Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmm ik weet het eigenlijk niet echt.. misschien dat je je teveel drukmaakt iedere keer als je naar boven kijkt.. en dat je daardoor steeds banger word en het ook iedere keer steeds enger vind om nar boven te kijken.
denk dat je het beste een half uur lang naar boven moet staren om zo te merken dat dr niks aan de hand is mrja je hebt al gezegt dat dat niet helpt |
![]() |
|
Tjah ik heb precies hetzelfde gehad, maar dat is al lang geleden, volgens mij was ik toen een jaar of 12, maar na verloop van tijd (paar jaar) was het weer verdwenen.
Dat zuiggevoel wat je omschrijft, had ik ook, ik zou anders ook niet weten wat het is, ik zou ook niet op een grasveld kunnen liggen, als ik de lucht zou zien. Waar het vandaan komt weet ik ook niet, maar het was gewoon opeens weg.
|
Heel apart, en ik zou niet weten wat t is, al heb ik wel dat ik draaierig/flauwvallerig kan worden als ik denk aan vliegen, of zweven, ronddraaien in deze enorme lucht.
Mja, ik denk dat t misschien kan helpen jezelf wat te 'aarden', te stampen op de grond, wat te eten als je je zo voelt, je voeten duidelijk op de grond te voelen ed. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al die tijd maakte ik me gewoon druk om niets, maarja, gister zag ik het in. Is dat zo ongeloofwaardig? Misschien een tip voor iedereen, dat iedereen zichzelf kan genezen zonder zo een kutpsycholoog |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |