![]() |
|||||
Er is eindelijk info beschikbaar over deze opvolger van (imho) de beste RTS aller tijden, Homeworld.
Citaat:
Ziet er weer heel veelbelovend uit: Enige quotes: Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
fs3! fs3! fs3! fs3! fs3! fs3! fs3! alleen volgens mijn berekeningen zouden we dan een capship van 18-20 kilometer krijgen. volgens de fs logica. eerste deel: orion = 2.1 km. 2e deel: collossus= 6.1 km ongeveer 3 keer zoveel. dus dan zouden we op iets van 18 km komen in het volgende deel. hopelijk hebben ze dan wel wat beters dan Helios' bommen, want die doen al geen reet tegen een sathanas/collossus. ja, subsystems slopen, maar daarvoor is de lock time eigenlijk te lang ![]() maarrem: beam cannons forever! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
zo leuk dat er nog andere homeworld fans op de wereld zijn!
Ik heb homeworld 1 en cataclysm legaal en ik ga zeker homeworld 2 ook gewoon kopen. Op dit moment is het een van mijn meest begeerde games. Ik heb trouwens gisteren nog een spelletje cataclysm online gedaan! anyway.. wat ik even wil zeggen is dat ik nu een clan bezit voor het spel mechwarrior, maar zodra homeworld 2 uitkomt ga ik een spel verandering uitvoeren naar homeworld 2. Als er mensen geinteresseerd zijn mail me. Op dit moment is de clan uitsluitend voor mechwarrior maar dat ga ik veranderen. Mechanized Assault and Destruction MAD site
||
Verwijderd
|
Citaat:
mercs is stoer. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Tis alweer een oud topic, maar ik up hem ff want de trailer is onlangs verschenen
![]() Download hem hier: DivX.com/movies Directe link: Homeworld 2 Trailer Codec (DivX 5.0.5): DivX.com/DivX Trailer ziet er goed uit! (1024x576). Ik ben wel benieuwd of het spel vernieuwend is ten opzichte van het eerste deel (en Cataclysm) of dat het meer van hetzelfde is...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Homeworld 2: demo is uit! Martian | 19 | 17-09-2003 02:52 | |
Games |
Homeworld 2 goes GOLD Obi Wan | 5 | 04-09-2003 11:18 | |
Games |