Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 14:25
beckham1990
beckham1990 is offline
Hebben jullie van die genante momenten mee gemaakt : broertje komt binnen wanneer je vriend je vingert, je staat op het punt klaar te komen juist wanneer je moeder je iets vraagt en je antwoord er wel heel raar uitkomt, ... je verstaat het wel.
Dingen die je liever niet nog eens wilt tegenkomen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 14:46
Thomas
Thomas is offline
Ja, die dingen die jij nu zegt zijn me wel eens overkomen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 14:51
Verwijderd
Nee.. niet als ik net op het punt stond klaar te komen gelukkig.. ik vraag me af wat ik dan zou doen eigenlijk.. ik denk dan namelijk altijd "ze bekijken het maar, dit is zo lekker, ik ga gewoon door". Maarjah als er echt iemand binnenkomt.. ik zou als ik onder dekens lag denk ik gewoon doorgaan en doen alsof ik slaap ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:21
Big Brother
Big Brother is offline
hmm ik heb geen deur op mijn kamer en slaap op zolder
en ik dacht dat ik alleen thuis was dus ik was aan het "knuffelen" met mijn vriendin en toen.. naja laat maar
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:12
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 17-04-2003 @ 16:21:
hmm ik heb geen deur op mijn kamer en slaap op zolder
en ik dacht dat ik alleen thuis was dus ik was aan het "knuffelen" met mijn vriendin en toen.. naja laat maar
Neeeeh nu ook vertellen Daarvoor ben je op dit forum
Oud 17-04-2003, 16:15
Big Brother
Big Brother is offline
nouja toen komt mijn moeder naar boven om te kijken of ik nog was had :/
en ze kreeg pas door dat ik aan het "knuffelen" was, toen ze op 1 meter afstand stond
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:20
Marsel
Marsel is offline
Moet je het verder vertellen ook!

Maarre... bij me ex thuis een keertje, toen lag ze bovenop me, ( kleren nog aan ).. belde me pa waar ik toch bleef.. hij vond het blijkbaar al heel laat ofzo.
Maar je moest haar zien kijken toen me tril alarm afging

Voor de rest niet gelukkig
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:29
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Marsel schreef op 17-04-2003 @ 17:20:
Moet je het verder vertellen ook!

Maarre... bij me ex thuis een keertje, toen lag ze bovenop me, ( kleren nog aan ).. belde me pa waar ik toch bleef.. hij vond het blijkbaar al heel laat ofzo.
Maar je moest haar zien kijken toen me tril alarm afging

Voor de rest niet gelukkig
dat ken ik, maar meestal zijn het me maten die expres bellen
Oud 17-04-2003, 16:34
Verwijderd
niet echt...
Ohja, toch wel... ik heb wel eens de neiging om veel geluid te maken bij de sex, vooral als 't vrij 'hard' is, en mjah, het zusje van m'n ex-vriend heeft ooit 's ochtends aan ons gevraagd of we de volgende keer misschien wat minder lawaai wilden maken, want ze was er wakker van geworden...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:36
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 17-04-2003 @ 17:29:
dat ken ik, maar meestal zijn het me maten die expres bellen
en die weten altijd precies wannneer jij seks hebt? freaky

Mja, zelf niet super veel blunders... Een keertje in een hotel kwam de schoonmaakster gewoon binnenlopen .
Enne, een keertje kwam het zusje van m'n vriend ineens gewoon naarbinnen met een sleutel, niet dat ze eerst even aanbelt ofzo...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:51
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-04-2003 @ 17:36:

Mja, zelf niet super veel blunders... Een keertje in een hotel kwam de schoonmaakster gewoon binnenlopen .
Enne, een keertje kwam het zusje van m'n vriend ineens gewoon naarbinnen met een sleutel, niet dat ze eerst even aanbelt ofzo...
als het bij haar thuis is lijkt het me logisch, om nou bij je eigen huis steeds aan te bellen voordat je naar binnen gaat.. nee
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:52
pitje
pitje is offline
ben wel eens uit bed gevallen terwijl we bezig waren...

en die blik van m'n ex toen hij zag dat ik 2 paar sokken droeg zal ik ook niet snel vergeten.... (hoe charming, 2 paar sokken met snoopy-motief )
Oud 17-04-2003, 16:52
Verwijderd
we lagen op bed, en mijn vriendin lag topless bovenop me.

