![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
niet echt...
Ohja, toch wel... ik heb wel eens de neiging om veel geluid te maken bij de sex, vooral als 't vrij 'hard' is, en mjah, het zusje van m'n ex-vriend heeft ooit 's ochtends aan ons gevraagd of we de volgende keer misschien wat minder lawaai wilden maken, want ze was er wakker van geworden... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, zelf niet super veel blunders... Een keertje in een hotel kwam de schoonmaakster gewoon binnenlopen ![]() Enne, een keertje kwam het zusje van m'n vriend ineens gewoon naarbinnen met een sleutel, niet dat ze eerst even aanbelt ofzo... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
we lagen op bed, en mijn vriendin lag topless bovenop me.
komt de moeder binnen, zeg (naam), wil jij wel nu meteen........slik...... ehh, laat maar. *deur dicht* ![]() of laatst nog met mijn huidige vriendin. wij namen afscheid op een rotonde, dus wij innig zoenen, rijden haar ouders langs met haar opa en oma en broer, luid lachend en toeterend ![]() eigenlijk niet echt een blunder, kvind ze allebei wel leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*heeft zin om nog een ander verhaal te vertellen*
Ben in the mood ja ![]() Mijn moeder is zo grappig; telkens wanneer mijn vriend en ik op mijn slaapkamer zitten, beetje tv te kijken oid. Dan dénkt ze dat ze ons betrapt wanneer ze binnenkomt. Ze klopt dus eerst heel hard op de deur, roept:'Zijn jullie naaaaaaakt?!?!' en wacht dan tot we antwoord geven... De eerste keer was dat toch best schrikken... we hadden elkaar namelijk nog niet eens gezoend ![]() Zo zijn we ook eens door een bed gezakt, mijn vriend is nogal zwaar (100 kilo) en het was een goedkoop bed.. Dus hij plóft zich erop, en hupla, krak, we lagen op de grond... Mijn ouders kwamen niet meteen boven, maar pas na een tijdje... en natuuurlijk gingen ze er allebei vanuit dat we seks hadden op dat moment... Tss.... Mijn ouders verwachten echt te veel van me... Zelfs als mijn moeder nu belt rond een uur of drie 's middags, vraagt ze of ze ons misschien stoorde... duidelijk op seks doelend... tssss.... Ze hebben ons nog nooit betrapt iig... ![]() |
![]() |
|
Waren we net met het voorspel bezig, ik al naakt, zij bijna, komt d'r moeder zonder te kloppen binnen. Gelukkig staat er een kast met een T.V. erop waar ik achter kon springen, dus ze heeft niks kunnen zien, maar ze zei wel dat we het niet te bont moesten maken...
![]()
||
Citaat:
hij echt zo: hoohooi met zoon beknepen stemmetje. Roept mijn moeder nog een keer: en Yvon heb je je nieuwe broek al aan (had net nieuwe broek gekocht) Dus ik roep naar beneden JAAHAA blijkbaar had ze daarna nog tegen mijn zus gezegd, hmm das tenminste een goed teken.. dan heeft ze der broek nog aan ![]() |
![]() |
||
Neeh gelukkig niet
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dan zit de kans er natuurlijk in dat ze ongelegen bellen (en dat ook kan ook wel als we nog geen sex hebben)
||
Citaat:
![]() Maaargoed: wat dacht je van gezellig Men In Black 2 kijken en dan zomaar op je bek gepakt worden terwijl je net je hele bek vol hebt gepropt met popcorn? Offf: Met je vriendin bezig zijn op je kamer, je hoort je moeder naar boven komen dus je gaat doodstil liggen(jaja, mega turnoff hehehe). Je hoort je moeder heel zachtjes naar je deur schuiffelen(het was 2 uur snachts ofzow), je BID dat ze de deur niet open doet en JAWELLL hoor doet ze hem open in een kiertje om te vragen of we al slapen... en THANK GOD was het licht uit en zag ze niet dat ik op mn vriendin lag ![]() ![]() Offff NOG LEUKER: De moeder van je vriendin die ff leuk de volgende ochtend gaat zeggen bij het ontbijt dat ze alles kon horen. HOEZO ROOD HOOFD? ![]() Ennuuuh: Ook altijd leuk is je moeder die de lege verpakking van een condoom ziet liggen op je bureau terwijl je JUIST zo je best hebt gedaan om het gebruikte condoom ergens te dumpen waar niemand het kon vinden ![]() tjah heb nog wel vagere dingen maarjah die kan ik beter achterwege laten hehehe
|
Verwijderd
|
of een x, lag ik met mijn vriendin op de bank met de kleding nog aan, maar mijn hand zat op een beetje 'merkwaardige' plaats.
Komt opeens haar vader binnenlopen (die van onze relatie weet) en pakt doodleuk een biertje erbij en gaat ernaast zitten ![]() maar ik kon mijn hand niet verplaatsen, want dat zou hij zeker zien, dus hebben we een half uur zeg maar stilgelegen en met die vader gepraat ![]() |
![]() |
|
Whaaaah tuurlijk heeft iedereen wel eens wat meegemaakt.
Mijn broertje komt altijd op de raarste momenten de kamer in wandelen als ik een vriendje mee heb. Doet ie normaal nooit. Lig je dan samen op bed een beetje te zoenen enzo, 'mag dat wel van mama'? hahah die jongen durfde meteen niet meer naar beneden *lol* Ennuh, nog wel meer dingen, maar die deel ik liever niet met jullie *blush* |
![]() |
|
mja ..
een keer toen een aantal vrienden bij m,n vriendin beneden zaten lagen wij dus boven op bed te vrijen maar het bed stond tegen de verwarmingspijp aan, en het was best een hevige vrijpartij waardoor een flinke galm elke halve seconde weer door het huis heen ging ![]() en hoe kan het ook anders ,, had iedereen het in de gaten. mja . niet echt spectaculair een keertje lagen we in een zwembad in zo,n privebubbelbadje te vozen en toen zag te badmeester dat en begon op z,n fluitje te blazen. ![]() verder niet veel bijzonders eigenlijk |
![]() |
||
Citaat:
SORRY MAAR DAS WEL ERG! |
![]() |
|
![]() |
Zijn jullie klaar voor nog een onvergetelijke?
Het was in de tijd dat wij in het studentenhuis een nogal los in de broek zittende huisgenote hadden. Wij sliepen boven, zij beneden. Het was zondagochtend, en dan komt er altijd een nieuw gezicht boven douchen, die we daarna noot nmeer zien, maar alla, alles went en ze gaat d'r gang maar. Wij sex, dan zij ook, toch? Maar deze kwam niet douchen. Deze maakte mij s'ochtends vroeg piemeltje naakt wakker en vroeg of ik een eindje opschoof. Ik was net wakker en dus niet al te helder, en zelf ook bloot natuurlijk. Dus het moest even doordringen, een blote volslagen onbekende engelse jongen naakt op de rand van mjn bed, half onder het dekbed geschoven. En ik wou al half opschuiven, hij had het duidelijk koud. Maar ja, ik kijk rechts van me, en daar ligt mijn vriend te slapen. Denk denk. "Lieverd, er zit een blote vent op bend en hij wil erin"' "ja hoor schat, erg leuk"' Ik wijs op de vriend, naar die jongen, in de hoop dat hij het wel zou snappen, maar hij vraagt of ik niks meer weet van gisteren, of ik hem niet meer herken. En ik denk, ????????? En opeens gaat mij een licht op. Ik vraag "" zit jij niet in de verkleerde kamer? " Wijzend op de ronkende vriend naast me. Op dat moment vat de gast het ook, die wordt knalrood, beseft dat hijh naakt is, en durft het bed niet uit!!!!We moesten allebei onze ogen dichtdoen en beloven niet te kijken, en hij speert langs het bed de kamer uit. Mijn vriend heeft ze niet eens open gehad, en heeft er weinig van mee gekrgen. Ik heb nog een kwartier liggen lachen. Bleek de arme jongen gewend te zijn om na het plassen de trap op te moeten naar zijn eigen slaapkamer, en hij was nog wat (slaap)dronken. Liep dus gewoon de verkeerde kamer in, en had helemaal niet door dat daar twee mensen en een poes lagen.
||
![]() |
Citaat:
Het was wel schattig. Maar die reactie van mijn vriend sloeg alles. Hij werd half wakker, kijkt om en zegt: ja hoor schat. Kun je je mijn verwarring voorstellen? Ik in het midden, blote knul aan weerszijden, en ik de beide heren maar op elkaars aanwezigheid attent maken, en zij vatten het niet!!!! Dan voel je je ongelukkig, dat kan ik je wel vertellen.
|
blunders, blunders, nee niet echt. hoogstens opgebeld worden tijdens de sex
of halverwege merken dat het buiten donker is, wij de lampen aanhebben en de gordijnen open zijn, maar dat heb ik niet tegen m'n (ex)vriendin gezegd ![]() en een keer liggen sexen op de bank terwijl mijn moeder boven rondliep...ik wist dat ze niet naar beneden zou komen maar toch... ![]() of een keer bij haar ouders thuis de badkamerdeur opengedaan toen haar moeder zich stond af te drogen.... gelukkig was de handdoek tussen de deur en haar lichaam dus zag ik niks. of haar vader die de dekens smorgensvroeg van ons aftrekt......gelukkig had ik er op gerekend en dus alvast mijn boxer aangetrokken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Blunders light fighter | 23 | 01-09-2009 20:34 | |
Liefde & Relatie |
Blunders! MartinV | 53 | 14-07-2009 17:11 | |
De Kantine |
Blunders in het verkeer. Severus | 42 | 25-09-2005 16:08 | |
Werk, Geld & Recht |