Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 18:44
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Ik ben aangenomen op de NME academie. Kijk voor meer info op

http://www.nme-productions.nl/academ..._info_pag2.htm

ik had het nooit verwacht. Ik heb 2 weken geleden de eerste ronde gehad met zang en dans, vandaag de tweede met monoloog. En ik ben gewoon aangenomen!
Waren iets van 150 aanmeldingen denk en er zijn er 14/15 aangenomen. raar he? heb ik ook maar gehoofd, kan t gewoon niet geloven! Maar ik dacht, misschien zijn er mensen die nog een school zoeken, dan is deze echt leuk denk hoor! als je vragen hebt over de auditie zet t hier maar neer ik geef wel antwoord!@
Oud 30-03-2003, 21:02
AngelLena
AngelLena is offline
Gefeliciteerd!!!!

Ik zou ook heel graag willen, maar ik heb er de tijd niet voor ben ik bang...
Oud 04-04-2003, 17:50
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 30-03-2003 @ 19:44:
Ik ben aangenomen op de NME academie. Kijk voor meer info op

http://www.nme-productions.nl/academ..._info_pag2.htm

ik had het nooit verwacht. Ik heb 2 weken geleden de eerste ronde gehad met zang en dans, vandaag de tweede met monoloog. En ik ben gewoon aangenomen!
Waren iets van 150 aanmeldingen denk en er zijn er 14/15 aangenomen. raar he? heb ik ook maar gehoofd, kan t gewoon niet geloven! Maar ik dacht, misschien zijn er mensen die nog een school zoeken, dan is deze echt leuk denk hoor! als je vragen hebt over de auditie zet t hier maar neer ik geef wel antwoord!@
Leuk voor je! Ik heb wel een paar vraagjes: is het een particuliere opleiding of krijg je studiefinanciering? En welke ervaring heb je op het gebied van theater?
Oud 04-04-2003, 22:20
Verwijderd
gefeliciteerd
Oud 05-04-2003, 11:42
Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 04-04-2003 @ 18:50:
Leuk voor je! Ik heb wel een paar vraagjes: is het een particuliere opleiding of krijg je studiefinanciering? En welke ervaring heb je op het gebied van theater?
Op de site staat particulier, dus geen studiefinanciering...
Oud 05-04-2003, 13:14
Alpha #1
Alpha #1 is offline
Citaat:
Briseďs schreef op 05-04-2003 @ 12:42:
Op de site staat particulier, dus geen studiefinanciering...
Das wel klote maar gefeliciteerd hoor!
Oud 06-04-2003, 19:55
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 04-04-2003 @ 18:50:
nee je krijgt dus geen studiefinanciering. En op het gebied van theater heb ik niet erg veel ervaring, meer op echt het musicalgebied. dus zingen dansen en acteren. van me zevende tot met negende jazz ballet gedaan, toen nog aerobic, linedancing, 2 jaar show dance. Ik zat op een koor, jongerenkoor en volg nu bijna 2 jaar klassiek zangles. Nu zit ik 2 jaar op een musicalgroep, daar doen we veel soort vormen van dans als hip hop. streetdance, musical/show en/of klassiek. En leer ik ensemble zingen, en we krijgen spel. Dat was het zon beetje.
Oud 06-04-2003, 21:44
Kinky
Kinky is offline
euh, van harte he!!! laat me [ons] ff weten wanneer we je kunnen zien een grote productie van Van de Ende of zo!!!

Succes ermee!
Oud 07-04-2003, 15:45
Dwarser
Dwarser is offline
wat leuk voor je!! Gefeliciteerd!
Oud 07-04-2003, 15:52
sammiej
sammiej is offline
kaaaai goed man!
gefeliciteerd recht-kus links-kus en nog een rechts-kus!
Oud 27-04-2003, 18:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
gefeliciteerd!

is het een goeie school? als ik niet op de hbo opleiding van mijn dansschool word aangenomen, wil ik andere scholen gaan proberen. maar ik weet niet welke er goed zijn...

hey wacht eens even! ik zit net die site te bekijken, maar waar zit die school?

van de 3 docenten die ik zie, komen er 2 van mijn dansschool af (cora, een van de beste die er is!, en nancy, niet zo'n geweldige docent). zit het toevallig in groningen?

