Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2003, 02:11
chillboo
chillboo is offline
stel......je hebt afgesproken dat je vriend blijft slapen, ouders zijn weg etc...
maar dan wordt je ongesteld...

hoe los je dat op? zeg je het tegen hem? zo ja hoe? en anders wat?
advies graag thanks xx
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 06:40
Drizzt
Drizzt is offline
Je kunt toch gewoon seks hebben dan?!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 07:39
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 04-04-2003 @ 07:40:
Je kunt toch gewoon seks hebben dan?!
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen .
Seems to be dirrty .
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 08:09
Unexplained
Unexplained is offline
Mijn vriendin regelt haar menstruatie dmv de pil. Vaak probeert ze dat ze ongesteld is als ik er niet ben.

Op haar 'bloederigste' dagen ga ik echt geen seks met haar hebben, dat vind ik iets te smerig. Maar als het niet meer dan 2 druppels bloed is doe ik niet te moeilijk.
Oud 04-04-2003, 08:46
Verwijderd
dat kun je toch gewoon tegen hem zeggen? en seks als je ongesteld bent kan heel goed hoor, nouja, als je echt héél heftig ongesteld is dan is het wat minder, maar als je gematigd ongesteld bent dan is 't niet zo'n probleem - en dan leg je er een dubbelgevouwen handdoekje onder (moet je wel een standje nemen waarbij jij op de grond/het bed ligt, anders is dat handdoekje ook weer zo nutteloos).
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 10:12
Verwijderd
gewoon zeggen dat ik ongesteld ben, vaak weet ie dat van te voren waneer ie t kan verwachten, en met sex doen wij t niet moeilijk
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 10:30
Verwijderd
Nou, als je geen seks wil, dan zeg je:'Vriend, ik ben ongesteld en het lijkt mij niet fijn om nu seks te hebben. Zullen we een film gaan kijken?'
Als je wél seks wil, dan zeg je:'Vriend, ik ben ongesteld maar als je wil kunnen we wel seks hebben hoor. Als je niet wil, zullen we dan een film gaan kijken?'

En als je het woord 'ongesteld' niet echt leuk vindt om te zeggen - zoals moi hier - dan zeg je;'Ach shit, het is weer de 'tijd van de maand'...' zoiets

Succes, en zo moeilijk is het echt niet hoor
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 10:52
Miss 666
Miss 666 is offline
ik moet zeggen dat ik perse geen sex wil als ik ongesteld ben, ik voel me dan heel vies enzo... maar als jij zelf er geen problemen mee hebt leg je het uit bij je vriend en dan ist aan hem de keuze of jullie gaan sexen of niet!
maar je kunt er toch ook een gezellige en intieme avond of weekend van maken zonder sex ownee dat is stom dat zou ik ook erg moeilijk vinden, home alone, allebei stik geil owkeej ik geef het toe: dat kan moeilijk worden,
maar ja je kunt het proberen. en anders ga je filmpje kijken.
succes ermee
Oud 04-04-2003, 11:55
poesiefox
poesiefox is offline
Een dikke goed absorberende handdoek is het eerste vereiste, een nat doekje erbij voor als het plakkerig wordt het tweede.

En daarna lekker douchen.

Ik zie werkelijk het probleem niet.
Oud 04-04-2003, 13:35
Mark
Mark is offline
Persoonlijk zou ik het niet doen nee....

Maargoed, hoe je dat zegt? Ik heb een bloedpoes, better luck next time boy!

