Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Wij hebben zelfs een aflevering op video, over Sven die kiespijn heeft en de hele boot bij elkaar jammert.
Gekocht voor 2 euro ofzo, en het bleek een aflevering te zijn die we ons allebei nog konden herinneren, en dat was zulk leuk jeugdsentiment. We doen het gejammer nog graag na. Echt, die Sven is onnavolgbaar als kiespijnlijer. Oooo, Auwauwauw, zo;n pijn, aaargh, ooo, help me dan toch! aiaiai mekiesmekieies enzovoort.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Vinkings hadden dat toch allemaal?... iig lang haar!
||
Citaat:
|
t is dus een jongen, discussie gesloten. check maar http://www.geocities.com/sathoppertv3/wickie.html Er staat; ZIJN vader!!!!!!!!
||
![]() |
Citaat:
juist omdat t een meisje is, is ze zo bijzonder. omdat ze aanvankelijk daarvoor helemaal niet geboren is (voor in die tijd dan). bij de eerste afleveringen is het gewoon nog een simpele dochter van, maar als ze met geniale plannen komt kijken ze echt van haar op en willen ze haar graag mee hebben. is een officiele topic trouwens niet een erg groot woord? zo groots wordt dit niet bekeken... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Voor zover ik weet heb ik dit nooit gezien.
Maar ik heb er wel een artikel over gevonden: http://www.spunk.nl/artikelen/487055.html ook weer met liedje. Maar in het frans... ![]()
|
![]() |
|
|