Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vind dit toch echt aan hem liggen! Als je om 1 uur afspreekt, kan het natuurlijk wel eens half 2 worden, zeker als je een langere afstand moet afleggen. Maar dan kan hij natuurlijk altijd nog even bellen (als hij gsm heeft).
Bijna standaard 2 uur te laat is natuurlijk niet normaal!
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is al vaak afgelopen in een ruzie, maar de volgende keer gaat het goed. Maar 2 weken later is het al weer raak. En daar komt nog bij dat als ik kwaad word als hij binnenkomt zeg maar, krijgen we ruzie om het feit dat ik boos wordt, want hij wil geen gezeik aan zijn kop als hij er al is.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ga maar lekker huilen
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 12:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Het is gewoon onverantwoordelijkheid van zijn kant. Naar mijn mening kan hij sowieso laten weten waarom hij altijd te laat komt, want het is nergens voor nodig. Mijn advies: vraag eens aan hem waarom hij telkens te laat komt? Zeg daarbij ook dat je het absoluut niet leuk vindt, maar als hij een goede reden heeft dan hoeft het niets uit te maken, toch?
![]() |
![]() |
|
Ik ken van die jongens, die niet voor rede vatbaar zijn. Ik durf te wedden, dat als jij in een normaal rustig gesprek met hem het hier over wil hebben hij opgefokt gaat doen en zegt: "Ik heb geen zin hier over in discussie te gaan.". Zulke jongens vind ik echt losers en daar wil ik ook niet mee omgaan.
Maar ik kan het ook mis hebben. In dat geval zou ik het er inderdaad met hem er over hebben, en het uitpraten dat je het erg vervelend vindt. Wat nog beter is, is een jongen zoeken die WEL om je geeft.
|
dat zou voor mij reden genoeg zijn om de relatie een tijdje op een laag pitje te houden
aan afspraken nakomen hecht ik grote waarde. het is voor mij een teken hoeveel hij om me geeft, of hij rekening met me houdt, en of hij aandacht/ tijd aan me wil besteden zoiets is gewoon prioriteit in een relatie. Lukt dat niet, dan moet hij of een communicatiecursus doen, of iemand anders lastig gaan vallen
|
![]() |
|
Dat zou ik dus even niet pikken hè.. Ik zou voortaan gewoon weggaan als hij weer zoveel te laat dreigt te komen.. Dan heeft hij 50min in zn auto gezeten voor niks, voor een dichte deur. Dan leertie het snel genoeg af. Of flik hem het ook eens.. Weet hij ook eens hoe het voelt. Klinkt misschien een beetje kinderachtig maar als je daarover niet eens met hem kan praten moet je hem maar op een andere manier confronteren met zijn laksheid.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
dat deedmijn esx vriend ook, ik had hem bijv nodig voor school, omdat ik een opdracht had, belt ie de avond van te voren, of dezelfde oachtend op, ik kan niet, met 1 of ander lulsmoesje, en zo was t altijd als ik me nodig had.
Ik heb hem kansen gegeven maar hij benutte ze niet, dus heb ik t uitgemaakt. Als ik jou was zou ik toch echt duidelijk maken tegen je vriend wat je van hem verwacht. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Als ik jou was zou ik gewoon rustig iets anders gaan doen als ie voor de zoveelste keer te laat is, dan weet ie dat het menens is...
|
Je kunt twee kanten uit:
- De hoop opgeven. Uitmaken en verder gaan met je leven. - Met hem praten, achterliggende oorzaken blootleggen, hem duidelijk maken dat je er niet van gediend bent en hem de consequenties duidelijk maken van zijn gedrag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou meteen zeggen, als hij weer begint te zeuren dat ie geen zin heeft in gezeik om dat hij er nu toch wel is, dat ie zn kop moet houden. Hier moet je serieus over praten (ik kan zelf ook errug slecht tegen telaatkomers). Wil hij echt geen tijd voor je vrijmaken, dan zou ik mn energie niet in deze relatie stoppen...
Maar ga eerst praten, en breek het gesprek niet af als hij zegt dat hij geen zin in gezeik heeft! Succes!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Van harte welkom! Your-Mine | 47 | 24-08-2006 12:33 | |
Liefde & Relatie |
Vies van m'n vriend... *~*SaN*~* | 186 | 16-07-2005 12:56 | |
Liefde & Relatie |