Snow (die maar zo zegt, hoe langer je wacht, hoe groter het genot)
Oud 04-04-2003, 13:41
Boef
Boef is offline
je hebt wel wat concurrentie.....maar we kunnen wel sex hebben als je wil (zoiets)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:08
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-04-2003 @ 11:30:
Nou, als je geen seks wil, dan zeg je:'Vriend, ik ben ongesteld en het lijkt mij niet fijn om nu seks te hebben. Zullen we een film gaan kijken?'
Als je wél seks wil, dan zeg je:'Vriend, ik ben ongesteld maar als je wil kunnen we wel seks hebben hoor. Als je niet wil, zullen we dan een film gaan kijken?'
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:10
Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
ach zo ontzettend vies is het nou ook weer niet
Oud 04-04-2003, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Miss 666 schreef op 04-04-2003 @ 11:52:
ik moet zeggen dat ik perse geen sex wil als ik ongesteld ben, ik voel me dan heel vies enzo... maar als jij zelf er geen problemen mee hebt leg je het uit bij je vriend en dan ist aan hem de keuze of jullie gaan sexen of niet!
maar je kunt er toch ook een gezellige en intieme avond of weekend van maken zonder sex ownee dat is stom dat zou ik ook erg moeilijk vinden, home alone, allebei stik geil owkeej ik geef het toe: dat kan moeilijk worden,
maar ja je kunt het proberen. en anders ga je filmpje kijken.
succes ermee
same here
ik heb dat ook wel ns gehad. gewoon subtiel gezegd dat ik ongesteld was (mijn moeder zou later op de avond weggaan en wist niet dat ie zou blijve slape dus zei t gewoon toen we met zn allen benede ware.. boeie.. ffies tusse 'neus en lippe door') en toen hebben we nog een heel erg leuke avond gehad..
en het verlangen werd alleen maar sterker met als gevolg dat t weekend daarop alleen maar beter werd.

Loontjuh (die met een hele grote glimlach terugdenkt aan die bewuste avond)

Laatst gewijzigd op 04-04-2003 om 18:57.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 17:59
gizmo
gizmo is offline
Als je het nog kan regelen met de pil is dat natuurlijk handig. Maar je kan toch gewoon tegen hem zeggen dat je ongesteld bent, ik zie het probleem eerlijk gezegd niet. Neem aan dat je er met hem toch geweoon over kan hebben.
Als hij en jij het geen probleem vinden kun je het alsnog wel doen.
Persoonlijk heb ik gewoon liever geen sex als ik ongesteld bent, vind dat zo vies ofzo
Oud 04-04-2003, 18:05
Mark
Mark is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-04-2003 @ 18:26:
en het verlanger werd alleen maar sterker met als gevolg dat t weekend daarop alleen maar beter werd.

Loontjuh (die met een hele grote glimlach terugdenkt aan die bewuste avond)
Zoals ik al zei, hoe langer je wacht, hoe groter het genot.

Snow (die zelf een beetje ongeduldig is, maar hier wel begip voor heeft)
Oud 04-04-2003, 18:09
onzekerdoosje:p
onzekerdoosje:p is offline
*zucht* ik ben nou ongesteld...
en dus geen sex... whaaa
gister me vriendje wel pleziertje gedaan..
maja ik moet w8en...
heb al zin in maandag (A) hehehe
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
chillboo schreef op 04-04-2003 @ 03:11:
stel......je hebt afgesproken dat je vriend blijft slapen, ouders zijn weg etc...

advies graag thanks xx
gewoon als hij je aan gaat raken, zeggen dat je ongesteld bent.. zie je vanzelf wel wat hij doet hoor...

zelf ga ik altijd rekenen met de pil zodat ik niet ongesteld ben als we bij elkaar zijn
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:42
Verwijderd
ik vind seks als ik ongesteld ben geen probleem, en mn vriendje ook niet...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 12:25
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 04-04-2003 @ 08:39:
Seems to be dirrty .
gewoon 'n handdoekje dr onder zodat je bed niet vies wordt, en gewoon "gaan met die banaan". en daarna gezellig samen onder de douche. no problemo.
Oud 05-04-2003, 12:34
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 05-04-2003 @ 13:25:
gewoon 'n handdoekje dr onder zodat je bed niet vies wordt, en gewoon "gaan met die banaan". en daarna gezellig samen onder de douche. no problemo.
yeah, precies...

Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 08:29
Cyberblisss
Cyberblisss is offline
Dan los ik helemaal niks op! Gewoon doen, en idd dan douchen...
Oud 09-04-2003, 16:01
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
gewoon alleen voorspel wat niet in de buurt komt van haar ongesteldheid.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:27
Verwijderd
Ik zou me trouwens bestwel beledigd voelen als hij op die manier vies van mij zou zijn. Kijk, niet dat het mij nou zo geweldig lijkt om sex te hebben als ik super-erg ongesteld ben.. maar wanneer ik écht verliefd op iemand ben, ben ik verliefd op alles aan hem en dan verwacht ik dat het andersom ook zo is.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:29
angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 05-04-2003 @ 13:25:
Jep.
Oud 09-04-2003, 18:04
rainfairy
rainfairy is offline
Citaat:

