat ze heel je huid naar elkaar toetrekken. Hoe het er nu uitziet weet ik pas over 7 dagen, spannend ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Moedervlekken Verwijderd | 19 | 04-06-2009 16:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Als je moedervlekken laat verwijderen, eerst verwijzing halen bij huisarts?? meisje833 | 40 | 28-10-2006 17:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moedervlek verwijderen Verwijderd | 10 | 20-05-2006 18:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
moedervlek verwijderen... evanescence | 25 | 28-10-2004 06:29 | |
Lifestyle |
Mooi rodina | 123 | 05-12-2003 13:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moedervlekken ( weg laten halen) Verwijderd | 12 | 11-12-2001 15:12 |