komt de moeder binnen, zeg (naam), wil jij wel nu meteen........slik...... ehh, laat maar. *deur dicht*

of laatst nog met mijn huidige vriendin.

wij namen afscheid op een rotonde, dus wij innig zoenen, rijden haar ouders langs met haar opa en oma en broer, luid lachend en toeterend

eigenlijk niet echt een blunder, kvind ze allebei wel leuk
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Big Brother schreef op 17-04-2003 @ 17:51:
als het bij haar thuis is lijkt het me logisch, om nou bij je eigen huis steeds aan te bellen voordat je naar binnen gaat.. nee
Was dus bij hem thuis, ze zou sowieso al langskomen, maar pas drie uur later oid.... M'n vriend heeft d'r weggestuurd
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:59
Verwijderd
*heeft zin om nog een ander verhaal te vertellen*
Ben in the mood ja

Mijn moeder is zo grappig; telkens wanneer mijn vriend en ik op mijn slaapkamer zitten, beetje tv te kijken oid. Dan dénkt ze dat ze ons betrapt wanneer ze binnenkomt. Ze klopt dus eerst heel hard op de deur, roept:'Zijn jullie naaaaaaakt?!?!' en wacht dan tot we antwoord geven... De eerste keer was dat toch best schrikken... we hadden elkaar namelijk nog niet eens gezoend

Zo zijn we ook eens door een bed gezakt, mijn vriend is nogal zwaar (100 kilo) en het was een goedkoop bed.. Dus hij plóft zich erop, en hupla, krak, we lagen op de grond... Mijn ouders kwamen niet meteen boven, maar pas na een tijdje... en natuuurlijk gingen ze er allebei vanuit dat we seks hadden op dat moment... Tss.... Mijn ouders verwachten echt te veel van me...
Zelfs als mijn moeder nu belt rond een uur of drie 's middags, vraagt ze of ze ons misschien stoorde... duidelijk op seks doelend... tssss....

Ze hebben ons nog nooit betrapt iig...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:32
metalgirl
metalgirl is offline
Andijve: coole ouders heb je...

Eén keer een beetje betrapt. Toen had mijn exvriend mijn bloesje opengeknoopt en kwam mijn neefje van 2 binnenwandelen... Niks in de gaten gelukkig!
Oud 17-04-2003, 18:35
jos-fan
jos-fan is offline
Waren we net met het voorspel bezig, ik al naakt, zij bijna, komt d'r moeder zonder te kloppen binnen. Gelukkig staat er een kast met een T.V. erop waar ik achter kon springen, dus ze heeft niks kunnen zien, maar ze zei wel dat we het niet te bont moesten maken...
Oud 17-04-2003, 18:46
klikorat
klikorat is offline
Citaat:
fiieke schreef op 17-04-2003 @ 15:25:
Hebben jullie van die genante momenten mee gemaakt : broertje komt binnen wanneer je vriend je vingert, je staat op het punt klaar te komen juist wanneer je moeder je iets vraagt en je antwoord er wel heel raar uitkomt, ... je verstaat het wel.
precies dat laatste, mijn vriend kwam net klaar, toen mijn moeder HALLOO naar boven hier
hij echt zo: hoohooi met zoon beknepen stemmetje.
Roept mijn moeder nog een keer: en Yvon heb je je nieuwe broek al aan (had net nieuwe broek gekocht)
Dus ik roep naar beneden JAAHAA

blijkbaar had ze daarna nog tegen mijn zus gezegd, hmm das tenminste een goed teken.. dan heeft ze der broek nog aan
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:31
Shitfly
Shitfly is offline
Neeh gelukkig niet nog nooit betrapt ofzow

Citaat:
sarahbressers schreef op 17-04-2003 @ 17:34:
niet echt...
Ohja, toch wel... ik heb wel eens de neiging om veel geluid te maken bij de sex, vooral als 't vrij 'hard' is, en mjah, het zusje van m'n ex-vriend heeft ooit 's ochtends aan ons gevraagd of we de volgende keer misschien wat minder lawaai wilden maken, want ze was er wakker van geworden...
Lijkt me pretty embarrassing
Oud 17-04-2003, 20:36
Verwijderd
Citaat:

jah zoiets hebbe wij ook wel eens meegemaakt.. maar dan met zijn moeder.. we hebbe ons ech doodgelache toen, was ech grappig
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:58
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:

nej maar als ze weten dat mn vriendin er is, en ze bellen uurtje nadat ze komt (meestal hebben we wel msn chats vooraf met elkaar en dan zeg ik ik ga want vriendin komt zo oid)
dan zit de kans er natuurlijk in dat ze ongelegen bellen (en dat ook kan ook wel als we nog geen sex hebben)
Oud 17-04-2003, 22:52
Kwaxor
Kwaxor is offline
Citaat:
annemarietjuhhh schreef op 17-04-2003 @ 17:52:
ben wel eens uit bed gevallen terwijl we bezig waren...