advies graag thanks xx
gewoon zeggu datie pech heeft! weetje hoe vies dat word dan?!!? vette bloedzooi!!! bleeeeh en ik denk nie da hij da leuk zou vinden als jullie bezig zijn en alles zapt en sopt en dattie zn ding eruit haalt en helemaal onder het bloed zit, beetje onhygienisch!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:16
Kwaxor
Kwaxor is offline
nahja droogneuken kan toch gewoon? is alleen wel wat minder voor hem maarjah, who cares?
Oud 09-04-2003, 18:36
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
Ilúvatar schreef op 09-04-2003 @ 17:01:
gewoon alleen voorspel wat niet in de buurt komt van haar ongesteldheid.
dan is het toch geen voorspel meer?
Oud 09-04-2003, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Seems to be dirrty .
valt wel mee, behalve als je maandverband gebruikt ja, dan is hartstikke smerig, maar als je tampon er uit haalt, gewoon je gang gaat en er na afloop tampon re weer in doet, is het echt niet zo' n rommel hoor
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:06
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:

advies graag thanks xx
als we beide zin in seks hebben, geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Seems to be dirrty .
Ja, vind ik ook...

Maar voor ons is het ook verboden.
Een week voor, en een week na de menstruatie...

Wat best een handige regel is als je graag zwanger wil raken, dat lukt waarschijnlijk best op die manier...

(*Wij hebben overigens nog niets gedaan, hoor.*)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:30
Thomas
Thomas is offline
Gewoon zeggen tegen je vriend, want zoals ze zeggen: een echte schipper bevaart ook de rode zee. Fout.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:43
jos-fan
jos-fan is offline
Gewoon sexen onder de Douche, dan spoelt alles gewoon weg en hoef je niet te emmeren met handdoeken of tissues etc.
Oud 15-04-2003, 08:10
huytuneng
huytuneng is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-04-2003 @ 21:46:
Ja, vind ik ook...

Een week voor, en een week na de menstruatie...

Wat best een handige regel is als je graag zwanger wil raken, dat lukt waarschijnlijk best op die manier...

(*Wij hebben overigens nog niets gedaan, hoor.*)
dan heb je dus maar 1 week om sex te hebben bij een normale cyclus?
Oud 15-04-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-04-2003 @ 21:46:
Verboden? Wie verbiedt jullie dat dan? Ouders, geloof, dokter??
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:51
AtHell
AtHell is offline
"Een echte schipper bevaart ook de rode zee"
Oud 15-04-2003, 20:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-04-2003 @ 20:42:
Verboden? Wie verbiedt jullie dat dan? Ouders, geloof, dokter??
Geloof.

En het gaat om meestal toch wel meer dan 1 week, dacht ik?

Maar goed, het varieert... sommigen zeggen tijdens de menstruatie en een week erna, anderen ook nog een week ervoor (al is dat natuurlijk niet altijd even goed te voorspellen).
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 15-04-2003 @ 21:32:
Geloof.

Maar goed, het varieert... sommigen zeggen tijdens de menstruatie en een week erna, anderen ook nog een week ervoor (al is dat natuurlijk niet altijd even goed te voorspellen).
Ze moet wel heel regelmatig zijn als ze niet aan de pil is en jullie het zonder doen wil ze niet zwanger worden...
Oud 15-04-2003, 22:00
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 15-04-2003 @ 21:32:
Geloof.

Je doet natuurlijk wat je wilt hé, maar als je echt je joodse geloof wil volgen, mag je ook alleen maar seks hebben doorheen een laken met een gat in...dus geen lichamelijk contact. Doen jullie dat dan ook zo?

