![]() |
|
![]() |
Ik ben aangenomen op de NME academie. Kijk voor meer info op
http://www.nme-productions.nl/academ..._info_pag2.htm ik had het nooit verwacht. Ik heb 2 weken geleden de eerste ronde gehad met zang en dans, vandaag de tweede met monoloog. En ik ben gewoon aangenomen! Waren iets van 150 aanmeldingen denk en er zijn er 14/15 aangenomen. raar he? heb ik ook maar gehoofd, kan t gewoon niet geloven! Maar ik dacht, misschien zijn er mensen die nog een school zoeken, dan is deze echt leuk denk hoor! als je vragen hebt over de auditie zet t hier maar neer ik geef wel antwoord!@
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
gefeliciteerd!
is het een goeie school? als ik niet op de hbo opleiding van mijn dansschool word aangenomen, wil ik andere scholen gaan proberen. maar ik weet niet welke er goed zijn... hey wacht eens even! ik zit net die site te bekijken, maar waar zit die school? van de 3 docenten die ik zie, komen er 2 van mijn dansschool af (cora, een van de beste die er is!, en nancy, niet zo'n geweldige docent). zit het toevallig in groningen? Laatst gewijzigd op 27-04-2003 om 19:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kiss.......
||
![]() |
Citaat:
Nancy zelf weet heel veel van zang af en heeft zeker bijna alle zangtechnieken onder de knie. ze heeft vele cursussen en lessen gevolgd en zingt zelf nog steeds in een koor. wat ik niet fijn aan haar vind is dat ze alleen maar les geeft. ze geeft je een nummer, ze studeert het met de klas in (minimaal 3 stemmig) en dat was het. ze blijft achter haar piano zitten en komt er niet vandaan. ze luistert niet individueel naar je. maar ik moet er wel bij zeggen dat we koorzang hebben en geen solozang. maar mijn vorige leraar was een stuk fijner. die gaf je ook t idee dat je goed kon zingen en die verbeterde mensen wel individueel. ik dans zelf op de hogeschool dansacademie Lucia Marthas. dus ik ben niet geinteresseerd in de auditie zelf ![]() |
Advertentie |
|
|
|