en die blik van m'n ex toen hij zag dat ik 2 paar sokken droeg zal ik ook niet snel vergeten.... (hoe charming, 2 paar sokken met snoopy-motief )
OEH! nu krijg ik allemaal dingen te horen die ik liever NIET wil weten(de sokken)

Maaargoed: wat dacht je van gezellig Men In Black 2 kijken en dan zomaar op je bek gepakt worden terwijl je net je hele bek vol hebt gepropt met popcorn?

Offf: Met je vriendin bezig zijn op je kamer, je hoort je moeder naar boven komen dus je gaat doodstil liggen(jaja, mega turnoff hehehe). Je hoort je moeder heel zachtjes naar je deur schuiffelen(het was 2 uur snachts ofzow), je BID dat ze de deur niet open doet en JAWELLL hoor doet ze hem open in een kiertje om te vragen of we al slapen... en THANK GOD was het licht uit en zag ze niet dat ik op mn vriendin lag . Nahja wij muisstil natuurlijk en toen ging ze weer . Maaar geen zorgen: we hadden het nog afgemaakt(zon pauze is eigenlijk best relaxed lol)

Offff NOG LEUKER: De moeder van je vriendin die ff leuk de volgende ochtend gaat zeggen bij het ontbijt dat ze alles kon horen. HOEZO ROOD HOOFD?

Ennuuuh: Ook altijd leuk is je moeder die de lege verpakking van een condoom ziet liggen op je bureau terwijl je JUIST zo je best hebt gedaan om het gebruikte condoom ergens te dumpen waar niemand het kon vinden

tjah heb nog wel vagere dingen maarjah die kan ik beter achterwege laten hehehe
Oud 18-04-2003, 08:59
Verwijderd
of een x, lag ik met mijn vriendin op de bank met de kleding nog aan, maar mijn hand zat op een beetje 'merkwaardige' plaats.

Komt opeens haar vader binnenlopen (die van onze relatie weet) en pakt doodleuk een biertje erbij en gaat ernaast zitten

maar ik kon mijn hand niet verplaatsen, want dat zou hij zeker zien, dus hebben we een half uur zeg maar stilgelegen en met die vader gepraat
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 09:05
Falkh
Falkh is offline
Ik en mijn vriendin lagen boven op bed! Beide naakt. Ik wou net bij haar naar binnen gaan... Hoor ik een klop op de deur, en nog geen seconde later komt mijn vriendin's moeder binnen stormen. zegt ze "Je hebt telefoon" en geeft doodleuk met de ogen dicht mijn vriendin de telefoon.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 10:17
lapzwansruud
lapzwansruud is offline
Als je alles een beetje goed plant heb je nergens last van
Oud 18-04-2003, 13:49
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Whaaaah tuurlijk heeft iedereen wel eens wat meegemaakt.

Mijn broertje komt altijd op de raarste momenten de kamer in wandelen als ik een vriendje mee heb. Doet ie normaal nooit. Lig je dan samen op bed een beetje te zoenen enzo, 'mag dat wel van mama'? hahah die jongen durfde meteen niet meer naar beneden *lol*

Ennuh, nog wel meer dingen, maar die deel ik liever niet met jullie *blush*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 15:22
David
David is offline
mja ..

een keer toen een aantal vrienden bij m,n vriendin beneden zaten lagen wij dus boven op bed te vrijen

maar het bed stond tegen de verwarmingspijp aan, en het was best een hevige vrijpartij waardoor een flinke galm elke halve seconde weer door het huis heen ging

en hoe kan het ook anders ,, had iedereen het in de gaten.

mja . niet echt spectaculair

een keertje lagen we in een zwembad in zo,n privebubbelbadje te vozen en toen zag te badmeester dat en begon op z,n fluitje te blazen.

verder niet veel bijzonders eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:53
king112
king112 is offline
Citaat:
fiieke schreef op 17-04-2003 @ 15:25:
HAHHAAHAH
SORRY MAAR DAS WEL ERG!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:56
Big Brother
Big Brother is offline
ow ja ik ben ook weleens, toen ik nog met mijn ouders mee op vakantie ging, sochtends met een flinke odol me tent uitgeklommen zonder dat ik het doorhad
toen was het wel even lachen aan tafel ja, maar dat boeit me verder niet
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 23:07
poesiefox
poesiefox is offline
Zijn jullie klaar voor nog een onvergetelijke?