ontopic: als je ervoor een tampon gebruikt hebt, dan eruithalen en neuken op een handdoek, en dan wassen, is er toch geen probleem?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:37
josdebos
josdebos is offline
ehm.. meestal ben ik in t weekend nog maar heel weinig ongesteld.. en eerlijk gezegd wordt ik dan nóg sneller geil!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
josdebos schreef op 16-04-2003 @ 17:37:
eerlijk gezegd wordt ik dan nóg sneller geil!
Ik dus ook, super zelfs... Maar ben zelf niet erg kapot van seks terwijl ik ongesteld ben, omdat ik het nogal erg ben, mijn vriend echt niet tegen bloed kan (dan gaat hij echt onderuit).. dus jah...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:57
josdebos
josdebos is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-04-2003 @ 17:41:
Ik dus ook, super zelfs... Maar ben zelf niet erg kapot van seks terwijl ik ongesteld ben, omdat ik het nogal erg ben, mijn vriend echt niet tegen bloed kan (dan gaat hij echt onderuit).. dus jah...
tja..das wat minder jah.. Naja.. hoe langer je je inhoudt, hoe meer zin je krijgt, dus dat zal vast uitlopen op een geweldige vrijpartij!!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 10:51
lapzwansruud
lapzwansruud is offline
Ik hou zou het denk'k niet doen
gewoon omdat meestal beide partijen 't meestal niet wille op dat moment.
"Een echte schipper vaart ook de rode zee"
dat is heel leuk en aardig, maar iedereen moet hetzelf weten.
Oud 18-04-2003, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Seems to be dirrty .
Eh, gewoon? Lul d'r in en op en neer? Of het smerig is, is een ander verhaal, maar het kan prima.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 13:15
danielle01
danielle01 is offline
het lijkt me eigenlijk wel een beetje goor ...majah
Oud 18-04-2003, 15:02
alanis
alanis is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 09-04-2003 @ 22:39:
valt wel mee, behalve als je maandverband gebruikt ja, dan is hartstikke smerig, maar als je tampon er uit haalt, gewoon je gang gaat en er na afloop tampon re weer in doet, is het echt niet zo' n rommel hoor
Klopt. Met tampon is alles binnen al helemaal opgezogen. Dus tip: eerst voorspel, dan hup naar wc tampon eruit halen, neuken, even nahijgen en dan nieuwe tampon erin! Geen centje pijn (en ook geen bloed) en ik kan heb weten, want ik heb er ervaring mee! Moet alleen wel zeggen dat ik dat alleen op de lichte dagen doe, en niet dus als ik op de eerste dagen zit.
Oh ja, en er is een nieuw systeem, het heet softcup en ziet eruit als een pessarium. Die breng je in, en daar kan je dus mee sexen zoveel je wilt. Hij schijnt het ook niet te voelen. het is mij alleen nog niet gelukt om hem in te brengen, maar als dat je wel lukt, is het natuurlijk ideaal! Je kan ze bij de DA kopen, ze liggen gewoon bij het maandverband en de tampons.
Oud 20-04-2003, 14:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, ik zeg niks, valt toch niet op!

Natuurlijk zeg ik het!! Maar als ie er moeilijk over doet om dan sex te hebben, vind ik dat toch wel een domper!! Dat ie me niet wil likken is logisch, maar de rest..?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:21
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 20-04-2003 @ 15:30:
Dat ie me niet wil likken is logisch, maar de rest..?
uhm, als 't niet al te erg is, dan heb ik eigenlijk geen moeite met likken als ze ongesteld is.
('t is alleen niet echt goed voor de sex, als je met 'n bloedrode kin weer naar boven komt en je partner daardoor in 'n lachstuip schiet :\ )
Oud 20-04-2003, 15:24
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 20-04-2003 @ 16:21:
uhm, als 't niet al te erg is, dan heb ik eigenlijk geen moeite met likken als ze ongesteld is.
Nee OK, maar ik bedoel dat het nog enigszins te begrijpen valt als iemand het niet wil. Mijn ex had er ook nooit problemen mee.

Citaat:
('t is alleen niet echt goed voor de sex, als je met 'n bloedrode kin weer naar boven komt en je partner daardoor in 'n lachstuip schiet :\ )
Nee, daar kan ik me iets bij voorstellen!!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:25
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 20-04-2003 @ 16:24:
Nee OK, maar ik bedoel dat het nog enigszins te begrijpen valt als iemand het niet wil. Mijn ex had er ook nooit problemen mee.
ja nee dat is zo..

Citaat:
Nee, daar kan ik me iets bij voorstellen!!
hehe, juh, ik achteraf toen ik mezelf in de spiegel zag ook
ach ja..

Regels voor berichten