Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2003, 12:50
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
mijn vriendin en ik denken er over om dit eens uit te proberen.
Maar m'n vriendin heeft ergens gehoord/gelezen dat kaarsvet op je tepels kwaad kan/schadelijk kan zijn. Weet iemand hier meer over???
En tis verstandig een witte, parrafine kaars te gebruiken met een korte brandtijd, maar kun je dan het beste een dunne kaars gebruiken? Omdat die minder heet zou zijn?
(heb de zoekfunctie nog gebruikt maar geen antwoord op m'n vragen kunnen vinden)

Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 12:53.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:09
Big Brother
Big Brother is offline
hmm schadelijk is het niet, het veroorzaakt namelijk geen brandwonden ofzo, maar als ze gevoelige tepels heeft kan het wel onwijs zeer doen en dan is het ook totaal niet tof meer
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:17
rodina
rodina is offline
Die kaars hoger houden dan dat je deed. Hoe hoger die kaars is, hoe langer het duurt voordat het kaarsvet op je lijf is, en des te meer tijd het heeft om af te koelen
Oud 13-04-2003, 15:16
Verwijderd
Ik geloof niet dat een dunne kaars minder heet is dan een dikkere, het blijft gesmolten kaarsvet, en kaarsvet heeft een smeltpunt, dus nét-gesmolten kaarsvet is altijd even heet.
Als je de kaars hoger houdt duurt 't idd langer voordat het je huid raakt en is het vet meer afgekoeld.
In welke zin is volgens jouw vriendin kaarsvet op tepels schadelijk? Brandwonden zijn idd niet goed, maar dat geldt ook voor andere plaatsen dan de tepels. Een kind voeden voordat het kaarsvet eraf is lijkt me ook niet verstandig, maar ik neem aan dat ze dat toch niet van plan is?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:18
Colorama
Colorama is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 13-04-2003 @ 15:09:
hmm schadelijk is het niet, het veroorzaakt namelijk geen brandwonden ofzo, maar als ze gevoelige tepels heeft kan het wel onwijs zeer doen en dan is het ook totaal niet tof meer
Ja dus ik stel voor, omdat jullie toch van die perverse ideeën hebben dat je eerst een keer heel hard in haar tepels bijt, en als ze dat niet voelt, dan kan je rustig dat kaarsvet eroverheen gieten.

Ik zou dokter moeten worden...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:30
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Jemig, als dat al pervers is...

Magoed, tja, ik weet niet op wat voor manier schadelijk. Dat wist zij ook niet. Ze had het alleen ergens gelezen/gehoord. Ik kon ook niet bedenken waarom het daar nu juist schadelijk zou zijn als het dat op andere plaatsen niet is.

Maar iig bedankt voor jullie reacties Als er nog mensen zijn die hier ook meer van afweten: ik hoor 't graag.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:35
Verwijderd
"Ja, maar de buurman van de oma van een vriendin van mij heeft van zijn broer gehoord dat kaarsvet schadelijk is.."

Als iemand iets 'ergens gelezen of gehoord' heeft kun je er van uitgaan dat het niet waar is. En dat geldt volgens mij ook in dit geval.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:40
Colorama
Colorama is offline
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 13-04-2003 @ 18:30:
Jemig, als dat al pervers is...

Magoed, tja, ik weet niet op wat voor manier schadelijk. Dat wist zij ook niet. Ze had het alleen ergens gelezen/gehoord. Ik kon ook niet bedenken waarom het daar nu juist schadelijk zou zijn als het dat op andere plaatsen niet is.

Maar iig bedankt voor jullie reacties Als er nog mensen zijn die hier ook meer van afweten: ik hoor 't graag.
Ja misschien dat ik het verkeerd uitdruk, maar wat is er lekker aan
het lijkt me nou helemaal niks, als je dan iets heets over je tepels wil hebben kook je toch een pan water.
Dat is in ieder geval niet schadelijk, maar met dat kaarsvet denk ik echt aan zo een man + vrouw, helemaal in zwart gekleed
en dan van die zwarte magie stuff.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Colorama schreef op 13-04-2003 @ 18:40:
het lijkt me nou helemaal niks, als je dan iets heets over je tepels wil hebben kook je toch een pan water.
Dat is in ieder geval niet schadelijk, maar met dat kaarsvet denk ik echt aan zo een man + vrouw, helemaal in zwart gekleed
Daar groei je wel overheen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:54
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Wat er lekker aan is?
Weet ik niet, nog niet geprobeerd!
Nee maar mn vriendin kwam met het idee, was er misschien zelf nooit mee gekomen. Maar ik sta voor alles open, dus waarom daarvoor niet? Als ik haar daar een plezier mee doe en ik het zelf ook nog een beetje leuk vind?
Dat jij (Colorama) dan meteen denkt aan man en een vrouw in strakke leren pakjes, tja, das jouw fantasie
Het wil dus niet zeggen dat je helemaal zo extreem bent als je 's een keer met kaarsvet wil spelen. Tenminste: wij niet...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:58
liesemies
liesemies is offline
er is echt geen gevaar zolang dat je het maar niet in de verkeerde streken doet waar gaatjes zijn en waar het in kan lopen
maar voor de rest kan je beter parafinne gebruiken dat is niet zo warm en makkelijk eraf te krijgen
(mensen nu niet iets verkeerd van me gaan denken)