Laatst gewijzigd op 27-04-2003 om 19:03.
Oud 01-05-2003, 21:02
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 27-04-2003 @ 19:59:
gefeliciteerd!

is het een goeie school? als ik niet op de hbo opleiding van mijn dansschool word aangenomen, wil ik andere scholen gaan proberen. maar ik weet niet welke er goed zijn...

hey wacht eens even! ik zit net die site te bekijken, maar waar zit die school?

van de 3 docenten die ik zie, komen er 2 van mijn dansschool af (cora, een van de beste die er is!, en nancy, niet zo'n geweldige docent). zit het toevallig in groningen?
sorry dat ik zo laat pas reageer, maar besefte mij plotseling dat ik op dit forum ook nog een topic had staan. Maar ik weet niet of het een goede school is, dat moet ik zelf nog ondervinden komend jaar. Het is natuurlijk te hopen, zou wel heel zonde zijn van mijn tijd en geld. Cora is heel ja, heb ik gemerkt met de auditie, hoe hoog dat nivo lag, maar ook heel streng (heb ik van andere gehoord) En verder, nancy, ja ik weet niet. Kun jij uitleggen waarom zij niet zon geweldig lerares is? Want dat vind ik écht kut om te lezen. Ik heb op dit moment een hele goede, strenge zangleraar. Die van beroep concertzanger is en echt geweldig kan zingen, staat ook in concertgebouwen en zelfs in Scala in Milaan en overal in duitsland etc. Maar snap je, ben dus iets goeds gewend. Laat het nou niet zo wezen, dan nancy er niks van bakt.........waarom is zij volgens jou niet geweldig? ik wil graag álles weten. ....ik wil namelijk wel weten waar ik aan begin, want als ik ergens mee begin, maak ik het af! maar dan moet t wel de moeite waard zijn. Oh ja, het zit in Zoetermeer. dicht bij leiden/denhaag. En je kan geen audtiies meer doen, 26/27 april waren de laatste rondes. sorry

kiss.......
Oud 02-05-2003, 09:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 01-05-2003 @ 22:02:
sorry dat ik zo laat pas reageer, maar besefte mij plotseling dat ik op dit forum ook nog een topic had staan. Maar ik weet niet of het een goede school is, dat moet ik zelf nog ondervinden komend jaar. Het is natuurlijk te hopen, zou wel heel zonde zijn van mijn tijd en geld. Cora is heel ja, heb ik gemerkt met de auditie, hoe hoog dat nivo lag, maar ook heel streng (heb ik van andere gehoord) En verder, nancy, ja ik weet niet. Kun jij uitleggen waarom zij niet zon geweldig lerares is? Want dat vind ik écht kut om te lezen. Ik heb op dit moment een hele goede, strenge zangleraar. Die van beroep concertzanger is en echt geweldig kan zingen, staat ook in concertgebouwen en zelfs in Scala in Milaan en overal in duitsland etc. Maar snap je, ben dus iets goeds gewend. Laat het nou niet zo wezen, dan nancy er niks van bakt.........waarom is zij volgens jou niet geweldig? ik wil graag álles weten. ....ik wil namelijk wel weten waar ik aan begin, want als ik ergens mee begin, maak ik het af! maar dan moet t wel de moeite waard zijn. Oh ja, het zit in Zoetermeer. dicht bij leiden/denhaag. En je kan geen audtiies meer doen, 26/27 april waren de laatste rondes. sorry

kiss.......
Cora is met audities streng ja, maar tijdens de lessen is ze heel aardig. ze kan wel een humeur hebben af en toe, maar wat wil je. ze is meer dan fulltime bezig met lesgeven en choreograferen.
Nancy zelf weet heel veel van zang af en heeft zeker bijna alle zangtechnieken onder de knie. ze heeft vele cursussen en lessen gevolgd en zingt zelf nog steeds in een koor.
wat ik niet fijn aan haar vind is dat ze alleen maar les geeft. ze geeft je een nummer, ze studeert het met de klas in (minimaal 3 stemmig) en dat was het. ze blijft achter haar piano zitten en komt er niet vandaan. ze luistert niet individueel naar je. maar ik moet er wel bij zeggen dat we koorzang hebben en geen solozang. maar mijn vorige leraar was een stuk fijner. die gaf je ook t idee dat je goed kon zingen en die verbeterde mensen wel individueel.

ik dans zelf op de hogeschool dansacademie Lucia Marthas. dus ik ben niet geinteresseerd in de auditie zelf volgens mij, als k t goed gelezen heb, is de school waar jij nu bent aangenomen een beginnende school. ik heb er ook nog nooit van gehoord. maar ik vond het wel grappig dat er twee leraren van mijn dansschool af komen.
Advertentie

Regels voor berichten