![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb dat ook wel ns gehad. gewoon subtiel gezegd dat ik ongesteld was (mijn moeder zou later op de avond weggaan en wist niet dat ie zou blijve slape dus zei t gewoon toen we met zn allen benede ware.. boeie.. ffies tusse 'neus en lippe door') en toen hebben we nog een heel erg leuke avond gehad.. en het verlangen werd alleen maar sterker met als gevolg dat t weekend daarop alleen maar beter werd. Loontjuh ![]() Laatst gewijzigd op 04-04-2003 om 18:57. |
![]() |
|
Als je het nog kan regelen met de pil is dat natuurlijk handig. Maar je kan toch gewoon tegen hem zeggen dat je ongesteld bent, ik zie het probleem eerlijk gezegd niet. Neem aan dat je er met hem toch geweoon over kan hebben.
Als hij en jij het geen probleem vinden kun je het alsnog wel doen. Persoonlijk heb ik gewoon liever geen sex als ik ongesteld bent, vind dat zo vies ofzo ![]()
||
Citaat:
![]() Snow ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
zelf ga ik altijd rekenen met de pil zodat ik niet ongesteld ben als we bij elkaar zijn |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zou me trouwens bestwel beledigd voelen als hij op die manier vies van mij zou zijn. Kijk, niet dat het mij nou zo geweldig lijkt om sex te hebben als ik super-erg ongesteld ben.. maar wanneer ik écht verliefd op iemand ben, ben ik verliefd op alles aan hem en dan verwacht ik dat het andersom ook zo is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar voor ons is het ook verboden. ![]() Een week voor, en een week na de menstruatie... Wat best een handige regel is als je graag zwanger wil raken, dat lukt waarschijnlijk best op die manier... ![]() (*Wij hebben overigens nog niets gedaan, hoor.*) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En het gaat om meestal toch wel meer dan 1 week, dacht ik? Maar goed, het varieert... sommigen zeggen tijdens de menstruatie en een week erna, anderen ook nog een week ervoor (al is dat natuurlijk niet altijd even goed te voorspellen). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ontopic: als je ervoor een tampon gebruikt hebt, dan eruithalen en neuken op een handdoek, en dan wassen, is er toch geen probleem? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oh ja, en er is een nieuw systeem, het heet softcup en ziet eruit als een pessarium. Die breng je in, en daar kan je dus mee sexen zoveel je wilt. Hij schijnt het ook niet te voelen. het is mij alleen nog niet gelukt om hem in te brengen, maar als dat je wel lukt, is het natuurlijk ideaal! Je kan ze bij de DA kopen, ze liggen gewoon bij het maandverband en de tampons.
||
Citaat:
('t is alleen niet echt goed voor de sex, als je met 'n bloedrode kin weer naar boven komt en je partner daardoor in 'n lachstuip schiet :\ )
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ach ja.. ![]()
|
|