xxxxxxxxxxxx
Oud 13-04-2003, 18:12
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Doen we niet hoor...!

Thnx!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:13
liesemies
liesemies is offline
ggd hoor
xxxxxxxx
Oud 13-04-2003, 18:48
Mardrax
Mardrax is offline
Citaat:
liesemies schreef op 13-04-2003 @ 18:58:
er is echt geen gevaar zolang dat je het maar niet in de verkeerde streken doet waar gaatjes zijn en waar het in kan lopen
maar voor de rest kan je beter parafinne gebruiken dat is niet zo warm en makkelijk eraf te krijgen
(mensen nu niet iets verkeerd van me gaan denken)

xxxxxxxxxxxx
eeehm... je navel dus?
*drukt navel nogmaals tegen centraal zenuwstelsel*
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:07
Verwijderd
Citaat:
als je dan iets heets over je tepels wil hebben kook je toch een pan water.
Dat is in ieder geval niet schadelijk,
Kokend water over je tepels níét schadelijk? Op welke planeet leef jij dan, want op aarde is kokend water 100 graden celsius, en daar krijgen mensen brandwonden van...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:09
sinsere
sinsere is offline
En er is nix mis met extreme mensen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:26
Mardrax
Mardrax is offline
je kan een pan water altijd een tijdje laten staan sarah, (zo, nadat de pasta gekookt heeft het afgieten in een andere pan en wachten tot je klaar ben met eten ofzo, om maar iets stoms te noemen ) tenslotte, geduld is een schone zaak
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:44
Stepsje
Stepsje is offline
Dan is t ook geen kokend water meer!!!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Een pan water is 100 graden, kaarsvet 40 ofzo. Als je je tepels wilt koken kun je beter water gebruiken, ja Maar verder...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:51
Mardrax
Mardrax is offline
Citaat:
ik zie niks over kokend water

Citaat:
Stepsje schreef op 13-04-2003 @ 20:44:
Dan is t ook geen kokend water meer!!!!
d'oh
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:53
Verwijderd
Als je een pan water kookt, dan kookt het water. Water dat kookt, is kokend water.
Als je lauw water wil kun je dat beter uit de kraan halen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:58
Mardrax
Mardrax is offline
lauw water uit de kraan is niet steriel, gekookt wel, healthfreak oplossing

trouwens, het vuur in je cv ketel is toch veel minder romatisch dan je gasstel? *heeft nog een echt GASstel 0_o*
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-04-2003 @ 20:53:
Als je een pan water kookt, dan kookt het water. Water dat kookt, is kokend water.
Als je lauw water wil kun je dat beter uit de kraan halen
Nee hoor, water dat eenmaal gekookt heeft en dan een uur staat af te koelen is gewoon kokend water...

Maar goed,
kaarsvet is niet zo heet als kokend water (zoals Morgan al zegt; iets van 40 graden oid, dat is een hete douche). 't Fijne van kaarsvet is dat het vrij snel stolt, dus op je lichaam, 't is niet nat, 't is zo weg (je pakt het van je lichaam en gooit het weg) en 't is nog romantisch ook, met zo'n kaars
Kaarsvet op tepels lijkt me niet schadelijker dan een hete douche op tepels... dus het lijkt me niet schadelijk
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 15:37
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Ben ik weer, want ik wil iedereen ff bedanken voor jullie reacties!

We hebben het (=spelen met kaarsvet ) gisteravond gedaan. HEEL apart!
En heel erg leuk om haar reacties erop te zien
We gaan dat niet altijd doen (duh), maar 't was, volgens me vriendin ook, wel voor herhaling vatbaar.
Ik vond 't alleen wel een kunst (een kunst die m'n vriendin, heb ik gemerkt, nog niet beheerst) om een kleine en maar 1 enkele druppel te laten vallen. In de plaats van een plas...
En als jullie het nog wilden weten: ik heb een witte, 100% parrafine kaars gebruikt...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 19:33
Mark
Mark is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 13-04-2003 @ 18:41:
Daar groei je wel overheen.
Topreactie!

Snow (die het wel wat vindt hebben!)

Regels voor berichten