Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2003, 12:08
neeltje
neeltje is offline
Ik heb een vriend, maar ik kan echt totaal geen afspraken met hem maken.
Neem nou vandaag. We hadden om 1 uur afgesproken om wat leuks te gaan doen omdat ik een dag vrij heb van school vanwege goede vrijdag, en we zien elkaar best weinig omdat hij op kamers zit in tilburg en ik woon nog thuis. Het probleem is, 1 uur is bij hem ook 2 uur later ofsow. Het is echt NIET leuk om op iemand te gaan wachten, omdat je niet weet hoe laat ie komt.
En zo zijn er nog dingen waardoor je geen fatsoenlijke afspraken kan maken.
Ligt het nou aan mij, of aan hem. Ben ik zo raar dat ik dit echt vervelend begin te vinden? MIjn humeur verpest het aardig...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2003, 12:11
No return
No return is offline
Citaat:
neeltje schreef op 18-04-2003 @ 13:08:
Neem nou vandaag. We hadden om 1 uur afgesproken om wat leuks te gaan doen omdat ik een dag vrij heb van school vanwege goede vrijdag, en we zien elkaar best weinig omdat hij op kamers zit in tilburg en ik woon nog thuis. Het probleem is, 1 uur is bij hem ook 2 uur later ofsow. Het is echt NIET leuk om op iemand te gaan wachten, omdat je niet weet hoe laat ie komt.
Ligt het nou aan mij, of aan hem. Ben ik zo raar dat ik dit echt vervelend begin te vinden? MIjn humeur verpest het aardig...
het ligt aan je moeder
Oud 18-04-2003, 12:12
phmpruim
phmpruim is offline
ik vind dit toch echt aan hem liggen! Als je om 1 uur afspreekt, kan het natuurlijk wel eens half 2 worden, zeker als je een langere afstand moet afleggen. Maar dan kan hij natuurlijk altijd nog even bellen (als hij gsm heeft).
Bijna standaard 2 uur te laat is natuurlijk niet normaal!
Oud 18-04-2003, 12:12
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
No return schreef op 18-04-2003 @ 13:11:
het ligt aan je moeder
ok, dat slaat dus nergens op
Oud 18-04-2003, 12:14
neeltje
neeltje is offline
Moet ik dan gewoon iets anders gaan doen, met de kans dat hij aan de deur staat en dat ik hem dan niet zie? Waar ik natuurlijk ook van baal...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:15
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
neeltje schreef op 18-04-2003 @ 13:14:
Moet ik dan gewoon iets anders gaan doen, met de kans dat hij aan de deur staat en dat ik hem dan niet zie? Waar ik natuurlijk ook van baal...
bel hem op, en vraag waar hij nu is.
Oud 18-04-2003, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Ten eerste: je bent niet raar (in dit opzicht dan ). Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt. Als ik jou was zou ik hem tegen hem zeggen dat je het zo niet langer wilt, dat het anders zal moeten omdat je het echt zat bent. Succes!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:17
No return
No return is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 18-04-2003 @ 13:12:
ok, dat slaat dus nergens op
niet ok dat slaat toch nergens op
Oud 18-04-2003, 12:18
neeltje
neeltje is offline
Het is al vaak afgelopen in een ruzie, maar de volgende keer gaat het goed. Maar 2 weken later is het al weer raak. En daar komt nog bij dat als ik kwaad word als hij binnenkomt zeg maar, krijgen we ruzie om het feit dat ik boos wordt, want hij wil geen gezeik aan zijn kop als hij er al is.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:22
No return
No return is offline
Citaat:
neeltje schreef op 18-04-2003 @ 13:18:
Het is al vaak afgelopen in een ruzie, maar de volgende keer gaat het goed. Maar 2 weken later is het al weer raak. En daar komt nog bij dat als ik kwaad word als hij binnenkomt zeg maar, krijgen we ruzie om het feit dat ik boos wordt, want hij wil geen gezeik aan zijn kop als hij er al is.

ga maar lekker huilen
Oud 18-04-2003, 12:23
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
en dus moet je hem nu opbellen! dan heeft hij geen geziek als hij er al is!

Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 12:25.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:25
neeltje
neeltje is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 18-04-2003 @ 13:23:
en dus moet je hem nu opbellen!
Jah heb ik gedaan, hij heeft het druk geloof ik, met de tuin opruimen daar, dan had hij maar niet moeten zeggen dat hij iets met ging doen. Hij is nog niet eens vertrokken, dus het duurt nog zeker anderhalf uur. Minstens 50 min. rijden.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:26
Qamra
Qamra is offline
2 uur eerder afspreken

Nou ja dat bovenstaande werkt eigenlijk alleen als iemand max. een half uur te laat is.
Oud 18-04-2003, 12:28
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
No return schreef op 18-04-2003 @ 13:22:
ga maar lekker huilen
kan iemand deze loser niet van et forum schoppen ofzow?
Oud 18-04-2003, 12:30
No return
No return is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 18-04-2003 @ 13:28:
kan iemand deze loser niet van et forum schoppen ofzow?

je moeder>?
Oud 18-04-2003, 12:31
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
neeltje schreef op 18-04-2003 @ 13:25:
Jah heb ik gedaan, hij heeft het druk geloof ik, met de tuin opruimen daar, dan had hij maar niet moeten zeggen dat hij iets met ging doen. Hij is nog niet eens vertrokken, dus het duurt nog zeker anderhalf uur. Minstens 50 min. rijden.
nog niet vertrokken? wat een eikel. Ik zou maar iets leuks gaan doen met vriendinnen ofzo, als hij voor een dichte deur komt is dat zn eigen schuld! En dan bel je hem vanavond op en zeg je dat hij voortaan op tijd moet zijn, omdat hij anders vaker voor een dichte deur komt!
Oud 18-04-2003, 12:33
neeltje
neeltje is offline
Jah, ik ga ook maar wat leuks doen. Trouwens, hij heeft zelfs een auto dus hij heeft niet eens last van vertrektijden van treinen en bussen enzo. Soms snap ik die vent gewoon niet, je wil toch bij je vriendinnetje zijn!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:33
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
No return schreef op 18-04-2003 @ 13:30:
je moeder>?
jij bent echt zielig. Oproep aan de forumbazen: blokkeer de toegang voor deze gast
Oud 18-04-2003, 12:35
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
neeltje schreef op 18-04-2003 @ 13:33:
Soms snap ik die vent gewoon niet, je wil toch bij je vriendinnetje zijn!
dat lijkt me ook ja, maar blijkbaar is niet iedereen het daarmee eens. En als hij nou in de file stond, ok! Maar hij vertrekt gewoon twee uur te laat!
Oud 18-04-2003, 12:44
Thomas
Thomas is offline
Het is gewoon onverantwoordelijkheid van zijn kant. Naar mijn mening kan hij sowieso laten weten waarom hij altijd te laat komt, want het is nergens voor nodig. Mijn advies: vraag eens aan hem waarom hij telkens te laat komt? Zeg daarbij ook dat je het absoluut niet leuk vindt, maar als hij een goede reden heeft dan hoeft het niets uit te maken, toch?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 16:38
Arox
Arox is offline
WOW 2 uur te laat komen

Dat lukt mij niet eens, ik kom max 15min te laat.
(Ik heb echt problemen met tijd en afspraken, maar ik kom ze wel altijd na)

Gewoon wat anders gaan doen als ie te laat komt. Dat is dan wel zijn verdiende loon
Oud 19-04-2003, 00:45
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Ik ken van die jongens, die niet voor rede vatbaar zijn. Ik durf te wedden, dat als jij in een normaal rustig gesprek met hem het hier over wil hebben hij opgefokt gaat doen en zegt: "Ik heb geen zin hier over in discussie te gaan.". Zulke jongens vind ik echt losers en daar wil ik ook niet mee omgaan.

Maar ik kan het ook mis hebben. In dat geval zou ik het er inderdaad met hem er over hebben, en het uitpraten dat je het erg vervelend vindt.

