Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2003, 08:39
Evito
Evito is offline
Het schijnt dat het trainen van de bekkenbodemspieren de seks nogal kan beïnvloeden. Bij vrouwen zouden sterke bekkenbodemspieren kunnen leiden tot meervodige orgasmes. Bij mannen schijnt het zo te zijn dat als men deze spiergroep aanspant op het moment van klaarkomen dat men droog klaarkomt en dat de man hierna met dezelfde erectie nog enkele malen droog kan klaarkomen voordat hij nat klaarkomt (een stukje natter dan eerst ). Ook schijnen deze spieren bij mannen te helpen bij het controleren van de erectie en ejaculatie. Heeft iemand hier ervaring mee?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 08:51
Pan Am
Pan Am is offline
Onbedoeld Een keer gebeurd, alleen dat was dus niet bedoeld. Ik kwam heel heftig klaar, alleen zonder lozing zeg maar En zo'n 10 minuten later kwam, na voortzetting van de 'stimulatie', de eigenlijke lozing + 2e orgasme.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 09:42
poesiefox
poesiefox is offline
Wij noemen het neusduwtjes. Wat honden en katten graag doen in je gezicht of je handen.

Maar je kunt er als man een orgasme even mee stoppen, het is een middel om het uit te stellen. Voor een vrouw voelt dat extra lekker, want doordat hij dan een beetje opwipt duwt hij beter tegen de G spot. Resultaat is een vaginaal orgasme.

Wat hij er van voelt zal me op zo'n moment eerlijk gezegd worst wezen...het is redelijk inspannend voor hem, dat weet ik wel. Nou ja, dan doet hij nog eens wat aan sport.

Zelf mijn spieren aanspannen zorgt voor hem voor meer druk, en is dus lekker. Ook voor mij, ik kan een orgasme ermee oproepen. Maar naarmate je dichterbij het orgasme zit, ga je al die spieren vanzelf heel strak aanspannen, hij moet echt flink tegendruk geven om er niet uitgeduwd te worden. En dat is voor hem weer waanzinnig lekker strak.

Mijn mate van spierspanning is voor hem het controlemiddel om te weten hoe ver ik ben, en wat hij dus op dat moment wel en niet moet doen.
Oud 08-05-2003, 10:53
Ik > Jij
Ik > Jij is offline
Bij de vrouwen is door het gebruik van deze spier mogelijk de vagina strak te trekken ( rond de penis ).

De mannen kunnen op deze manier tot orgasme komen zonder ejaculatie-deze dingen worden jammergenoeg vaak als geheel gezien.. maar dat is dus niet het geval...

Je moet uiteraard wel een tijdje deze spier ( de spier die je ook gebruikt wanneer je je plas wil ophouden!) 'trainen' als het ware.. net als alle andere spieren overigens..

Op deze manier kan de sex zeer verbeteren... je hoeft niet meer te vertrouwen op 'stootkracht' en 'uithoudingsvermogen'...

Suc6
Oud 08-05-2003, 11:06
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Joshua_Love schreef op 08-05-2003 @ 11:53:
Op deze manier kan de sex zeer verbeteren... je hoeft niet meer te vertrouwen op 'stootkracht' en 'uithoudingsvermogen'...

Suc6
Je hebt volkomen gelijk. Wij kunnen nu helemaal uit ons dak gaan terwijl we bijna stilliggen. En je bent na afloop niet zo beurs of schraal. Het is ook heel intiem en intens.

Maar ter afwisseling gaan we ook nog wel eens ouderwets tekeer. Dat levert weer een ander gevoel op.
Oud 08-05-2003, 11:08
Ik > Jij
Ik > Jij is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 08-05-2003 @ 12:06:
Je hebt volkomen gelijk. Wij kunnen nu helemaal uit ons dak gaan terwijl we bijna stilliggen. En je bent na afloop niet zo beurs of schraal. Het is ook heel intiem en intens.

Maar ter afwisseling gaan we ook nog wel eens ouderwets tekeer. Dat levert weer een ander gevoel op.

Regels voor berichten