Het was in de tijd dat wij in het studentenhuis een nogal los in de broek zittende huisgenote hadden. Wij sliepen boven, zij beneden. Het was zondagochtend, en dan komt er altijd een nieuw gezicht boven douchen, die we daarna noot nmeer zien, maar alla, alles went en ze gaat d'r gang maar. Wij sex, dan zij ook, toch?

Maar deze kwam niet douchen. Deze maakte mij s'ochtends vroeg piemeltje naakt wakker en vroeg of ik een eindje opschoof.

Ik was net wakker en dus niet al te helder, en zelf ook bloot natuurlijk. Dus het moest even doordringen, een blote volslagen onbekende engelse jongen naakt op de rand van mjn bed, half onder het dekbed geschoven. En ik wou al half opschuiven, hij had het duidelijk koud. Maar ja, ik kijk rechts van me, en daar ligt mijn vriend te slapen.
Denk denk.

"Lieverd, er zit een blote vent op bend en hij wil erin"'

"ja hoor schat, erg leuk"'

Ik wijs op de vriend, naar die jongen, in de hoop dat hij het wel zou snappen, maar hij vraagt of ik niks meer weet van gisteren, of ik hem niet meer herken.

En ik denk, ?????????

En opeens gaat mij een licht op. Ik vraag

"" zit jij niet in de verkleerde kamer? " Wijzend op de ronkende vriend naast me.

Op dat moment vat de gast het ook, die wordt knalrood, beseft dat hijh naakt is, en durft het bed niet uit!!!!We moesten allebei onze ogen dichtdoen en beloven niet te kijken, en hij speert langs het bed de kamer uit. Mijn vriend heeft ze niet eens open gehad, en heeft er weinig van mee gekrgen. Ik heb nog een kwartier liggen lachen.

Bleek de arme jongen gewend te zijn om na het plassen de trap op te moeten naar zijn eigen slaapkamer, en hij was nog wat (slaap)dronken.
Liep dus gewoon de verkeerde kamer in, en had helemaal niet door dat daar twee mensen en een poes lagen.
Oud 20-04-2003, 23:14
Big Brother
Big Brother is offline
lol lol lol lijkt mij ook niks zon slaapdronken naakte engelse kerel naast me in bed
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 23:19
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
beetje te hard gekreund op t balkon
terwijl een open raam verder de buurtjes lekker mee konden luistren

woeps
Oud 20-04-2003, 23:19
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 21-04-2003 @ 00:14:
lol lol lol lijkt mij ook niks zon slaapdronken naakte engelse kerel naast me in bed

Het was wel schattig. Maar die reactie van mijn vriend sloeg alles. Hij werd half wakker, kijkt om en zegt: ja hoor schat.

Kun je je mijn verwarring voorstellen? Ik in het midden, blote knul aan weerszijden, en ik de beide heren maar op elkaars aanwezigheid attent maken, en zij vatten het niet!!!! Dan voel je je ongelukkig, dat kan ik je wel vertellen.
Oud 21-04-2003, 11:22
3rd Rock
3rd Rock is offline
blunders, blunders, nee niet echt. hoogstens opgebeld worden tijdens de sex
of halverwege merken dat het buiten donker is, wij de lampen aanhebben en de gordijnen open zijn, maar dat heb ik niet tegen m'n (ex)vriendin gezegd
en een keer liggen sexen op de bank terwijl mijn moeder boven rondliep...ik wist dat ze niet naar beneden zou komen maar toch...
of een keer bij haar ouders thuis de badkamerdeur opengedaan toen haar moeder zich stond af te drogen.... gelukkig was de handdoek tussen de deur en haar lichaam dus zag ik niks.
of haar vader die de dekens smorgensvroeg van ons aftrekt......gelukkig had ik er op gerekend en dus alvast mijn boxer aangetrokken

Regels voor berichten