Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik verwonder mij er iedere keer weer over hoe het kan dat iemand waar ik helemaal hotel de botel van ben, hetzelfde voelt voor mij. Hoe is het mogelijk! Wat een toeval! Van al die 6 miljard mensen op de wereld hebben wij elkaar gevonden!
Dat het gebeurt is daar ben ik dankbaar en verwonderd over dat mij zoiets mag overkomen. Wederzijdse liefde is het achtste wereldwonder. Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 18:36. |
![]() |
||
Citaat:
FOOIJDONK heeft altijd goede bedoelingen met zijn reacties ik denk zelfs dat FOOIJDONK een wijs man is ![]()
|
Verwijderd
|
Dan heb je een te laag zelfbeeld. Het is een feit dat vrijwel alle mensen wel iets hebben dat ze leuk maakt, zodat er altijd wel iemand is die iets in je ziet. Vroeger snapte ik ook nooit dat er meisjes in stilte verliefd op míj konden zijn, op dezelfde manier als ik verliefd was op hén terwijl ik het nooit durfde te laten merken omdat ik toch niet goed genoeg was.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik denk het ook. Ik vraag ook weleens waarom hij me nou zo leuk vind. Maar hij zegt dan dat het gewoon het gevoel is, en dat hij nu eenmaal weet dat ie me leuk vind.
Maar hij vraagt het zich ook af, want ook hij is onzeker. Je moet er niet teveel over nadenken, denk maar liever wat jij leuk vind aan haar... is vel leuker *zwijmel* |
![]() |
|
Verwijderd
|
misschien wel beter, als je je gaat afvragen wat ze in je ziet pakt dat niet echt goed uit in een relatie want je blijft je heel erg onzeker voelen... ik zou zeggen, sluit die gedachtes eens af en stort je helemaal in die relatie die vast heel fijn gaat worden want jullie vinden elkaar leuk...
en fooijdonk, met de meeste van jouw berichten heb ik het idee dat je alleen maar wil stoken... dat vind ik geen goede bedoelingen hebben... |
![]() |
|
ok, ik geef jullie gelijk, het was inderedaad een beetje domme overhaaste reactie, maarja misschien is het omdat ik zelf zo onzeker ben. En ik bedoelde niet dat iedereen het raar vindt als iemand jou leuk vind, maar als iemand helemaal verliefd op jou is terwijl je niet echt met die persoon bevriend ben. Maar toch was het een domme reactie, ik geef het toe. En over die reactie van FOOIJDONK, een grapje op z'n tijd moet toch kunnen, je moet het gewoon niet al te serieus nemen
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
tuurlijk snap ik wel dat dat niet serieus is, maar ik moet toch wat terug zeggen ![]()
|
Hmm ik vraag mezelf ook geregeld af waarom mn vriendje nou juist mij leuk vind.. wat hij nou zo leuk vind aan me..
Niks abnormaals aan zou ik zeggen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar voor de rest is hij verliefd op mij, om ongeveer dezelfde redenen als dat ik verliefd ben op hem, dus ik kan me best voorstellen dat mijn vriend verliefd is op me ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfff... laatst fietse ik naar school... (om me om 4 uur te melden) roepen 2 meiden van mn leeftijd "lekker ding" naar me... Ik kijk achter me.. naast me... nee ik fiets daar alleen....
Ik dus denken dat ze het sarcastisch bedoelde... misschien is dat ook wel zo ![]() Maar ja.. ik krijg altijd achteraf to horen dat een meid me leuk vindt... Ik snap de hints niet omdat ik ze niet geloof.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zie dr nooit wat achter, en ondertussen nu ik er eens over nadenk... ![]() das gewoon een mannelijk kwaaltje van blindheid voor dat soort bedoelingen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
meisje vindt mij leuk. maar.. lees maar urjenn | 36 | 30-12-2010 10:43 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic Verwijderd | 16 | 24-10-2010 09:41 | |
Liefde & Relatie |
Dame vindt mij leuk Ogthala | 18 | 12-07-2003 11:29 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 | |
Liefde & Relatie |
vindt ie me leuk of niet????! groovy | 2 | 10-04-2003 17:05 |