Wat nog beter is, is een jongen zoeken die WEL om je geeft.
Oud 19-04-2003, 00:52
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Maak het uit als je er nu al niet tegen kan. En, zorg in het vervolg dat je hem éérst leert kennen, en dan pas een relatie begint. Niet andersom. Dat voorkomt al die vage narigheid. Nergens voor nodig...
Oud 19-04-2003, 09:38
xearo
xearo is offline
bij mij en me vriendin boeit het niet. we komen allebij altijd te laat
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 10:25
Optima
Optima is offline
dat zou voor mij reden genoeg zijn om de relatie een tijdje op een laag pitje te houden

aan afspraken nakomen hecht ik grote waarde. het is voor mij een teken hoeveel hij om me geeft, of hij rekening met me houdt, en of hij aandacht/ tijd aan me wil besteden

zoiets is gewoon prioriteit in een relatie. Lukt dat niet, dan moet hij of een communicatiecursus doen, of iemand anders lastig gaan vallen
Oud 19-04-2003, 11:26
Verwijderd
Daar kan ik enorm slecht tegen. Ik zou haar duidelijk maken dat ze echt eens van punctueler moet worden omdat ze anders maar even 'wat voor tijd voor zichzelf' zou moeten nemen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 12:56
Eurydice
Eurydice is offline
Dat zou ik dus even niet pikken hè.. Ik zou voortaan gewoon weggaan als hij weer zoveel te laat dreigt te komen.. Dan heeft hij 50min in zn auto gezeten voor niks, voor een dichte deur. Dan leertie het snel genoeg af. Of flik hem het ook eens.. Weet hij ook eens hoe het voelt. Klinkt misschien een beetje kinderachtig maar als je daarover niet eens met hem kan praten moet je hem maar op een andere manier confronteren met zijn laksheid.
Oud 19-04-2003, 12:56
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Dumpen! Hij kan toch geowon op z'n klok kijken en rekening met je houden
Oud 19-04-2003, 12:59
Verwijderd
dat deedmijn esx vriend ook, ik had hem bijv nodig voor school, omdat ik een opdracht had, belt ie de avond van te voren, of dezelfde oachtend op, ik kan niet, met 1 of ander lulsmoesje, en zo was t altijd als ik me nodig had.

Ik heb hem kansen gegeven maar hij benutte ze niet, dus heb ik t uitgemaakt.

Als ik jou was zou ik toch echt duidelijk maken tegen je vriend wat je van hem verwacht.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 13:00
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
Denise84 schreef op 19-04-2003 @ 13:56:
Dumpen! Hij kan toch geowon op z'n klok kijken en rekening met je houden
idd.. als je om iemand geeft houd je rekening met die prsoon.. ik vind dat gedrag van jouw vriend van weinig respect voor jou spreken!!
Oud 19-04-2003, 13:04
Talon
Talon is offline
weg met hem
Oud 19-04-2003, 13:06
Sithan
Sithan is offline
Als ik jou was zou ik gewoon rustig iets anders gaan doen als ie voor de zoveelste keer te laat is, dan weet ie dat het menens is...
Oud 19-04-2003, 13:28
Studentje
Studentje is offline
Zo moeilijk is het toch niet om op tijd te komen? Zeker voor je vriendin zou je je best moeten doen om op tijd te komen(anders ook trouwens). En als er dan iets tussenkomt (NS ofzo) dan kun je altijd nog even bellen.
Oud 19-04-2003, 14:51
Unexplained
Unexplained is offline
Je kunt twee kanten uit:

- De hoop opgeven. Uitmaken en verder gaan met je leven.

- Met hem praten, achterliggende oorzaken blootleggen, hem duidelijk maken dat je er niet van gediend bent en hem de consequenties duidelijk maken van zijn gedrag.
Oud 19-04-2003, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 19-04-2003 @ 15:51:
Je kunt twee kanten uit:

- De hoop opgeven. Uitmaken en verder gaan met je leven.

- Met hem praten, achterliggende oorzaken blootleggen, hem duidelijk maken dat je er niet van gediend bent en hem de consequenties duidelijk maken van zijn gedrag.
Super post, je hebt helemaal gelijk
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:04
Loezzel
Loezzel is offline
Ik zou meteen zeggen, als hij weer begint te zeuren dat ie geen zin heeft in gezeik om dat hij er nu toch wel is, dat ie zn kop moet houden. Hier moet je serieus over praten (ik kan zelf ook errug slecht tegen telaatkomers). Wil hij echt geen tijd voor je vrijmaken, dan zou ik mn energie niet in deze relatie stoppen...
Maar ga eerst praten, en breek het gesprek niet af als hij zegt dat hij geen zin in gezeik heeft! Succes!
Reageren

Regels voor berichten