Advertentie | |
|
![]() |
|
enneuh dezelfde opbouw??? het maakt het toch juist veel leesbaarder als je de quotes weghaalt? zeker als je geen prefixes voor je variabelen gebruikt om je datatype aan te geven
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: het werkt nog ook ![]() ![]() Nu moet ie alleen wat anders gaan doen in eht geval dat hij neit geupdate kan worden :/ zodat er een nieuwe row maakt :/ Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 21:21. |
![]() |
|
OF je kijkt gewoon even in de MySQL manual, en dan zie je dat er zoiets bestaat als ON DUPLICATE KEY UPDATE.
http://www.mysql.com/doc/en/INSERT.html Domme lul! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() tnx (Ik vind die mysql manual eigenlijk maar bagger, die van php werkt veel fijner, jaja appels met peren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, die feature zit er pas in vanaf 4.1.0, dus ik ben bang dat je er nu nog niet erg veel aan hebt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toch even proberen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of naar de zin van de Debian packages, misschien. Updaten naar 4.1 zou sowieso gestoord zijn, dies in neukende alpha. Ik wil niet eens dat ie dat doet. ![]()
|
4.0.12 is production labeled en is stabiel genoeg, ook voor produktieomgevingen.
Meer conservatieve gebruikers blijven nog even bij 3.x, maar ik denk dat nu toch wel de tijd is om te updaten naar 4.0.x. 4.1 duurt nog wel even voordat deze production labeled wordt. Aantal mensen zitten daar wel op te wachten, want deze release brengt support voor nested subqueries en mogelijk ook OpenSSL support, waar ik zelf erg naar uitkijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|